Hokej.net Logo
MAJ
7

Wotum nieufności dla dwóch sędziów [WIDEO]

Foto Jarosław Fiedor
Foto Jarosław Fiedor

Działacze Re-Plast Unii Oświęcim skierowali do hokejowej centrali wniosek, w którym zaapelowali o to, aby Mateusz Krzywda i Patryk Pyrskała nie prowadzili meczów biało-niebieskich w tym sezonie. Ma to związek z kilkoma wydarzeniami, do których doszło w trakcie trwania tegorocznych rozgrywek.

Czarę goryczy przelała błędna decyzja arbitrów z wczorajszego meczu z Comarch Cracovią, która miała wpływ na dalsze losy spotkania. Przypomnijmy, że efektowną bramkę Daniela Krenželoka, który w 11. minucie huknął bez przyjęcia pod poprzeczkę, poprzedził kompromitujący błąd sędziowskiej czwórki. Sędziowie główni: Mateusz Krzywda Patryk Pyrskała oraz pracujący na liniach Sławomir Szachniewicz i Wojciech Moszczyński nie zauważyli faktu, iż po wrzutce Sebastiana Brynkusa Linus Lundin tak odbił gumę, że ta dotknęła siatki rozwieszonej nad pleksiglasowymi szybami. 

W myśl obowiązujących przepisów krążek znalazł się poza taflą i gra powinna być przerwana, o co apelowali nie tylko zawodnicy obecni na tafli oraz w boksach, ale również kibice zgromadzeni na trybunach. 

Byliśmy zdziwieni taką interpretacją sędziów. Zresztą kibice i zawodnicy Cracovii również domagali się przerwania gry, a sędziowie pozostali niewzruszeni. Przecież nie raz w tym sezonie, po konsultacjach sędziowskich, dochodziło do zmian decyzji – powiedział nam Paweł Kram, prezes spółki Oświęcimski Sport. 

I dodał: – To nie pierwsza tego typu sytuacja z udziałem arbitrów, która była dla nas wyjątkowo niekorzystna. Ten sędziowski duet już w meczu sparingowym z GKS-em Tychy nie zauważył ewidentnego faulu Alana Łyszczarczyka, po którym nasz obrońca Kacper Łukawski doznał poważnej kontuzji i musiał przejść operację. Była też sytuacja z udziałem naszego kierownika.

Prezes spółki Oświęcimski Sport przyznał, że do czwartego starcia ćwierćfinałowej serii mecze prowadzone były bez większych zarzutów, a decyzje arbitrów nie miały jakiegokolwiek przełożenia na wynik. Teraz stało się jednak inaczej.

 Wcześniej nie podejmowaliśmy działań, ale trwa faza play-off, w której walczy się o trofea, a wobec takich zdarzeń nie można przechodzić obojętnie. Postanowiliśmy zaapelować do władz spółki PIHED oraz Wydziału Sędziowskiego, aby z uwagi na wspomniane wydarzenia rozważył nieuwzględnianie obu panów przy obsadach na mecze Unii w tym sezonie – zakończył.

Liczba komentarzy: 25

Komentarze

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zaloguj się do swojego konta!
Lista komentarzy
  • Oświęcimianin_23
    2024-03-07 15:08:24

    Zawiesić tych "sędziów" do końca rozgrywek, żeby nie wyrządzili więcej krzywd. Co na Pani Zawadzka? Będzie tak rygorystyczna jak w przypadku surowego karania zawodników?

  • KrystianOŚW
    2024-03-07 15:36:26

    Wystarczyło się przyznać do błędu i zmienić decyzję, widzieli wszyscy więc nie chce mi się wierzyć że żaden z tej czwórki nie zauważył krążka metr nad pleksą.

  • elPolloLoco
    2024-03-07 15:43:03

    Przecież Krzywda to kibic Tychów więc ciężko wymagać od niego uczciwego sędziowania.

  • hanysTHU
    2024-03-07 16:27:31

    Karać,j...ać, nie wyróżniać!!!
    Tylko w ten sposób można tych patałachów zweryfikować.
    Pozostałe kluby niech dołączą i może się opamiętają gwizdacze.

