Hokej.Net Logo

Wyświetleń: 13938

Oficjalnie. Husau odchodzi, drużynę przejmuje jego asystent

2020-01-14 15:13:37

Potwierdziły się nasze informacje – Andrej Husau nie jest już trenerem GKS-u Tychy. Białoruski szkoleniowiec zrezygnował z tej funkcji, a jego obowiązki przejął Krzysztof Majkowski.


Decyzja o rezygnacji jest tylko i wyłącznie moją decyzją. Doszedłem do wniosku, że dotychczasowa forma współpracy się wyczerpała. Dziękuję za wspaniałe dwa sezony zawodnikom, zarządowi, kibicom i wszystkim osobom związanym z GKS Tychy. Życzę klubowi kolejnych sukcesów – zaznaczył 50-letni trener.

Urodzony w Mińsku szkoleniowiec trafił do ekipy z de Gaulle'a przed sezonem 2017/2018. Od tamtego czasu sięgnął z tyszanami po dwa tytuły mistrzowskie. Wywalczył też Puchar i Superpuchar Polski. 

Odniósł też z trójkolorowymi dwa zwycięstwa w Hokejowej Lidze Mistrzów, pokonując HC Bolzano 5:3 i Vienna Capitals 4:2. Był to pierwszy triumf polskiego zespołu w tych prestiżowych rozgrywkach.

Funkcję pierwszego trenera GKS Tychy objął dziś Krzysztof Majkowski, który poprowadzi drużynę do końca sezonu.



Powrót

Komentarze:

Jako kibic Unii uwazam że to duża strata dla ligi. Oby następny trener był równie dobry.
Dziękuje trenerze Gusow za niewatpliwy wkład jaki wniósł Pan w ostatnie sukcesy GKSu Tychy.!!!Życzę Panu jak najwiekszych sukcesów w prowadzeniu kolejnej drużyny ale poza PLH
dlaczego poza PHL ? Nie lepiej byłoby żeby taki ekspert został w lidze ? :)
Podejrzewam że już ofertę dostał z innego klubu.
Zawodnicy decydują kto ma być ich trenerem?Zarząd nie współpracuje z trenerem.Taka sama sytuacja była rok temu gdzie nie wyciągnięto po tym zdarzeniu żadnych wniosków.Trener sam sobie i mamy tego efekty.
Chciałbym poznać 100% prawdy co tam się stało że doszło do takiej sytuacji?Wina leży pewnie po dwóch stronach i tej prawdy się pewnie co tam było my kibice nie dowiemy.

P.TRENERZE dziękuję za wszystko i życzę powodzenia w nowym klubie!!!

P.S
Matczak!!!!Co??? Ty wiesz co......wyp.....i zabierz ze sobą tych konfidentów co im nie pasi w naszym klubie.Proponuje iść do Janowa tam będą mieli wszystko.

