Hokej.Net Logo

Wyświetleń: 12833

A kompleks trwa… (VIDEO)

2012-12-21 21:46:03

Czwarta odsłona „Świętej Wojny” dla GKS-u Tychy. Tyszanie pokonali na wyjeździe Aksam Unię Oświęcim 6:4, a do zwycięstwa poprowadził ich debiutant Branislav Janosz, który zdobył dwie bramki i zaliczył asystę przy trafieniu Adriana Parzyszka.


W tym miejscu warto dodać, że oświęcimianie nie wygrali z tyszanami od 12 lutego 2012 roku, czyli od 313 dni. W tym sezonie "trójkolorowi" są ich prawdziwą solą w oku, bowiem to jedyny zespół w lidze, którego jeszcze nie pokonali, notując cztery porażki: 7:8, 1:5, 1:6 i dzisiaj 4:6.

Jest nam przykro, że po takim meczu nie zdobyliśmy ani jednego punktu, bo mieliśmy szansę nawet na zwycięstwo – mówił po meczu Marcin Jaros, który w pierwszej odsłonie dwukrotnie odpowiedział na trafienia Galanta (4. min.) i Janosza (13. min.). Najpierw zmieścił krążek między parkanami Sobeckiego, a potem zaskoczył go precyzyjnym uderzeniem z okolic koła bulikowego. 

W drugiej odsłonie podopieczni Tomasza Piątka mogli złamać wynik i wyjść na prowadzenie. Najdogodniejszą okazję ku temu zmarnował Michał Kasperczyk, który w 30. minucie, po kapitalnym zagraniu Jarosława Rzeszutki, posłał gumę tuż obok prawego słupka. 

Niewykorzystana sytuacja zemściła się na oświęcimianach pięć minut później. Podczas ich gry w przewadze, serię fatalnych błędów i nieporozumień wykorzystał Radosław Galant, który strzałem z bliska pokonał Michala Fikrta i ponownie wyprowadził swój zespół na prowadzenie. – Graliśmy ambitnie, ale popełnialiśmy za dużo prostych błędów. Gdy dochodziliśmy tyszan, ci strzelali nam kolejnego gola i tak w koło Macieju – kręcił głową Jarosław Rzeszutko.

Jednak najwięcej emocji dostarczyła trzecia odsłona, w której sytuacja na lodzie zmieniała się jak w kalejdoskopie. Gdy na ławce kar siedział Rafał Dutka, biało-niebiescy doprowadzili do wyrównania. Wszystko zaczęło się od podania Sarnika do Piekarskiego po którym 34-letni defensor zdecydował się na strzał z okolic linii niebieskiej. Tor lotu gumy sprytnie przeciął Peter Tabaczek, czym całkowicie zmylił Arkadiusza Sobeckiego.

W 50. minucie szansę na swojego pierwszego gola w seniorskim hokeju miał Paweł Fiedor. 21-letni napastnik odbywał karę techniczną i po jej zakończeniu najszybciej dojechał do wybitego krążka, ale przegrał próbę nerwów z golkiperem gości.

I znów historia zatoczyła koło - tyszanie wykorzystali swoje okazje i w ciągu zaledwie 34 sekund zdobyli dwie bramki, które w zasadzie przesądziły o końcowym wyniku.

Na dwie i pół minuty przed końcową syreną nadzieję w serca oświęcimskich kibiców wlał jeszcze Jarosław Rzeszutko, ale 15 sekund później decydujący cios zadał Adrian Parzyszek. Kapitan tyszan skutecznie wymanewrował Michala Fikrta i ze stoickim spokojem posłał gumę do siatki. Była to dopiero pierwsza bramka „Adika” w tym sezonie.

Co czuje hokeista po takim meczu? Jest na pewno solidnie wkurzony… – denerwował się Marcin Jaros. – Do stanu 3:3 graliśmy dobrze, ale później popełniliśmy proste, a nawet dziecinne błędy, które zdecydowały o losach spotkania. Musimy w końcu wyciągać z nich wnioski, bo na razie wygląda to tak, że po przegranym meczu na luzaka przechodzimy do codzienności. To jest naprawdę bez sensu. 


Trenerski dwugłos:

Tomasz Piątek, trener Aksam Unii: - Zaczęliśmy ten mecz bardzo słabo i bojaźliwie. Dopiero po upływie dziesięciu minut  wzięliśmy się do pracy i udało się nam odrobić straty. Chcieliśmy grać agresywnie i ofensywnie, ale udawało nam się to do trzeciej tercji, a właściwie do momentu, w którym w odstępie trzydziestu sekund straciliśmy dwie bramki. To podcięło nam skrzydła.