  • mar62
    2024-03-07 16:29:37

    W dalszej części wniosku dopisać na mecze uni oświęcim wyznaczać jako sędziów głównych prezesa i viceprezesa uni, a na sędziów liniowych skarbnika i sekretarza uni oświęcim .

    • Connor McDavid
      2024-03-07 17:14:12

      Mar62 A tobie nie przeszkadzają ewidenrne błędy sędziów,przecież oni krzywdzą nie tylko Unie ale wszystkie zespoły w THL.
      Co kolejkę jest jakiś babol w ich wykonaniu,powinni być karani przez p. Zawadzką tak samo jak hokeiści.
      Ale widzę że ty wolisz jakieś ironiczne i głupie komentarze pisać.

    • mar62
      2024-03-07 19:10:15

      Connor McDawid też nie podobają mi się takie bąbole sędziowskie które były popełniane , są popełniane i które jeszcze ( oby jak naj mniej ) będą popełniane na szkodę wszystkich klubów THL , ale czy tędy droga ,by wybierać sobie sędziów , no bo jak to nazwać , jak jeden klub powie mi ten zestaw sądziowski nie pasuje , drugi klub powie że tamten jest zły, a trzeci i kolejny że jeszcze inni są be.Dojdzie do tego że każda drużyna będzie musiała przyjeżdzać z własnym zestawem sędziowskim !!!!

  • KOS46
    2024-03-07 16:34:52

    Podobno w Play off decydują detale... No i taki mały detal. Bramka na 1-0. Można było sprawdzić wideo, nie zaliczenie bramki to dalej 0-0 ale oni woleli skrzywdzić gości, bo nie wierzę, że zadań z 4 sędziów nie zauważył tego, co widzieli wszyscy. Potem Unia nie znalazła recepty na defensywna grę Cracovii i przegraliśmy. Niestety ta bramka ustawiła mecz.

  • unista55
    2024-03-07 17:09:31

    Pojedziemy za niedługo na elitę. Nasi będą w szoku jak każde nieprzepisowe uderzanie, zahaczanie itp. będzie wychwycane. Bo w tej lidze pasiaki widzą tylko to co chcą zobaczyć, a karę sygnalizują tylko jak na trybunach krzykną " Eeeeeeee".

  • Damian03
    2024-03-07 17:22:07

    Nieee wy tak serio? A jakby Unia jednak tego krążka pod bandą nie straciła i wyjechała z akcją bramkową to też byłoby źle? Przecież wpływ tego błędu na tą bramkę jest taki sam jak tego że ktoś 5 s. wcześniej kichnął na trybunach :D I ten faul w sparingu, komuś w Oświęcimiu wali się powoli dach jeszcze nie wyremontowanej hali na łeb że się bawi w taką [****]erkę. Rozumiem że jakby zauważyli faul na sparingu to kontuzję by leczył krócej, czy w czym tu rzecz? Jasne że sędziowanie w tej lidze jest okrutnie słabe, ale wyciąganie takich błędów świadczy tylko o tym że komuś się pod dupą pali i szuka wszędzie problemu, zamiast w swojej grze.

    • Arma
      2024-03-07 17:34:22

      Mają prawo do protestu skoro rządzą klubem, zadaniem kibica jest to zaakceptować.

      Inna sprawa że od braku reakcji nic się w środowisku nie zmieni i w interesie każdego kibica oraz członka środowiska hokejowego jest by kluby się zebrały, i solidarnie pożegnały prawie wszystkich sędziów. Inaczej ta sytuacja będzie trwać kolejne 10 lat i za 10 lat wrócimy do dyskusji po którymś wypaczonym wyniku z kolei

