Hokej.Net Logo

Wyświetleń: 6930

Nam strzelać nie kazano

2012-03-11 14:06:04

Trzecie spotkanie o utrzymanie pomiędzy MMKS-em a Nestą Toruń wygrali goście z Grodu Kopernika. Torunianie po raz kolejny lepiej mieli nastawione celowniki a ich silną bronią była też gra w przewadze, z którą Podhale sobie zupełnie nie radziło.


Rywalizacja przenosi się teraz do Torunia gdzie zostaną rozegrane dwa mecze. Jeśli w obu zwyciężą gospodarze to oni utrzymają się w PLH.

MMKS Podhale Nowy Targ - Nesta Karawela Toruń 1:3 (0:1, 0:0, 1:2)

03:35 0:1 Bomastek – Bluks – Gaisins 5na4
47:10 0:2 Bluks – Baranyk – Bomastek 5na4
51:49 1:2 Kmiecik – Neupauer – Różański
58:09 1:3 Koseda – Gaisins – K. Kalinowski 5na4

Sędziowali: Pachucki – Matlakiewicz i Kasprzyk 

Kary: 93 ( w tym kary meczu dla K. Kapicy, Sulki i Ćwikły) – 70 ( w tym kary meczu dla Bluksa i Porębskiego) min. 

Widzów 1200

Stan rywalizacji do czterech zwycięstw: 1:2

MMKS Podhale: Rajski – Dutka, Sulka, Różański, Neupauer, Kmiecik – Łabuz, Landowski, Bomba, Jastrzębski, Ziętara –R. Mrugała, K. Kapica, Michalski, Wielkiewicz, Ćwikła – Szumal, Puławski, Olchawski. Trener Jacek Szopiński.


Nesta:
 Plaskiewicz – Bluks, Gaisins, Bomastek, K. Kalinowski, Baranyk – Smeja, Koseda, Wróbel, Ziółkowski, Jankowski – Porębski, Lidtke, Dziegiel, Kuchnicki, Marmurowicz – Chrzanowski. Trener Jaroslav Lechocky.




Powrót

Komentarze:

podhale dacie rade
Gra zespołowa-Bez wątpienia hokej na lodzie jest przykładem gier zespołowych. Jak sama nazwa wskazuje potrzebny jest tutaj zespół. Nie tylko 20 ludzi w takich samych strojach, ale coś więcej… drużyna. A tego w Podhalu nie ma
Duch drużyny-Czyli zjawisko, które sprawia, że wspólne działanie przynosi lepszy efekt, niż suma poszczególnych pojedynczych działań. Dzięki temu, każdy daje z siebie 120 % i zespół pokonuje trudności. Najważniejsze jednak by ludzie tworzący grupę czuli się jak dobrze i sprawnie działający team. Wtedy też razem z dobrym funkcjonowaniem przyjdą też dobre wyniki…
Czytam te niektórych wypowiedzi niby to kibiców niby znających się na hokeju i naprawdę ma się dosyć tego hokeja. Poziom postów dorównuje poziomowi ich drużyn czyli osiąga dno....
Głupie wyzwiska ,życzenia itd. to według niektórych ma podnieś poziom naszego hokeja.
Ciekawy jestem gdzie (według tych postów )jest więcej baranów czy na Podhalu czy w Toruniu?
chyba łatwo można to przeliczyć!!!!
Teraz wtorek, środa 2 zwyciestwa Pierników i spuszczamy Stodołe do 1 ligi. Elo czesc pa;)