Peter Krzemen, trener GKS Tychy: - Wiedzieliśmy, że będzie to ciężki mecz. I to nie dlatego, że graliśmy po dwutygodniowej przerwie, ale dlatego, że musieliśmy sobie poradzić bez całego drugiego ataku (Pasiut, Da Costa, Łopuski – przyp. red.). Szacunek dla moich zawodników za to, że walczyli do końca i zdobyli ważne trzy punkty.


Aksam Unia Oświęcim – GKS Tychy 4:6 (2:2, 0:1, 2:3)
0:1 – Galant – Guzik, Kotlorz (3:45)
1:1 – Jaros – Gabryś (8:20, 5/4)
1:2 – Janosz – Baranyk (12:40)
2:2 – Jaros – Skrzypkowski, Rzeszutko  (16:05)
2:3 – Galant – Kotlorz, Witecki (34:31, 4/5)
3:3 – Tabaczek – Piekarski, Sarnik (43:06, 5/4)
3:4 – Bernat – Bagiński, Jakesz (52:18)
3:5 – Janosz – Parzyszek, Baranyk (52:52)
4:5 – Rzeszutko – Różański (57:35)
4:6 – Parzyszek – Baranyk, Janosz (57:50)

Sędziowali: Sebastian Kryś – Rafał Gawron, Bartosz Kaczmarek.
Kary: 12 minut (w tym dwie minuty kary technicznej) – 14 minut.
Widzów: ok. 1700.

Aksam Unia: Fikrt – Kasperczyk, Nikolov (2); Różański, Stachura, Rzeszutko (2) – Gabryś, Piekarski; Jakubik (2), Tabaczek, Sarnik – Skrzypkowski, Połącarz (4); Jaros, Adamus, Modrzejewski oraz Wojtarowicz i Fiedor.
Trener: Tomasz Piątek

GKS Tychy: Sobecki – Jakesz, Dutka (4); Woźnica, Szimiczek, Bagiński – Csorich (2), Zion (2);  Baranyk, Parzyszek, Janosz – Sokół (2), Kotlorz (2); Guzik (2), Galant, Witecki oraz Bernat.
Trener: Peter Kremen







Powrót

Komentarze:

Zaczynom lubiec krecika i skoda 105. Adrian prosza o wiecej.
58 minuta ..Parzyszek..co?,a Adrian odpowiada GOOL!!
hani i nastala cisza hahah.. fiki.. fiki.. fiki..;)
Adrian!!! co??? komoda!!!
Adik - najdroższa bramka w historii... Tak trzymać
No i tak powinno być do końca!!!!
Tyszanom dziękujemy za urwanie punktów Oświęcimskiej Unii !!! Gratulacje za zwyciętwo
Graty z Cracova:):):)

BYŁ!!!BĘDZIE!!!JEST!!!

Cracovia&Gks
Szkoda że w drużynie nie ma więcej obrońców tej klasy co Kasperczyk bo wtedy nasza obrona nie tracilaby takich goli...Nikolov chyba dziś 3 gole zawalił
cała obrona zawiniła przy straconych bramkach , bo stali jak słupki na treningach , a tyszanie to wykorzystali
Dobry ten wasz słowacki emeryt. Mecz mógł się skończyć różnie ale to wy strzeliliście tą przełomową bramke na 4:3 i później jeszcze 6:4 i było po meczu.
Soooobeeeecki!
Kompleks trwa już mniej więcej od roku jeśli chodzi o mecze w Osw!
GKS!
teraz spiewamy fiki fiki fiki...a fiki tylko wyciaga ;)
Brawo GSK !
W Oświęcimiu bez zmian , GKS nie przegrywa od prawie 2 lat.
Nasze nowe nabytki na plus dobry mecz Janosza i Guzik też całkiem dobrze , zastanawiam się tylko dlaczego dalej nie gramy na 4 ataki ? niech mi ktoś wyjaśni w czym jest gorszy Sośnierz i Przygodzki od Parzyszka , Witeckiego czy Baranyka (przynajmniej teraz)
Jak wróci drugi atak to powinno być już tylko lepiej i może wtedy nasz kapitan zasiądzie na ławie .
GKS*
osiołku ty chyba nie wiesz co piszesz!popatrz jak wcz grał atak parzycha i baranka i jak adik sie starał?widać że wziął sobie chyba do serca wzmocnienia bo faktycznie mógłby ze składu wylecieć!a sośnierzyk pokazał w 3tercji z craxą w jakiej jest teraz formie więc go raczej nie wywołuj, szkoda przygodzkiego ale jak na treningach sie będzie bardziej starał to do witka i radka może trafić!
matołku , to ty chyba nie bardzo wiesz o czym piszesz , oceniasz Sośnierza po jednej tercji z Cracovią , a zachwalasz Parzyszka za jedną strzelona bramkę i jeden lepszy mecz (chociaż i tak szału nie było)i jak sam zauważyłeś zagrał lepiej bo wie , że może wylecieć ze składu , a to świadczy o jego zaangażowaniu , natomiast jeżeli chodzi o Baranyka czy Witeckiego to napisałem ...(przynajmniej teraz)... także czytaj uważnie , a później bierz się za komentowanie.
Marty nie masz racji Adik wczoraj słabo - jest generalnie "zmęczony" na lodzie.
Jedyny plus to to że strzelił akurat bramkę (1 w sezonie) Unii właśnie.
Ale nie można się tylko jego czepiać kilku jeszcze u nas ciągle zaniża loty..
ja wcale parzycha nie bronie ale fakt jest taki że to jego piątka najbardziej przyczyniła sie do zwycięstwa!a dlaczego sośnierz miałby wygryźć wicia albo baranyka to nie kumam wcale!baran nieraz strzeli gola,a w pt asysty miodzio, wiciu ciągnie ten 3-ci atak, a tu sie kolega upiera że teraz są gorsi od sośnierza, który ma słabszą forme niż w tamtym sezonie
Jak na debiut to Janosik na+.A podobno stary,Słowak,kryzys i inne *rele a tu ładuje 2+1 w naszej extralidze... Janosik naucz młodych zapi...erdalać po to tu jesteś-pozdrawiam.
Unia grała ambitnie i agresywnie stąd wyrównany mecz. Może jakby II formacja była obecna zwycięstwo przyszło by łatwiej.

