Hokej.Net Logo

Wyświetleń: 9486

Konopka: Kibice są fantastyczni. Nie mogę doczekać się gry

2015-02-17 23:30:20

Zenon Konopka przywitał się z kibicami podczas meczu z GKS-em Tychy. Tuż po spotkaniu udzielił wywiadu portalowi Esanok.pl. Zapraszamy do obejrzenia rozmowy z 346-krotnym graczem NHL, a obecnie zawodnikiem Ciarko PBS Bank KH Sanok.







Powrót

Komentarze:

Witaj Zenek!. Pozdrawiamy i życzymy zdobycia tego co najważniejsze.Mistrz ,Mistrz Ciarko PBS!
Prawdziwy Polak. Miło słuchać, jak płynnie mówi po polsku :)
pierwsze slowo, ktore nasuwa sie po przeczytaniu takiego komentarza: ZAZDROŚĆ!! :)
Powtórzę to jeszcze raz. Zenek i Wolski to marketingowy strzał w 10!!! I nie tylko dla Sanoka a przede wszystkim dla pl hokeja.
Gratulacje
....poza tym samo nazwisko pozytywne:)

Bless
Pozytywny gość, który nie wstydzi się swojej polskości w przeciwieństwie do wielu Polaków w kraju i za granicą.
Brawo!
ten wstyd to z własnego doświadczenia ? nie wstydź się
Ten wstyd widzę i słyszę u wielu w rozmowach na ulicy, w pracy i w internecie.
Zen, ty mówisz a ja wszystko rozumiem. Nie wiedziałem że znam angielski. Tyle w człowieku talentów się budzi jak sobie konopki popali
Taki z niego Polak jak z koziej * rajzen tasia.
Ojca ma Polaka i po angielsku z nim trzeba rozmawiać ? WSTYD.
Kolejne buraki, co to chcą decydować, kto może być Polakiem, a kto nie. Jakbyś wiedział coś o Konopce, to byś takich bzdur nie pisał, jeden z drugim. Przejrzyj się tym Polakom, co to są Amerykanami, a po angielsku ani słowa nie powiedzą, a bardziej amerykańscy niż Indianie.
2mSid: przeciez ty jestes ze slaska, to co ty mozesz wiedziec o polskości? chyba bardziej z niego Polak niz z ciebie! :)
oooooo JEST I PARÓWKA JANOS13 :)
Już nie jesteś za wisłą leszczyku ??
Do ciebie sts matołku to sląsk jest bardziej POLSKI niż wasze ukraińskie wiocho-mieasteczko :)
tak kolejny przyszywany Polak który nie zna języka Polskiego żałosne.
Lepiej być przyszywanym Polakiem, niż głupim polaczkiem.
tak zwłaszcza że przyjechał tu doić kasę ze sponsora a nie grać, Polak a ojczystego języka w gębie zapomniał poza tym tam był za słaby to przyjechał tu na chleb zarobić bo nie miał wyjścia i tyle.
Krzysiu !! Nie Twoja kasa nie twój problem. Gdyby prezes twojego klubu mial kase na takich zawodnikow jak Sanok i takiego Konopke to napewno by chciał miec zawodnika z NHL w swojej druzynie- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Tylko czekac jak bedzie gole zdobywał !!!
Widać, że chłopak z gimnazjum. Pieniądze to on zarobił w NHL i w swoich 7 biznesach. W Ameryce jest kimś, każdy go zna i szanuje, tylko polaczki w Polsce jak zwykle szczekają. Ale jaki hokej tacy kibice, działacze, dziennikarze itd....., jeden poziom.
języka polskiego - "polskiego" piszemy z małej litery.
Olejcie tych sianockich buraków :)
Nie ma sensu z wieśkiem się kłócić bo się nie wygra :)
Przecież ten Janos13-parówka to * z catsa co udawał ,że jest kibicem wisły :)
Reszta buraczanych słomo-butów z sianoka jest niemal taka sama. Na palcach jednej ręki można policzyć normalnych Sanoczan . Reszta to sianoczanie :)
Prym wśród tych leszczy wiodą :
Janos13 - parówka która udawała kibica wisły jak była tu śmiechawa z sianoka