    • Damian03
      2024-03-07 18:12:45

      Tak Unia Winkenlriedem klubów PHL... doróbcie jeszcze 10 ideologii do tego tekstu tragikomicznego. Ogólnie patrząc przez pryzmat lat sukcesów Unii i popularności tego klubu, można by wnosić że to jedna z lepiej obeznanych publik z przepisami, zasadami, wysoka kultura hokejowego kibica, który nie jedno widział i nie jedno wie. A tymczasem w komentarzach kwiatki typu "mógł sprawdzić zapis video", tak z kamery bramkowej sprawdziłby czy krążek wyszedł na siatkę... Ogólnie każdy wolałby lepszych sędziów i mniej błędów, natomiast chichot sytuacji jest tutaj taki że ktoś wymienia przez cały sezon brak kary w sparingu i nieodgwizdanie krążka poza grą, co w konsekwencji (albo i niekoniecznie, bo bulik też można przegrać jak walkę przy bandzie...) po 10 sekundach doprowadziło do bramki i robi z tego śmiertelnie poważny zarzut że ktoś nie sprzyja Unii.

    • Damian03
      2024-03-07 18:17:08

      Podczas gdy po dogłębnej analizie 80% spotkań można by z 3,4 kary W KAŻDYM dla którejś ze stron z kosmosu znaleźć w tym jedną albo więcej bramek po nich zdobytych. To są błędy które mają realny wpływ na sytuacje bramkowe i to notorycznie. Tutaj nie było sytuacji że Unia przestała grać bo czekała na krążek, tylko straciła go w iście amatorski sposób, a potem chłop załadował jedną z ładniejszych bramek w swojej karierze. I jeszcze wcale nie kieruje wami, i waszymi przedstawicielami frustracja, bo wybraliście Cracovię z którą się okrutnie męczycie, tylko troska o polski hokej... no litości.

    • Arma
      2024-03-07 18:25:25

      Używanie argumentów ad personam każe sądzić że nie jesteś zbyt lotnym rozmówcą. Jednak podejmę się próby dokształcenia twojej osoby. Ogólnie rzecz ujmując, możemy sobie siedzieć na [****] i oglądać mecze narzekając na sędziego ale to nic nie zmieni. Związek ma to gdzieś, sędziowie też mają to gdzieś bo nie są na tyle wykształceni by panować nad meczem. Tutaj nie pomoże nawet dycha sędziów na lodzie bo sędziami są ludzie którzy bazują na tym że następcy są jeszcze gorsi. Skoro Unia jest taką solą w oku dla niektórych, chętnie oddamy inicjatywę i niech lepszy oraz poważniejszy klub zacznie inicjatywę zmierzającą do zmiany.

      Co do przykładu z karą w sparingu, domyślam się że to przykład na niekompetencje sędziów, pewnie pierwszy z rękawa i dość dobrze zapamiętany bo skończył się kontuzją, można jeszcze oczekiwać że błędy będą weryfikowane i karane czy sędziowie to jakiś chroniony element ?

    • Arma
      2024-03-07 18:27:48

      A do drugiej wiadomości pełna zgoda. Zupa zagrał w szachy 5D i wybrał Craxe, teraz za to cierpimy. Ale taki jest sport, jesteśmy tylko kibicami.

    • Polaczek1
      2024-03-07 18:34:03

      Gdyby babka miała wąsy. Skończ pisać takie brednie. Ewidentny błąd który skrzywdził któraś że stron. Jak już tak chcesz gdybać w tak oczywistych babolach sedziow to Gdyby to Unia poszła z kontra i strzeliła to Cracovia miałaby takie same pretensje...
      Zrozum tu nie chodzi o którąś ze stron tylko EWIDENTNIE BLEDNIE PODJETA DECYZJE

    • Damian03
      2024-03-07 18:35:23

      To gdzie masz te argumenty ad personam? No i gdzie dowody mojej głupoty? Bo kolejny post w którym nie napisałeś nic, tylko urządzasz sam jakieś personalne wycieczki, pomimo że ja tylko odnoszę się do treści tego żalu, bo inaczej to ciężko określić. Ogólnie ciekawe macie podejście, zarzucasz z sobie tylko znanych powodów "brak lotności" i jeszcze do tego to ja piszę coś personalnie, chyba że jesteś autorem tego tekstu, to przepraszam jeśli się poczułeś urażony, niemniej mogę chyba stwierdzić subiektywnie że jest kiepski i słabo przygotowany.