Gdzie są Ci znafcy którzy na wstępie już osądzili że Janos to emeryt i Kropac nr 2?
Arek pobudka! Play off tuż tuż.

Zaku miło że po przegranym meczu stać Cię na normalny komentarz.
Arek woli radary i inne mandaty-zus działa
Sobek-olewsz hokej,ok-lepszy mundurek nie ?
Sobek pamiętasz jak płakałeś w szatni? rok 2003/4?
roznie mogl sie mecz ulozyc ale minimalnie gks byl lepszy.....ale przynajmniej dzis UNIA zagrala ambitnie i walczyla.....nie zawsze sie wygrywa ale przegrac po walce mozna a nie jak wczesniej po slizgawce!
człowieku cała druga tercje gks nie is tnial bramkaka w przewadze....ikoniec...
4-6 wystarczy-pozdrawiam
A kompleks trwa… :)
bramka w OSLABIENIU jak juz :P !! :D
Moi driodzy tyscy przyjaciele akurat oświęcimiak ma rację - druga tercja to prawie że totalne dno w naszym wykonaniu. Gdyby nie bramka fuks w osłabieniu - należy chłopaków za presing pochwalić, to mecz mógł wyglądać zupełnie inaczej. Unia naciskała nas od początku co skutkowało trzema remisami.