Bad mother* - ten u którego w domu często przesiaduje Mike DownTON .
Sławny Artur i głupi wujek .
Pozdrawiam wszystkich po za wsiurkami z sianoczka i ich dziewczyno-kolegami z miasta gdzie nie ma prawdziwych kibiców hokeja :)
Oczywiście jak zawsze nie będę czytał odpowiedzi wieśniaczków bo nie są tego warci. Pozdro ;)
I nie pisz * o burakach bo zanim pustaczku zacząłem tak do was pisać to żeście nie znali chyba takiego określenia na wsiurka ,a teraz już kilku wsiurków z waszej wiochy tak pisze. No ale w sumie jeśli ma się zamiast mózgu trochę słomy i kartofla to trzeba małpować od innych .
JEŚLI CHCESZ ZOBACZYĆ WSIOKA MUSISZ JECHAĆ DO SIANOKA.
Hmm... wydaje się być sympatycznym gościem. Zobaczymy co pokaże w Oświęcimiu, liczę na jakiś fight z którymś z naszych oświęcimskich walczaków.
Minusy od sanoczan? Uraziłem Waszą dumę jakimś złym wyrażeniem? Oj wybaczcie...
na wczasy do sanoka przyjechał ....odrazu to widac!!! a sanok sie cieszy :)
Tak jak ty, to może myśleć tylko Polak z krwi i kości. Wczasy to on miał u siebie, tu przyjechał grać.
Co by nie mówić, jak by nie grał - to sam transfer wywołał więcej zainteresowania niż ewentualna wygrana majstra przez Sanok. A jakby nie było, po to sponsor płaci, żeby o nim się mówiło. Mam jednak nadzieję, że da z siebie zdecydowanie więcej niż Wolski.
Jak dla mnie ruch sanockich dzialaczy w dobrym kierunku,chcialoby sie wiecej takich nazwisk w polskim hokeju.Marketingowo na pewno na plus ,czy sportowo to sie okaze.Trzeba robic wszystko zeby hokej w Polsce odzyl a kierunek amer-can z polskimi akcentami moze mu tym tylko pomoc .
Ziomal może się tym sprowadzaniem zawodowo zajmiemy ?:) - pozdro ino GKS !!!
czytam te niekture komentarze to az mi sie drobne w kieszeni mieszaja same ....Ludzie Konopka to posuniecie marketingowe juz wszystkie gazety pisza o ciarko ...... wiec niewarzne ile kosztuje i czy bedzie sie slizgal....czy zagra pare dobrych meczy morze oklepie komus morde ...ale nato zabardzo nie licze bardziej bedzie robil dobra atmoswere w szatni i motywowal chlopakow do gry bo to potrafi ...i jest w tym dobry ....
Jeżeli Zenon Konopka zagra w Sanoku cały następny sezon to pierwszy pogratuluje transferu.Pisałem to już wiele razy na tym portalu okienko transferowe powinno być zamknięte w listopadzie.Mieliście już w Sanoku "efekt Wolskiego"czy będzie "efekt Konopki"?
zamykając okienko w listopadzie trzeba by się liczyć z napływem jeszcze większego szrotu bo kluby by brały co przed siatką nie sp.... :) zawodnicy doskonale wiedzą, że w Europie można pod koniec stycznia znaleźć dobry angaż, bo kluby same zwalniają miejsca by pozyskać lepszych.
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zarejestruj się.

UWAGA! W związku wejściem w życie z dniem 25 maja 2018r. nowych regulacji prawnych opartych o treść ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) aktualizacji uległa Polityka Prywatności Hokej.net.

WAŻNE! Nasza strona wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Stosujemy je w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb użytkownika. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących tzw. „ciasteczek”. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
V