ps. Na temat zachowania hokeistów Podhala nie ma sensu sie rozwodzić, mam tylko nadzieje że nasi ich oklepią w Toruniu aż miło.
haha pięknie :) zachowanie Podhala mówisz.. a symulowanie Bomastka np? kara za krzyk, był tak wielce kontuzjowany że nie pojechał do boksu kar.. a za chwilę śmigał po lodzie jakby nigdy nic. Baran odpychający Dutkę itp. ? przed Sulką torunianie zwiewali byle dalej ;p Ćwikła powalił jakiegoś tam "grojka".. oklepiecie taaaa xD
Oklepią? Jesteś głupi i masz wszy jak ruskie czołgi.Podniecasz się kozi bobku a jedni i drudzy nadają się do I ligi. Twój zasrany toruń też nic nie grał więc nie podniecaj się toruński zakompleksiony kmiocie z pod toruńskiej wsi.Poza tym i tak nie spadniemy ,więc nie smaruj d.u.p.y wazeliną p.a.j.a.c.u na gumce od majtek.
Żeby was dupska nie bolały jak z takiej wysokości do 1 ligi spadniecie razem z ta śmieszną drużyna i jeszcze gorszym lodowiskiem.
Co Ćwikła zrobił, tylko na to było go stac jak dostawał po *u i koszulke miał na głowie cepie nie masz o tym zielonego pojecia niedzielny kibicu za 5 zł.
A wy idzcie sie ponapinać jeszcze troszke bo wam słoma z butów wychodzi na tym waszym kurniku.
kto jest niedzielnym kibicem?? to jakoś u was nie widać dopingu, ludzi jest malutko. ostatnio wAS zagłuszyła garstka kibiców Stoczniowca (graty dla nich). to jest to co umiecie? wyzywać? obyście się przejechali na waszej pożal się kulturze!
wiislak, masz rację ;)
Wiislak21 tylko ze stocznia krzyczala co jakies 7-8 min i tylko Podhale lub hej hej Podhale za duzo to sie nie wysilali a grupka kibicow z Torunia caly czas krzyczala i dawali rade pozdrawiam :)
Wiślak na poprzednim meczu jeszcze z zagłębiem tor tor był prawie pełen !!!A na meczu z Podhalem kręciło się md 2 tys ludzi jak nie wiesz co mówisz to zamilcz
W Toruniu lubią zawyżać frekwencję a wątpliwe żeby klub podawał nieprawdziwe informacje o frekwencji. Po drugie ilość nie idzie w jakość. Poza pojedynczymi obelgami i okrzykami zorganizowanego dopingu nie ma a mecze przypominają atmosferę w kościele na mszy porannej.Nawet słynnego trębacza nieco fałszującego już nie ma ;)
Dzidzio co cie boli? Kompleksy? O co ci chodzi, najwidoczniej w Toruniu na lodowisku nie bywasz a jak bywasz to chyba w buliku.
Dzidzio co cie boli? Kompleksy? O co ci chodzi, najwidoczniej w Toruniu na lodowisku nie bywasz a jak bywasz to chyba w buliku.
Nie bywam bo nie wpuszczają zorganizowanych grup a szkoda bo mielibyście okazje do nauki jak można wspierać swoją drużynę.Niestety ostatnim razem cała armia policji zabarykadowała Toruń przed kibicami Zagłębia.
Jedna furką przyjechaliście i zadowoleni hehe;d w sumie dobrze bo buractwo trzeba eliminować z trybun pieknego sportu, pozatym ten piekny obiekt lepiej żeby nie doświadczył waszego wstepu:)
Przybijanie wieka trumny Podhala trwa.Pozostały jeszcze dwa gwózdki.Toruń też się nadaje do ligi amatorów.
Podhale zagrało fatalnie ,ciekawe co oni robią na treningach jak nie potrafili wykorzystać chyba z 7 przewag,ale Toruń za to wykorzystał 3 i pokazał jak nie grając nic cały mecz mozna wygrać.Podhale zero ambicji,a te zaczepki to godne centralnej ligi,miejcie honor umieć przegrać to też jest sztuka.Zobaczymy czy potrafią z siebie coś jeszcze wykrzesać chociaż wątpie to co pokazały nasze gwiazdy u siebie.No ale cóż jaki trenerprezes i cała świta co się wzieła za ten klub który jeszcze 2 sezony był mistrzem polski a teraz mu przyjdzie walczyć w I lidze:(((((
Jest jakiś filmik jak sie bili czy nie ma? :)
Trudno to nazwać bijatyką. Bardziej szarpaczką.
też byście się niektórzy ogarnęli, bo dobrze wiecie, że gra w I lidze to dno totalne, czego nikomu nie życzę, a w Podhalu ciężko mają, a dobijacie leżacego
Dokładnie. Bo najłatwiej jest obrażac innych i wyzwyac się nawzajem. Pozdro dla normalnych ; )