    • NASA
      2024-03-07 19:00:08

      Dominku ty sie lepiej zajmij łuskaniem słonia, okey? Zobaczymy jak wy będziecie ujadać jak wreszcie ktoś wam zrobi kuku (a nie tak jak do tej pory wy komuś - patrz np. Zagłębiu). Bez odbioru "fizolofie".

    • Vincent Vega
      2024-03-07 20:26:21

      @Damian03
      Nie odniosłeś się do tego co napisał @Polaczek 01 a napisał dość jasno. Po co rozkminiasz. Błąd i tyle. Ponieważ wpłynął bezpośrednio na wynik to jest reakcja władz klubu. Nie ma czasu i pewnie chęci żeby na każdy błąd sędziow wysyłać pismo ale ten etap rozgrywek i stan rywalizacji oraz oczywiście konsekwencję tego błędu jest to wręcz konieczne . Żeby była szansa coś zmienić trzeba zwracać uwagę na błędy na dużą skalę. Inaczej władze będą nadal przekonane, że to marginalne rzeczy.

  • hanysTHU
    2024-03-07 17:42:55

    Ci co tutaj piszą ,że Unia płacze niech dołączą do tych pseudosędziów. Tutaj chodzi o całe to towarzystwo, które ma się za bezkarne . Czas to zmienić. Kiedy jak nie już,teraz, natychmiast? Który klub nie został przez nich oszukany?

  • szop
    2024-03-07 17:52:05

    i słusznie a co na to komisarz od siedmiu bolesci

  • mario.kornik1971
    2024-03-07 17:53:17

    a gdzie fer-play ze strony Cracovii?

  • Jacol
    2024-03-07 20:12:55

    Popieram, Krzywda powinien zostać całkowicie odsunięty od sędziowania. Krzywdzi jednych i drugich. Nazwisko nie wzięło się z niczego. W sobotę sędziował podobnie. Beznadziejny kret.

  • KuzynKSU
    2024-03-08 05:56:39

    A ja bym miał pretensje jakby klub nic nie zrobił. Zawodnicy mają grać a włodarze dbać o dobro klubu

  • Karol1964
    2024-03-08 09:45:37

    To najgorsi sędziowie sezonu zasadniczego ale jakoś nikt z obserwatorów związku tego nie chciał zauważyć łącznie z panią komisarz. W środowisku sędziów PZHnL powstał układ który dobrze opisuje film Piłkarski Poker to widać też w innych meczach. Ta para sędziów nie powinna w ogóle brać udział w rozgrywkach THL ale skoro tandem Kaczmarek Baca pozwala sobie jawnie ustawić mecz w