bogu dzięki że ten Janos taki stary (o ironio dla Sanockich znafców i na przekór wszystkim naszym obawom) pokazał co potrafi.
ale mecz trwa 3 tercje ..nie jedna ;)
od 2005 roku
Mecz dość dobry, wyrównany. Nie zgadzam się z trenerem Piątkiem, że UNII udawało się grać ambitnie do trzeciej tercji, do straty gola 4 i 5. UNIA stanęła w 34 minucie, w momencie kiedy karę odsiadywał Csorich. Wtedy Nikolov zaczął zabawę, a FIKY dopełnił formalności jakąś psychodeliczną interwencją. Niestety w tym meczu bramkarz nie pomógł UNII, bo przynajmniej dwa gole można zaliczyć na jego konto. Generalnie- najsłabszy do tej pory mecz Fikyego, najsłabszy mecz Nikolova (w przeciwieństwie do wielu tutaj uważam, że jest przyzwoitym i solidnym obrońcą). Czy Parzyszek wymanewrował Michala Fikrta? Po prostu wjechał w oswięcimską tercję jak w masło i strzelił prosto i skutecznie. Jak Jaros swoje bramki. Generalnie w/g mnie na plus Jaros, Kasperczyk i...no właśnie, może Jakubik, Różański, Tabaczek i w porywach Stachura i Adamus. Neutralnie Fiky, Rzeszut, Gabryś, Modrzej, na minus cała reszta obrony, Wojtarowicz (dlaczego taki spadek formy naszego najlepszego rodzimego snajpera?) i Sarnik. Póki co "zamiana" Łucznikowa na Sarnika to była tragiczna pomyłka. Fiedora nie oceniam, ale szkoda, że tego nie strzelił.
O Sarnika sie nie martw.Rozegra sie.
i warto napisac tez o wspanialym wodzireju w stroju aniola hahah czerwony wlos robi wrazenie..mialem nadzieje bedac na tym meczu ze zobacze jakis taniec na rurce a tu nic...kolega na swieta chyba zlapal klimat ;)
hmmm taniec na rurce w wykonaniu faceta cię kręci? w sumie można się było tego po tobie spodziewać. Czyżby twoim mentorem był Pan Biedroń? A może jeszcze lepie Anna Grodzka? jakoś sobie tak ciebie wyobrażam ni to chłop ni to baba. Bez szacunku i odbioru. Nie pozdrawiam
U nas w Tychach tekie cos nie mialo by miejsca dzieciaku a kogo to interesuje to widac i wszyscy wiedza zreszta co wy na tej wiosce macie innego do roboty jak ten klaun to wasza jedyna rozrywka ;)
Nie pier...
Czytam Twoje wpisy Parzol-19 i nie mogę oprzeć się wrażeniu, że to nie Unia ma kompleks Tyski tylko Ty masz kompleks Unii. Wynika z tego co piszesz że jesteś "dorosły" więc dajesz się prowokować *om albo nim jesteś.
Gratulacje dla tyskich. Mogliśmy wygrać ten mecz .. no cóż wygrywa ten kto strzeli więcej bramek. Na gwiazdkę dostaliście niezły prezent, mam na myśli Janosa. A u nas fatalny błąd Nikolova i niezbyt poprawny występ Fikrta.A i może ktoś przyjży się pracy pana Krysia (porażka).Pozdrawiam wszystkich normalnych i napinaczy również
prosze ksiedza a to bylismy na innych meczach ze piszesz ze mogliscie wygrac ten mecz?? hmm mi sie tak nie wydaje ;) no ale to moje zdanie
który to już raz ten bramkarz nie pomaga swojemu zespołowi ? ale niech wam bedzie, to najlepszy bramkarz PLH bo gra w Unii... jak dla mnie, może tam grać do emerytury, o wyniki w takim razie nie martwię się:D
Jeśli tak chcesz blehh zabłyszczeć to napisz który raz ten bramkarz nie pomaga Unii ? Być może np w Sanoku tak by się nie wyróżniał na tle reszty zespołu ale w Oświęcimiu obecnie jest najlepiej i najrówniej grającym. Nie jest to tylko moje zdanie i innych kibiców Unii ale i np osób typujących do 6 kolejki.
Fikrt to jeden z najlepszych bramkarzy tylko niestety nie ma obrony .Co wyczyniał w bramce to poezja ale obrona cała do zmiany poza Kasperczykiem o Gabrysiem.
Nie napinać się hanysy bo skończycie jak w tamtym roku czyli za nami w tabeli mieliście trochę więcej szczęścia i tyle;) do zobaczenia w PO zobaczymy kto dostanie łomot;) może w tym roku będzie znów 5/6 miejsce heheheh
macie taka padake z tej druzyny waszej ze strach sie bac...a ten wasz mlyn hahah ile tam najstarszy ma lat 15??? najmlodszy to chyba z 6 jestescie postrachem hahah
Parzol . Jest protes mlyna z zarzadem-dlatego tak cieniutko.
Parzol-19 wszyscy już chyba wiedzą, że byłeś na meczu w Oświęcimiu wiec przestań się już chwalić i podniecać i dokończ sprawę ręcznie. Jak jesteś taki wygadany przy kompie to trzeba było podejść do młynu w czasie meczu.. 16-sto latkom byś nie dał rady? Ale o co proszę najbardziej, to oto żebyś skończył pierdo**ć głupoty!