"A PODHALE I TAK SIĘ UTRZYMA!!"
~Kuba_maly kibic
Ale sie wku......SZOPINSKI
W Toruniu to cichosza na hali więc kibice to chyba dopingują ale przed klawiaturą:) kibice I ligi!\NIGDY NIE SPADNIE PODHALE NIGDY NIE SPADNIE!!!
kolejny znawaca hehe:) to że w Kurniku macie akustyke dzieki której 1 osoba cos krzyknie to słychac na całe lodowisko nie znaczy ze wszedzie tak jest kolego:)
zrob ze chlopje cos masz w druzynie mistrzow POLSKI DUTKA,LABUZ,RAJSKI,SULKA,LANDOWSKI,ROZANSKI do tego takich graczy jak NEUPAER,BOMBA,JASTRZEBSKI,ZIENTARA,KMIECIK itd czlowieku zeby sie w lidze nie utrzymac MASAKRA,juz dawno powinienes odejsc,rok temu sie podniecali z SAMOLEJEM ze SANOK ograli a dzis zero pomyslu na gre,wyrzucili tylu zawodnikow a tu teraz taki GAJU by sie przydal na obrone....DNO DNO TRENERZYNO RAZEM Z PREZESIKIEM NA TACZKI
OJ PAMIETAM JAK SIE CIESZYLI ZE SEZON PRZED SANOKIEM ZAKONCZYLI,NIEUDACZNIKI PIENIADZE ZA TRANSFERY MIELI TO COS JESZCZE WARTALI A TERAZ ZERO KASY I JUZ NIC NIE ZROBILI A TAK PIEKNIE MIALO BYC.......
Cała prawda.
Brawo Podhale jak przegrywać to tak żeby te osły z Torunia odczuli na własnej skórze gdzie grali. Jeszcze tego Kalinowskiego i tępego Barana znokautujcie w mieście rydzyka.
Co masz do Kalinowskiego baranie ?
Chłopak jest dobry to sie czepiają;p ''wiecej wrogów niż przyjaciół znaczy ,że odniosłem sukces''
Apeluje do wszystkich kibicow o szacunek.wiem,ze nadeszedl czas goryczy dla Podhala, ale nie schodzmy do poziomu tego co wydarzylo sie z naszym hokejem.
Trzymajmy klase, jak muzycy na Titanicu, ktorzy grali do samego konca.
Prosze o stronniczosc i szacunek do zawodnikow i kibicow druzyny przeciwnej.
Rywalizacja wyrównana choć przed spotkaniami TKH było zdecydowanym faworytem. Jednak zaciętość spotkania mówi mi że na 5 meczach ta rywalizacja się nie skończy!
... odśpiewanie na Tor Torze w środę przez 2000 kibiców : Góralu czy ci nie żal ... bezcenne ... i sorry Winetou biznes is biznes :)
Mam nadzieję, że Szarotki po roku banicji w I lidze wrócą do e-ligi,czego im szczerze życzę ... A taki kubeł zimnej wody na głowę przyda się działaczom PODHALA ...
Mam ci przypomnieć KRYNICĘ
Jacuś z tą taktyka 1- 4 to się grało 20 lat temu. Przy tych
obrońcach toruńskich z tą taktyką u siebie to żenada.
Jak można strzelać bramki bez pressingu.
Jeszcze karty nie rozdane,więc nie dziel skóry na niedźwiedziu. Choć faktem jest ,że Toruń prezentował się lepiej.. ale jeszcze gra się nie skończyła.
Wczorajszy mecz to pokaz antyhokeja. Kompletny brak pomysłu na grę, zgranie takie jakby ci chłopacy pierwszy raz się ze sobą na lodzie spotkali, a poza tym chaos i nieporadność. To tyczy się jednej i drugiej drużyny. Pocieszające jest to, że z jednym zwycięstwem Nesta wraca do Torunia i jest nieco bliżej utrzymania w lidze. A jeśli już się utrzymają, do czego jeszcze daleka i wyboista droga, to mam nadzieję, że w przyszłym sezonie dojdzie do kadrowej rewolucji.
Na rewolucje kadrowe trzeba mieć kasę ... a z tą dobrze to już było i raczej nie zapowiada się , że będzie lepiej ,wprost przeciwnie ...