A nasze forum tyskifan to już umarło całkowicie?
To mnom fszczonsło
No Maja będzie im pasował hehe zrobią z nim co chcą
Lepiej żeby kilimienko był trenerem więcej widział i ma większe doświadczenie
haha no to chłopaczki się popłakały, bo trza było za.......ać. Prawda jest taka, ze tyska drużyna nigdy nie miała charakteru, sukcesy jakieś tam ostatnio były bo kasa była, trener i grajki na miarę tej ligi i tyle.
Andrzeju dzięki !
Powtórka z rozrywki w naszym klubie... Dopóki trener nie będzie miał oparcia w zarządzie dopóty ślizgacze są nietykalni... Mam faworyta na przywódcę buntu (ten który juz dawno łyżwu powinien zawiesić na kołku) ale największy żal mam do Kotlorza bo z niego kapitan jak z koziej ... trąbka...
No nic - sezon na straty bo Majkowski będzie miał guzik do gadania ale i tak każdy wynik jaki nasi osiągną będzie uzyskany wyłącznie dzięki temu co zrobił Gusov.
niech jeszcze popitajom obco ci lepsi i możemy se pykać z Naprzodem czy U23 , bez urazy dla tych drużyn
A gdzie Dziubiński i jego świta? Dobrze że jest liga oopen bo w Tychach jeszcze rządzą nasi
Pewnie Tyscy, zaczną teraz grać jak marzenie...;)
A gdzie Dziubiński i jego świta? Dobrze że jest liga oopen bo w Tychach jeszcze rządzą nasi
Oj chlopaczki chlopaczki ciekawe kogo tam wyślecie na ro spotkanie z kibicami bizackuego z jeziorem? heh naprawdę chodziło o ciężkie treningi? Dlatego trener nie pasował? Mi się wydaje że to jest trener chyba najlepszy jaki w Tychach był! Panowie za dobrze się macie! Zawodnicy w Czechach na Słowacji lub na wschodzie zarabiają mniej od was a zapiep.. Dużo bardziej i są tego efekty. A unas nie trzeba się starać bo jak jest za ciężko to zawodnicy zwalniają trenera robią jakiś bunt co mnie osobiście śmieszy bo robicie z tej ligi jeszcze większą amatorke!! Zresztą był kiedyś przykład sokoła poszedł na okres przygotowawczy do vitkowic i po tym okresie do Tychów wrócił z płaczem że tam ciężko a kasa ta sama albo mniejsza i gra niepewna! Poprostu brak u nas zawodników konkurencji bo jak zawodników byłoby dużo jak np. W Czechach to tacy buntownicy dostali by kopa w dup... I za drzwi nooo ale nie u nas masakra wstd w tym sezonie na hokej już nie pójdę! Pozdrawiam trenera gusova
Podpisuje sie pod tym dwoma rękoma,trafna uwaga,osobiście bym dodał że Andzej jest gość z klasą i sie nie będzie bawił w przepychanki,dlatego dymisja osobista i tyle.Ja mam pytanie inne czy jak Podhale,Unia czy Cracovia zdobywały mistrzostwa se*nie to czy tam zachodziły zmiany trenera??zarząd wespół z zawodnikami to kółko wzajemnej adoracji.Niestety u nas taki klimat od lat,a tak sie profesjonalizmu nie buduje
Podpisuje sie pod tym dwoma rękoma,trafna uwaga,osobiście bym dodał że Andzej jest gość z klasą i sie nie będzie bawił w przepychanki,dlatego dymisja osobista i tyle.Ja mam pytanie inne czy jak Podhale,Unia czy Cracovia zdobywały mistrzostwa se*nie to czy tam zachodziły zmiany trenera??zarząd wespół z zawodnikami to kółko wzajemnej adoracji.Niestety u nas taki klimat od lat,a tak sie profesjonalizmu nie buduje
Ponoć dywanowi już zacierają ręce na współpracę z Gusovem...
Ogromny błąd popełnili działacze GKS-u Tychy pozbywając się takiego trenera. Decyzja ta może odbijać się czkawką działaczom i zawodnikom jeszcze długo po zakończeniu tegorocznego sezonu. Z perspektywy lat , stawiam Gusowa na drugim miejscu wśród wszystkich trenerów jacy przewinęli się na naszych lodowiskach. Tuż za Andriejem Sidorenką.
Szkoda. Wielka szkoda.
To nowy prezes teraz ma co robić...pierwszy sezon i zonk...a myśle, że to może być początek błędnych decyzji czy też braku pewnych decyzji lub/i tzw. bierność działaczy TS.
Trener od dawna mówił, że jest problem chciał coś zmieniać ale wsparcia zarządu się chyba nie doczekał. To zrobił w tył zwrot - w najgorszym momencie i możemy się obudzić z ręką w nocniku...mimo tak dobrego początku sezonu i sukcesu (jak na naszą lige) w CHL. Trzeba teraz trzymać kciuki za Majkowskiego, żeby się nie utopił na głębokiej wodzie i za działaczy...może coś się jeszcze uda kupić i posklejać w tym sezonie i wyjść z tego dołka. Zrobi się jeszcze ciekawiej w tej lidze....to jakiś w sumie jakiś pozytyw na pocieszenie.... :P
Nie jest tajemnica ze chciał już sie pozbyć niektórych zawodników w tamtym sezonie.. jednak ze strony zarzadu nie doczekał sie wsparcia. Czlowiek z zasadami wiec wolał się spakowac i tyle, wiec zamiast profesjonalnego zarzadzania to mamy "zawodnikow" ktorzy sobie wybieraja trenera...
Ktos tu napisał a ja ubiorę to w inne zdanie.
Jeden ślizgacz to już powinien zamienić węgiel na piasek. Tylko na emeryturze :)
Powodzenia Andrej..
Gusova teraz wezmą Katowice. I zrobią Mistrza
Dziękuję za dwa mistrzostwa zdobyte z GKS-em trenerze, jak i za dobre wyniki w CHL. Najgorsze wieści w hokejowym GKS-ie Tychy od co najmniej tego gola Szinagla w dogrywce. Nie wiem kto jest winny takiej decyzji trenera, ale po jego słowach można wnioskować, że był zmęczony sytuacją w klubie. Obrona tytułu wydaje się teraz bardzo odległą propozycją.
Panie trenerze Gusow bardzo dziękujemy!
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zarejestruj się.

UWAGA! W związku wejściem w życie z dniem 25 maja 2018r. nowych regulacji prawnych opartych o treść ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) aktualizacji uległa Polityka Prywatności Hokej.net.

WAŻNE! Nasza strona wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Stosujemy je w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb użytkownika. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących tzw. „ciasteczek”. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
V