parzol-19.Ja mam do Ciebie małe pytanie.Od razu zaznaczam że jestem z Sanoka dlaczego jedziesz po kibicach każdej drużyny przeciwnej z którą gra GKS????Gracie z Unią jedziesz po kibicach Unii,gracie z Sanokiem jedziesz po sanoczanach itd.Co robią Ci inni kibice???, bo mi się wydaje że nikt oprócz Ciebie nie ma prawa wypowiadać sie tutaj
Mecz wyrównany nie wiem dlaczego niektórzy tyszanie się tak napinają.
Wygrała drużyna która miała więcej szczęścia. A tłumaczenie się że w tychach nie grali jacyś zawodnicy nie jest rozwiązaniem ponieważ u nas też nie było zwolnionych obco.
tłumaczenie oświęcimian polega na tym, ze jak oni z kimś wygrają to twierdzą ze oni byli lepsi w każdym elemencie gry, a gdy ulegną drużynie przeciwnej to abo rywale mieli więcej szczęścia,albo unia była lepsza tylko przeciwnik strzelił więcej bramek!!!!!
Cieszy wygrana ale za bardzo bym się tym meczem nie sugerował Unia osłabiona widać zarząd chyba odpuścił ten sezon i oszczędza budżet na nowy, ponieważ i tak żadna drużyna nie spada z ligi. Tutaj innego wyniku nie mogło być martwi tylko, że po takiej męczarni wygrali Tyszanie. Na plus występ Janosz i Guzika. Zobaczymy co nowi gracze, sztab szkleniowy (Szimiczek) i cała drużyna pokaże z mocniejszym rywalem już w niedziele z JKH.
Bez wzmocnien niebawem to już nawet HC K-ce nas przegoni....
un23 przeciez my wygralismy nawet bez drugiego ataku tak wiec pokory troche
porownuj zwolnionych zawodnikow do Lopuskiego Da Costy i Pasiuta gratuluje
To było do przewidzenia wielkie dzięki za walkę.
Tychy i tak są słabe
Jak Tychy są słabe to co można powiedzieć o unii..
Niestety ale potrzeba pieniędzy żeby zrobić drużynę. Za póółdarmo nikogo wartosciowego nie sprowadzimy. A tym co jest teraz to można ugrać 5 miejsce. Przegrywamy u siebie z osłabionym i zdołowanym JKH a teraz z osłabionym GKSem. Cracovia pewnie tradycyjnioe przed PO ściagnie kilku najemników i powalczy o medale. Jeszcze jest czas żeby coś poprawić przed PO, wystarczy jedna mocna piatka. A póki co to gratulacje dla Tyskich.
Unia wcale zle nie grala.Do pewnego momentu.Przy odrobinie szczescia moglismy prowadzic po 2 tercji i napewno bysmy nie ustapili .Lecz niestety...W pley-offie bedzie bardzo grozna.Nawet bez wzmocnien!Mowilem zeby Janosa najpierw obejrzec,a potem krytykowac,i mialem racje.To b.d. gracz.
Wczoraj mnie wszyscy pojechaliście jak pisałem, że Nikolov to drewno i się nie znam. Wy chyba ślepi jesteście albo wy się nie znacie. Wczoraj to był dąb Bartek, dwie bramki jego. Miał być drugi Zatko, śmiech na sali. Facet zarabia 3 tys. euro a * umie. Na stawy się nawet nie nadaje. Piątek wczoraj po drugiej tercji w szatni powinien mu podziękować za współpracę i nich się chłop pakuje.
Jakby Piątek wszystkich zwolnił, to sam musiałby założyć łyżwy. I Waldek też.
trudno oceniac wystepy poszczegolnych zawodnikow ale fakt Nikolov jak by mozna od niego wiecej wymagac bo gra slabo obrona nasza nie powala na kolana i Fiki tez nie mial dobrego dnia choc dalej uwazam ze jest dobrym bramkarzem i zdania nie zmienie! KS UNIA ABOVE ALL !!!
Mozna napisac czy w oslabieniu czy w pelnym skladzie to i tak bez zmiany GKS TYCHY Pany !
Super debiut Janosa i Guzika,swietnie ze Kacper gra w ataku z Radkiem i Jakubem
Kompleks trwa i jeszcze będzie trwał!!!,Brawo Tyszanie!!!,krytykanci transferu Janosa milczeć! ma swój wiek ale pokazał że na naszą ligę to co potrafi wystarczy jego CV przełożyło się na lód Brawo ,Guzik też spoko nareszcie dobre transfery ...A oczywiście zwycięstwo w Oświęcimiu zawsze Cieszy!!!jak dojdą do siebie Łopuch,Teddy i Pasiut to fajnie to mamy naprawdę ciekawą drużynkę co najmniej na finał.Był Będzie Jest!!!
Zaczyna się tyski lament i przechwałki a skonczy jak zawsze 4 miejsce :P
Wystarczy jak przegracie jutrzejszy mecz i bedzie inna spiewka zaraz zaczniecie wy....c wszystkich z druzyny .
ZAPAMIETAJCIE !
Unia Oświęcim to ośmiokrotny Mistrz Polski.