Dokładnie nie pamiętam, ale jakieś 20-25 lat temu ówczesny Nesta
/też nie pamiętam jak się wtedy nazywała/ grała na Tortorze z KTH ostatni, decydująścy mecz o spadku do niższej ligi.
Obowiązujący wówczas regulamin dopuszczał możliwość wypożyczenia zawodnika/ów/ na określony, krótki, czas.
KTH wypożyczyło....drużynę Podhala.
Szarotki grały w koszulkach KTH ale nawet kasków nie zmienili.
Były z napisem: Podhale.
Mecz oczywiście Toruń przegrał i spadł do II ligi.
Może teraz Podhalan spotka, moim zdaniem, zasłużona kara.
I jeszcze jedno. Tego przepisu już nie istnieje.
Miało być: ten przepis już nie istnieje.
zdarzały się takie sytuacje też później, ale to nie był wymysł Podhala bo to nie oni tworzyli przepisy tylko PZHL, ale żeby od razu kara za nie swoje grzechy a może Ty odpokutujesz za moje?
Grali za darmo?
Toruń w sobotę grał bardziej poukładany hokej i wygrał zasłużenie, ale spokojnie na razie jest 2:1 dla TKH i wszystko się może zdarzyć. Myślę, że Podhale jeszcze nie powiedziało ostatniego słowa i ostro powalczy.
Sulka i Ćwikła zawieszeni...nie damy rady tym badziej,że Toruń po prostu lepszy.
Torun i jeszcze raz wygramy to musimy!
http://youtu.be/7z7ZoC46jY, http://youtu.be/mFMvES15xZo Jeśli chodzi o Sulkę to wyjaśniał sytuację którą nie dokończył Kmiecik bo zjechał na zmianę
miejsce na takie żenady jak te mecze to w 1 lidze...
W przyszłym sezonie I liga będzie na prawdę interesująca. Są szansę że powróci seniorki hokej w Gdańsku, być może i w Janowie. W zwiazku z powyższym lepiej by było gdyby do I ligi spadła drużyna która finansowo sobie nie poradzi w PLH! Z dwojga złego lepiej grać swoimi wychowankami w I lidze niż utrzymywać na siłę drużynę z wygórowanymi kontraktami nie mając pokrycia w finansach!Póżniej efekt jest taki jak obecnie w Podhalu czy Zagłębiu! Trzeba mierzyć siły na zamiary.......
sorka ale te sytuacje są zgoła inne Podhale nie grało za wirtualne pieniądze tylko wygrało lige i sie rozpadlo z braku ww pieniedzy i niestety ale jak patrze na poziom tych meczyto oczy Mnie bolą 1 liga wita Podhale lepiej sie odrodzic niz grac na takim poziomie ktory ciezko jest okreslic moze za 5 lat wrócimy bo pewnie nie szybciej
sorka ale te sytuacje są zgoła inne Podhale nie grało za wirtualne pieniądze tylko wygrało lige i sie rozpadlo z braku ww pieniedzy i niestety ale jak patrze na poziom tych meczyto oczy Mnie bolą 1 liga wita Podhale lepiej sie odrodzic niz grac na takim poziomie ktory ciezko jest okreslic moze za 5 lat wrócimy bo pewnie nie szybciej
SOSNOWIEC z wami Szarotki :D
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zarejestruj się.

UWAGA! W związku wejściem w życie z dniem 25 maja 2018r. nowych regulacji prawnych opartych o treść ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) aktualizacji uległa Polityka Prywatności Hokej.net.

WAŻNE! Nasza strona wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Stosujemy je w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb użytkownika. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących tzw. „ciasteczek”. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
V