Wypowiedz się o hokeju!
Shoutbox
  • PanFan1: thpwk - Arma : pełna z wami moja zgoda (już od mistrzostw 1B w Tychach pisałem że my nie jesteśmy aż tacy słabi w tę grę, a większość problemów wynika nie tyle z poziomu naszych zawodników, co z pokłosia Chwałkowego burdlu, że ten koleś do dziś nie został rozliczony ... cóż no comment) o jednym tylko trzeba pamiętać już teraz ...
  • PanFan1: ... jeżeli nadal będziemy mieli dramatycznie niskie wymagane minimum polskich graczy w meczu ligowym (6), to za dwa trzy lata będziemy mieć ogromny deficyt zawodników gotowych do gry - albo nawet zbliżonych - na dobrym poziomie i już teraz trzeba patrzeć dalej do przodu niż tylko to co za rok.
  • PanFan1: "sześciu to mało"
  • Zaba: ^^ gdyby to jeszcze dotyczyło 6 w grze... to byłoby pół biedy... ale to chodzi o 6 w składzie czy nawet w kadrze...
  • Zaba: odliczając 2 bramkarza i czwartą obronę czy nawet całą piątkę to wygląda to już znacznie słabiej...
  • Zaba: Natomiast mocna liga mocno rozwija tych Polaków, którzy się do niej łapią i w niej regularnie grają. Dlatego nie do końca zgadzam się, ze stwierdzeniem, że dla naszych młodych zawodników jedyną droga na rozwój jest uciekanie do innych lig. Co z tego, ze sa w kadrach zespołów z lepszych lig jesli w nich regularnie nie grają, albo trafiają na farmy do np I ligi czeskiej, która jest słabsza od naszej THL.
  • Zaba: Kiedyś kadrowicze, którzy grali w PLH byli w niej najlepszymi, lub co najmniej wyróżniającymi sie zawodnikami. Nie musieli się wiec wybitnie starać a i tak byli gwiazdami... Mecze na wysokim poziomie grali kilka razy w sezonie. Dziś, dzięki znacznemu wzrostowi poziomu, a także wyrównaniu ligi niemal na co dzień grają takie mecze z zawodnikami znacznie lepszymi od siebie, dzieki czemy nawet w wieku dojrzałym znacznie się rozwinęli i poprawili swoje umiejętności...
  • Zaba: ... co przełożyło się na poziom tej obecnej reprezentacji... Natomiast zgadzam się, ze jak oni zakończą grę, a do ligi nie przebiją sie kolejni młodzi to niesttey w przyszłości może sie to odbić na pozimie repry... Dlatego uważam,że bardziej potrzebna nam jest mocniejsza I liga niż zwiększanie limitu Polaków w składzie do kilkunastu zawodników i zmniejszanie pozimmu ligi.. Niesttey nie stać nas obiecnie na to aby utrzymać poziom THL przy znacznie zwiększnym limicie Polaków w składach.
  • J_Ruutu: Żaba, wszystko ok, ale to nie jest limit.
  • J_Ruutu: To jest wymagane minimum.
  • J_Ruutu: Możesz grać samymi Polakami, nie ma przeszkód.
  • Arma: Ale jest poczucie że klub grający Polakami traci możliwość rywalizowania z resztą na równych zasadach a tak byłoby minimum 10 Polaków w klubach to by liga wróciła do stanu sprzed paru lat tylko zamiast Craxy czy Sanoka byłyby Katowice
  • majk1984: Cześć. Pytanie odnośnie dojazdu do Ostravy - był ktoś z Was? Gdzie najlepiej zaparkować samochód? Pytam pod kątem zajętości tych pod halą gdzie można jeszcze zostawić?
  • AdaM1234: Pod okolicznymi sklepami masz bezpłatne parkingi.
  • AdaM1234: Np pod Kauflandem duży parking.
  • J_Ruutu: Arma, ja tylko w kwestii formalnej, po prostu nie używajmy określenia "limit Polaków w składzie", bo nie ma czegoś takiego. Jest jedynie wymagane minimum. Limit określałby maksimum.
  • Beta: Myslę ze kolega z Jastrzębia się nie obrazi jak wykorzystam jego podpowiedz odnośnie parkowania
  • Beta: poleca parkować pod OBI a stamtad 3 przystanki tramwajowe-około 7 min
  • Beta: przystanek pod sklepem
  • PanFan1: to i ja za tę podpowiedź dziękuję