Mistrz Polski: 1992,1998,1999,2000,2001,2002,2003,2004
Wicemistrz Polski: 1991,1993,1994,1995,1996,1997,2005
Brązowy medalista: 2011,2012

--------------------------------------------------------------
GKS Tychy
Mistrzostwo Polski w 2005 roku
Wicemistrzostwo Polski w latach 1988, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011
Trzecie miejsce w latach 1981, 1983, 2002, 2004, 2010
Puchar Polski w latach 2001, 2006, 2007, 2008, 2009
.....................................................................
Chyba faktycznie kompleks trwa tylko jedno pudło w historii uuuuuu
pudło = podium
ogarnij podstawy zanim zaczniesz... nawet nie wiem jak nazwać tą zakompleksioną dyskusję śmiesznych napinaczy
uuuuuu - co to k...a jest? masz 4 lata?
może powinniście nazywać Unia/ Polonia Bytom/ Oświęcim gdyż gdyby nie zawodnicy bytomscy to tych tytułów było o wiele mniej!!!obecnie to tak ma sanok który powinien brzmieć Ciarko PBS Bank /Wojas Podhale Nowy Targ/Sanok
Zorientowani wiedzą o co chodzi!!
mar62 , a ilu tych zawodników z Bytomia grało w Unii ?? M. Puzio oraz Jaworski ,to ja napisze tak samo głupio że to Polonia powinna się nazywać Polonia / Unia / Bytom bo w niej grał wychowanek Unii - Andrzej Kądziołka .
Dawniej, dawniej, dawniej to nawet była bitwa pod Grunwaldem .Żyj dalej historią, dla mnie liczy się DZIŚ!
cała pierwsza piątka z Poloni grała potem w uni!!!
mar62 ale tobie chyba chodzi o zawodników z Zagłębia a nie z Polonii ? To było chyba przed sezonem 1990 / 1991 wtedy z upadającego Sosnowca przyszli Wojtek Baca , Marek Cholewa , Płatek , Sławek Wieloch no i Waldemar Klisiak
Wczorajsze spotkanie było 150 meczem pomiędzy Unią a GKS-em, Unia wygrała 50 spotkań a tyszanie ze wczorajszym zwycięstwem 91, w 9 meczach był remis. Dziękuję dobranoc!
I tyle w temacie :D
Do bezmozga o nicku Unifan mozna napisac ze to byly Dwory 1998-2004 Oswiecim.

k-Unia jest na kolanach i to sa fakty !! Do napinaczy z Osw.. udajcie sie na Sole bo tam sie ostatnio wiecej dzieje niz u Was :) BUahahahaha
,, Dwory 1998-2004 Oswiecim. " hmm jak już coś to od roku 1999 bo w 1998 Mistrzem był zespół K.S. Unia Oświęcim
k...to jest z ciebie.
Tyszan 71: a czy GKS TYCHY to ten sam klub co TTS Tychy, MKH Tysovia, Górnik Murcki.... i jakieś tam pikłarskie TKP, Sokół Tychy.

ZANIM ZACZNIESZ OBRAŻAĆ INNYCH POZNAJ FAKTY. W nazwie klubu z Oświęcimia zawsze była UNIA (KS Unia, Dwory SSA Unia, TH Aksam Unia) i zawsze biało-niebieskie barwy czego niestety nie można powiedzieć o Tychach (kumaci wiedzą o co biega - tyski klub nosił przez pweien czas żółto-niebiesko-białe barwy a nazwy GKS nie było w nazwie klubu). Ktoś zaprzeczy faktom?
KOS1946 - Napisze jeszcze że nazwa ,, GKS ,, to nie jest jedno i to samo , bo za komuny był to ,, GÓRNICZY ,, a teraz to chyba jest ,, Górnośląski ,,
post wyzej 100% racji.. Lata 1998-2004 to byla calkowita dominacja Dworow w PLH. Dworow jako klubu finansowanego ze Skarbu Panstwa. Cala reprezentacja tam grala. Mimo to te lata wspominam jako najciekawsze kibicowsko dla GKS Tychy, czasy gdy siekiery lataly po boksach zawodnikow :)

Krzysiek: Skad wziales statystyke pojedynkow Unii z GKS-em ?? Jesli to info jest prawdziwe, to dobrze byloby trafic na Unie w PO, bo juz w przyszlym sezonie moznaby swietowac 100 zwyciestwo nad nimi:)
Unia zagra na dzień dzisiejszy play off z Cracovia ..
ST 1971 ; Lata 1998-2004 to byla calkowita dominacja Dworow w PLH. Dworow jako klubu finansowanego ze Skarbu Panstwa " hmm , Zakłady Chemiczne były sponsorem Unii od samego początku , czyli od 1946 roku aż do roku 2006 .Drużyna hokejowa z Oświęcimia od roku 1957 ,ZAWSZE nazywała się UNIA . Rozumie że Spółka Tyski Sport S.A nie jest utrzymywana z publicznych pieniędzy ?
Statystyka z piątkowego "Sportu"
ST 1971 ale ty pierdoły wypisujesz . Napisz z jakich pieniędzy jest utrzymywana Spółka Tyski Sport S.A ?. Oczywiście że z publicznych , więc nie pisz tu takich hipokryzji .
s(slunski) t(transwestyta) 1971 (rok pierwszego...) zamilcz w końcu i uświadom sobie że pomimo że FINANSUJE was państwo jakoś nie idzie wam tak jak Unii za czasów Dworów. Nikt nie chce u was grać bo z zawodników robicie padline. Szkoda tylko Łopuskiego bo to jest klasowy zawodnik.
NIE WIEM SKĄD POCHODZĄ TE STATYSTYKI ALE WE WSZYSTKICH DOTAD ROZEGRANYCH MECZACH LIGOWYCH NA NAJWYŻSZYM SZCZEBLU ROZGRYWEK MIĘDZY UNIĄ OŚWIECIM A GKS TYCHY STATYSTYKI WYGLĄDAJĄ NASTEPUJĄCO: rozegrano 114 pojedynków ligowych w ekstraklasie (pierwszy dnia 27.11.1971 (4-1 dla GKS) a ostatni dnia 21.12.2012) WYNIKI: 59 zwycięstw GKS Tychy, 47 zwycięstw Unii Oświęcim, 8 remisów. NAJWYŻSZE WYGRANE GKS TYCHY: 9-0 (25.11.2007), 10-3 (sezon 1983/84). NAJWYŻSZE WYGRANE UNII OŚWIECIM: 12-3 (22.11.1991) oraz 9-0 (01.10.1999). Bez pozdrowień dla piszących bzdury...
Poszperałem jeszcze w innych rozgrywkach. PUCHAR POLSKI: Unia-Tychy 3-8, 4-2, 5-4, 4-3, 1-2, 2-2). II LIGA 1978/79: Unia-Tychy 1-4, 1-4, 4-4, 2-6. Czyli można jescze dodać 3 zwyciestwa Unii, dwa remisy, 5 zwycięśtw Tychów. SKĄD INFO O 91 ZWYCIESTWACH TYCHÓW?? BAJKOPISARZE.
UNIA: 50, TYCHY 64, 10 remisów. Skąd się wzięło te 27 zwycięstw Tychów? Nie mam pojęcia. Nawet jakby dodać mecze Unii z Górnikiem Murcki w sezonie 1970/71.
prawda jest taka że Gks wczoraj był lepszy od Unii. Unia podjeła walke tylko w I tercji później Gks robił co chciał.W Ośw brakuje obrońców a Fiki za każdym razem meczu sam nie wygra.Jaros za wczorajszy mecz szacun robił chlopak co mógł ale bez pomocy reszty drużyny na dłuższą metę sam nie dam rady.Z taką grą Unia bardzo szybko sie pożegna z PO.
Może jestem niemądry, że w ogóle czynię ten wpis, ale już na wymioty mi się zbiera czytając te sarkastyczne wypociny i prztyczki z każdej strony. Jedni mimo porażki odgrażają się jak to ich drużyna rozwali rywala w następnym meczu, drudzy zakompleksieni jak byk nadają od wsi itp.ie mając świadomości, że Oświęcim jest miastem "dopiero" 740 lat, a Tychy "już" 61 lat.Poza tym dopisywanie przed nazwą klubu literki k jest czymś niewytłumaczalnym, zwłaszcza, że uważałem człowieka o mianieTyszan 71 za w miarę inteligentnego. Zawiodłem się niestety. Żegnam ozięble wszystkich bałwanów.
No i ktoś jednak przeczytał i nawet dał mi minusa. Prawdę powiedziawszy mam tego minusa na końcu układu pokarmowego, bo wiem ,że dał go taki plastuś o których napisałem, który ma w głowie 2 zwoje zaprogramowane na sianie zamętu i to jest dla niego najwyższy poziom dostępności, co przy wskaźniku inteligencji 75 nawet nie dziwi.
Wiem zwycięzców sie nie osądza ... Swietny mecz wszystkich formacji atakujących, brawa dla weterana Janosa= zrobił swoje i oby tal dalej ,ale gra obrony a w szczególności Arka to jest to czym ulegamy Sanokowi. Jeszcze raz brawo Janos- super mecz. Adik trzymaj się !!!
ludzie co wy pierdo...cie POLSKA 1972 -1982 PRAWIE PANY W PIŁE i co gówn,,o A teraz nic a wy tu jakieś wyniki i majstry z przed iluś lat Polonia Bytom tez miała ich Sporo i co gdzie jest qurva jak czytam czasem niektórych to normalne *e teraz się liczy co jest jak jest itd a nie jakieś wspomnienia szlak trafić może człowieka ehh Pozdrawiam wszystkich kibiców HOKEJA WSZYSTKICH A CO i WESOŁYCH RADOSNYCH TYCHY AŻ DO ŚMIERCI
TOXIC widac ze masz kilkanascie lat i faktycznie gó.no w głowie. Widze ze nie potarfisz odroznic spolki Skarbu Panstwa jakim byly Dwory S.A. ( 100 % wlasnosci Ministerstwo Skarbu Rzeczypospolitej Polskiej, czyli wszyscy placacy podatki Polacy ) od spolki Miejskiej jakim sa Tyski Sport ( ktory finansuje w 100% UM Tychy czyli wszyscy placacy w Tychach podatki ) .