  • narut: to był chyba najlepszy mecz naszej kadry w ostatnim 30 leciu...
  • Ixat: @Zaba. Święte słowa, trzeba budować mocną I Ligę z normalną ilością rund by tam mogli się ogrywać młodzi. Do tego łatwa możliwość przenoszenia się mlodych zawodników między I ligą a ekstraklasą (kontrakt na dwie ligi).
    Podniesienie minimum Polaków może nieść za sobą pułapkę finansową - polscy gracze (szczególnie teraz, przy małej ich podaży) będą oplacani powyżej rynkowej wartości bo kluby będą "na musiku".
  • szop: limit powinien zostac wole 6 Polakow w skladzie ale majacych pojecie o grze a nie po 15 i jeden gorszy od drugiego ligi Open tez nikt nie chcial a jakby nie ta liga nie byloby Nas dzis w Ostravie
  • PanFan1: To skąd weźmiemy hokeistów z przyzwoitymi umiejętnościami za lat parę Szopie ?
  • uniaosw: Ale że Jacuś juz be
  • PanFan1: Weź taką Unię - Oświęcim tylko bez urazy, podaje was za przykład, bo dobitnie dowodzi on mojemu stwierdzeniu że "minimum sześciu to zbyt mało", nie wyzłośliwiam się, bo skład macie taki a nie inny ponieważ wam przepisy pozwalają na to - mistrz Polski który do obecnej Repry dostarczył całego JEDNEGO zawodnika i to jeszcze wychowanka Podhala ...
  • PanFan1: ... gdzie są, jak za dawniejszych lat nowe oświęcimskie Wielochy, Klisiaki, Kotońscy, Garbocze itd. ?
  • narut: o tak, to były nazwiska.. faktycznie, gdzie są ich następcy ...?
  • PanFan1: Od początku byłem i nadal jestem zwolennikiem ligi open, w warunkach jakie zaistniały w naszym hokeju, żeby utrzymać, albo zbudować dobry poziom ligi, liga open jest niezbędna, ale będę się upierał że: "doors are open too wide", a "minimum sześciu to mało"
  • Arma: I ok, w czym masz problem ? Każdy klub ma dać reprze 20 grajków ? Jedni prowadzą klub tak, inni tak. Skoro chcesz rozmawiać o wychowankach do kadry to zadajmy pytanie ilu grajków do lat załóżmy 22 dało Podhale, Kato, Tychy. Okaże się wtedy że Unia niewiele odstaje od reszty
  • PanFan1: Czytałeś dokładnie co napisałem Arma ?
  • Arma: Odnoszę się do pierwszej wiadomości.
  • Paskal79: Panfan te nazwiska były temu możliwe bo Unia miała taki budżet w tamtych latach jak teraz Kato czu Tychy i mogła sobię pozwolić ściągnąć praktycznie każdego reprezentamta jakiego chciała, i w latach 90do przełomu 00miala dużo wychowanków z lat dużo wcześniejszych, gdzie miała mnóstwo chłopaków co grali w Uni od dziecka i był mega wybór,bo po pierwsze to były dzieci z roczników 76-83 gdzie Sport był praktycznie jedyna rozrywka i odskocznia od szarego życia,a po drugie rodzice za nic
  • Luque: A ja Wam powiem że kwota transferowa w wysokości 250 tyś i kluby nie będą tak sobie podkupywać, a i młody zawodnik bardziej będzie musiał próbować w lepszej lidze, no i kluby zaczną się przykładać do kształcenia sobie graczy
  • Paskal79: Nie płacili,no i nie było komputerów , smartfonów PS i innych zabijających życie podwórkowe zabawek
  • Paskal79: Lugue a skąd wzioles te 250 tys?
  • Luque: A stąd że zakładam jakieś minimum na wyszkolenie gracza...
  • Luque: No chyba że te 35 tyś. czy ile teraz tam jest to wg Ciebie odpowiednia kwota ;)
  • Paskal79: Teraz jest 50 chyba? No wiadomo że to chore, choć kogo na to stać ?Tychy i Kato
  • Luque: I jeszcze bym tą kwotę podzielił 50% rodzice, 50% klub ;)
  • Paskal79: Tychy stać zapłacić za wyszkolenie te 35 tys przykładowo i dać wysoki kontrakt, jest mało polskich zawodników ,i zarabiają więcej niż nie gorsi Szwedzi i Finowie , przykładowo Unia by z wami walczyć musi pojawić na2-3 składu z zagranicy