Po 2 znow mieliscie w piatek wygrac , rozjechac, rozniesc itd jak wyszlo ?? jak zawsze ! W pi..e !
Tyszan71 znowu pierdoły wypisujesz jakie 100 % wlasnosci Ministerstwa Skarbu Rzeczypospolitej Polskiej ?.
a czy tyski osadniku twierdze że nie wygraliście? pomyśl za nim coś napiszesz. Jesteś taki płytki że chcesz udowodnić że nie jesteście opłacani przez państwo. A podatki są dla kogo? Dla państwa- no chyba że coś ominąłem i została utworzona autonomia tYSKA
Tyszan71 jednym z głównych sponsorów GKSu jest chyba Kompania Węglowa ?? jak tak to na twoim miejscu bym jakiś protest zrobił lub napisał apelacje do premiera że jak to napisałeś // Spółka 100 % wlasnosci Ministerstwo Skarbu Rzeczypospolitej Polskiej // wydaje publiczne pieniądze na jakiś klubik sportowy .
Tyszan71 A słyszałeś może o tym, że pracownicy tej spółki skarbu państwa to mieszkańcy Oświęcimia i okolic, którzy dobrowolnie opodatkowali się na rzecz klubu (były takie czasy) a miejska kasa w Tychach to nie tylko dochody własne ale i udział w podatku dochodowym. Akurat kibice GKS Tychy nie powinni czegokolwiek pisać na temat finansowania sportu z publicznych środków bo całą tradycję tego klubu budowała klasa robotnicza PRL i partyjne dyrektywy.
Parzyszek !!! Co ? 6:4
Komoda!!!
Nie ma co pier...ić , wszystkie te tytuły zdobyła Unia i nie ważne czy to była Unia Dwory , Aksam czy coś tam jeszcze mieli w tamtych czasach kasę , najlepszy skład i nie ważne czy za pieniądze państwowe , prywatne czy ruskiej mafii liczą się sukcesy i tego nikt im nie zabierze , sportem rządzą pieniądze , jedyne co można powiedzieć to to , że wtedy kasę miała tylko Unia i praktycznie żadnej konkurencji , natomiast kiedy nastały dla nas lepsze czasy , nastały one również w Krakowie , Sanoku czy Jastrzębiu i dlatego trudniej teraz o taką dominację jaką miała wtedy Unia.
Prawda jest taka że w Polsce praktycznie każdy klub sportowy kiedyś był lub jest obecnie finansowany z publicznych pieniędzy i bardzo dobrze , część pieniędzy z podatków przynajmniej zostaje w regionie a nie idzie do Warszawy na zabawy elity politycznej .
Moge dodac posta nr 100? ups ,juz..
Bez akcji też powinien, ale soronie nie umieją do tego dorosnąć. Kiedy widzę naparzających się fusbalowych kibiców Ruchu i Gieksy (tyski GKS też ma w tym swój udział) to wiem,że mam do czynienia z ludźmi pozbawionymi zdolności logicznego myślenia. Bo kto nie umie być dumny ze swojego regionu, jest kibicem jak z koziej * trąbka. A jak jest dumny z regionu, to musi być dumny z Ruchu, z Gieksy, z GKS-u Tychy (z Górnika Zabrze też). Rzecz dotyczy oczywiście takżehokeja.
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zarejestruj się.

UWAGA! W związku wejściem w życie z dniem 25 maja 2018r. nowych regulacji prawnych opartych o treść ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) aktualizacji uległa Polityka Prywatności Hokej.net.

WAŻNE! Nasza strona wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Stosujemy je w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb użytkownika. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących tzw. „ciasteczek”. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
V