  • narut: Zegras, w 3 formacji razem z Farabee i młodym Smithem, póty co w USA rej wiodą ci bardziej doświadczeni, młode gwiazdki nie powalają (m. in. Zegras, czy Caufield, Hughes, Sanderson), zobaczymy jak dzisiaj będzie ze Słowacją
  • Prawdziwy Kibic Unii: Panowie nie mamy zadnych nastepcow bo u Nas Mariusz nie bedzie sie zajmowal programem szkolenia dzieci i mlodziezy na pytanie gdzie sa ? Odpowiadam znikneli w czekusciach tej calej kadry trenerskiej ktora zyje sukcesami sprzed 25 lat a od tamtej pory nikogo nie wyszkolila nie zachecila do przyjscia na lodowisko sa poukladani na sztucznych stolkach nauczycieli - trenerow i tyle w temacie, no koze poza bombardowaniem kazdego pomyslu ktory zmusilby ich do zakomczenia tej pozorowanej pracy
  • Paskal79: Wy możecie mieć 5-7 reprezentantów Plus obco 10 i kilku młodych, wyciąg. Tyche kadrowiczów i gdzie będzie na4-6 miejscu...?
  • Paskal79: Myślę że z tego cię wiem pierwsi wychowankowie mogą być w Uni za4-5 lat bo niee wcześniej,takie są fakty
  • Luque: Paskalu ja tylko mówię co mogłoby spowodować lepszą pracę z dzieciakami w klubach i zainwestowanie w trenerów dla nich
  • Luque: Prokopiak chyba by już powinien być w składzie? Tak mi się rzuciło jedno nazwisko
  • Prawdziwy Kibic Unii: Natomiast co do kadry to chyba nikt nie wierzy w to co widzi gramy hokej ktory powinien obudzic ludzi z kasa na poczatek w naszym rzadzie i w koncu zadbac wprowadzic program kilkuletni dla wszysykich istniejacych i nowych - zainteresowanych osrodkow proponuje 2 -3 mld jak na tvp bylo.
  • Prawdziwy Kibic Unii: Paskalu nie mamy w ukh zawodnikow serio zero sprawdz wyniki w kategoriach w ktorych wogole mozemy skleic druzyne ….
  • Prawdziwy Kibic Unii: A jak juz znajdzie sie jednostka to niestety nie gra wiec pomysl Zaby mocna poerwsza liga dla mnie 👍🏻 najlepiej polaczona z obowoazkiem nauki czyli de facto hokejem akademickim i wtedy to ma sens dla calej Polski
  • Hokejowy1964: Hej oświęcimioki przestańcie dupcyć na klubowe tematy bo Polacy grają tak że duma rozpiera i dzieją się rzeczy niezwykłe. W swoich spekulacjach budżet przekroczyliście znacznie już . Zajmijcie się Reprezentacją
  • Oświęcimianin_23: Będziemy rozmawiać na co tylko mamy ochotę i nic Ci do tego:)
  • Oświęcimianin_23: Paskalu, co tam na CH4? Jakieś ruchy so?
  • Paskal79: Są są ruchu,a bardziej trwają rozmowy... Raz lepiej raz gorzej,nie którzy chcą z dużo....:-) i trwają rozmowy ogonie wzmocnienia będą 🇸🇪
  • PanFan1: Według mnie już od nadchodzącego sezonu w każdym składzie meczowym powinno być minimum 10ciu Polaków.
  • Paskal79: Jest dobrze kluby muszą się przygotować teraz 6 za rok 8 bo inaczej znów będziemy mieć ligę 2 drużyn i finał można przewidzieć już we wrzy
  • Arma: Oj tak tak. Karuzela finansowa za 35 latków którzy będą pykać na jednej nodze, już lece
  • PanFan1: No to może w ogóle znieśmy minimum, właściwie po diabła nam ta Repra ;)
  • J_Ruutu: Hahaha, znów te cudowne recepty na sb. Panowie, to wszystko już było.
    A fakty są takie że tylko sukces reprezentacji może pociągnąć w górę w Polsce dyscyplinę inną niż kopana.
    Tak było z piłką ręczną, ze skokami (tu wystarczył sam Małysz), z siatkówką...
  • Hokejowy1964: Kufa chopy wyście już 2 budżety Pardubic wydali ;))))
  • J_Ruutu: Bo niestety wszystko rozbija się o kasę. Możemy sobie wprowadzać dowolne "limity, minimalne ilości itp itd.. Gdy nie będzie dzieciaków chętnych by ciężko trenować, to nawet 15 Polaków w składzie nie wywoła wzrostu poziomu, a wręcz przeciwnie. Będą grały różne ofermy bo "musi być X Polaków". I tyle w temacie.
  • Paskal79: No tak rutu już to było,nasze mądrości:-)
  • Arma: Czyli rozumiem że wprowadzamy ligę gdzie jest wymóg przynajmniej 10 Polaków w zespole mając najemników w lidze którzy pójdą gdzie indziej bo dostaną odrobinę więcej na wypłacie, chyba już to gdzieś widziałem
  • botanick: Słowaki cisno Amerykonów
  • PanFan1: Z tego co wiem to do tego dążymy, tak zapowiadał prezes, ja jedynie proponuję żeby to nieco przyspieszyć
  • Paskal79: To jest złożony i ciężki temat.....
  • Paskal79: No Amerykanie zaczeli ,za raz mecz z Polakami będzie o 6 pkt:-)
  • fanhookeja: czy to prawda że Jean wraca do Polski?
  • HokejfanNT: Wraca i to nie sam
  • fanhookeja: a jednak to prawda co slyszałem dzisiaj i to do was
  • HokejfanNT: Niezaprzeczam niepotwierdzam😉
  • fanhookeja: dobra dobra ja już tam wiem
  • Andrzejek111: Jakby w UK wprowadzili jakieś ograniczenia w zatrudnieniu obcokrajowców, to co niektórzy z was musieliby wrócić do PL.
  • HokejfanNT: Szykuje się naprawdę bardzo mocna ekipa w NT ..myślę ze konkurencyjna dla całej czołówki
  • fanhookeja: no i dobrze będzie ciekawiej czym więcej mocnych ekip tym lepiej
  • HokejfanNT: Mnie osobiście bardzo cieszy że zostaje Szczerba ..bardzo mądry ruch zarzadu ..chlopak będzie wkrótce podpora nie tylko Podhala ale także repry..wspomnicie moje slowa
  • Oświęcimianin_23: Polska powalczy o pierwszą czwórkę, czuję to w kościach.
  • Stoleczny1982: Widac ze w hokeju sie dzieje podobnie jak w pilce na swiecie. Poziomy sie zblizaja do siebie a przepasci coraz mniejsze.
  • Stoleczny1982: Kruczek i Keleman to blizniaki?
  • PanFan1: Szczerba zostaje ? rewelacja ! to już pewne HokejfanNT ?
  • rawa: Brawo Słowacy! Fajny mecz.
  • emeryt: 19:46 yebnie
  • HokejfanNT: Tak to juz pewne Szczerba zostaje w NT
  • 6908TB: Wstawili relacje na Instagram że Tomasz zostaje. Zazdro, fajny zawodnik
  • szop: to fajnie chlopak pasuje na polnocno amerykanski styl gry :)
  • HokejfanNT: Szczerba to super zawodnik z prawdziwą mentalnością zwycięscy..jak tylko troszkę okrzepnie w dorosłym hokeju to da nam przy Parkowej wiele radosci
  • szop: tez jestem tego zdania :)
  • HokejfanNT: Zapowiada się super sezon ...jedyne co mnie martwi to to że nie szukamy bramkarza..z całym szacunkiem dla Pawła ale nie jest on typowa 1
  • szop: a Horawski podobno zostaaje Paweł na 1 nie bardzo
  • szop: moze trener przywiezie lapacza :)
  • HokejfanNT: Z tego co wiem to nieszukamy bramkarza
  • narut: no to ciekawe jak Niemcy zagrają ze Szwecją... jak sobie oni dziś będa radzić... myslę, że nasza postawa zachęciła parę drużyn na tych mistrzostwach do walki z wielkimi faworytami.. dziś chyba w jakimś stopniu byliśmy natchnieniem dla Słowaków, ciekawe czy Niemcy podejmą dziś rękawicę?
  • 6908TB: Ale bomba
  • narut: dzieją się i dobre rzeczy na lodowiskach, i złe.. :)
  • mały hokeista: Szop skad takie info w przedszkolu mówili;)
  • mały hokeista: Szop muszę cię zmartwić, zmień informatorów ;)
  • Stoleczny1982: Nie ma sie co bac Niemcow, mozna im tez urwac punkt lub wiecej.
  • 6908TB: dokładnie
  • narut: nasze I tercja była lepsza aniżeli Niemców.. nie tylko ze względu na wynik ale i ze względu na sytuacje jakie mieliśmy..
  • Stoleczny1982: Niemcy jacys zaspani w tym meczu
Tylko zalogowani użytkownicy mogą korzystać z Shoutboxa Zaloguj się!
© Copyright 2003 - 2024 Hokej.Net | Realizacja portalu Strony internetowe