Hokej.Net Logo

Wyświetleń: 6500

Kłopoty hartują

2015-09-11 21:43:07

Hokeiści Unii Oświęcim nie zwalniają tempa. Dziś podopieczni Josefa Doboša odnieśli trzecie zwycięstwo w sezonie, pokonując na wyjeździe Naprzód Janów 5:2. Tym samym zachowali fotel lidera Polskiej Hokej Ligi.


Choć sytuacja finansowa klubu jest trudna, to oświęcimianie na czas rozgrywania ligowych spotkań zapominają o niej i walczą o każdy centymetr lodu. - Kłopoty jeszcze mocniej scementowały nasz zespół - podkreślił Maciej Szewczyk, skrzydłowy biało-niebieskich.

Jednak po pierwszej tercji więcej powodów do zadowolenia mieli gospodarze, którzy dwukrotnie obejmowali prowadzenie. W 9. minucie wynik spotkania otworzył Rafał Bibrzycki, który zmienił tor lotu krążka po wrzutce Łukasza Sękowskiego, a na trafienie Patryka Malickiego błyskawicznie szybko odpowiedział Adrian Parzyszek. Blisko 40-letni napastnik w tej odsłonie mógł zdobyć jeszcze jednego gola, ale po dobrym podaniu Alaksandra Michiejenaka fatalnie przestrzelił.

- Owszem mieliśmy wiele dobrych okazji. W pierwszej i na początku drugiej tercji dosłownie szturmowaliśmy oświęcimską bramkę, jednak rywale mieli tego dnia ogromne oparcie w swoim bramkarzu - zwrócił uwagę Waldemar Klisiak, trener Naprzodu.

Rzeczywiście Michal Fikrt w kluczowym momencie "przytrzymał" wynik, broniąc kilka naprawdę kąśliwych uderzeń.

Potem do ataku ruszyli jego koledzy z pola, którzy w ciągu 161 sekund dwukrotnie zaskoczyli Michała Elżbieciaka. Najpierw strzał Radima Haasa z powietrza dobił Maciej Szewczyk, a później w odpowiednim miejscu znalazł się Artur Budzowski i posłał gumę do niemal pustej bramki. 

Warto zaznaczyć, że obaj zawodnicy jeszcze raz wpisali się na listę strzelców. Co ciekawe uczynili to w połowie ostatniej odsłony i w ciągu zaledwie 91 sekund. Szewczyk wykorzystał dobre dogranie Damiana Piotrowicza, a Budzowski pokonał Elżbieciaka w sytuacji sam na sam.

- Unia wypunktowała nas jak rasowy bokser - nie ukrywał opiekun janowian.

- Spodziewałem się, że będzie to dla nas ciężki mecz - stwierdził z kolei Josef Doboš, szkoleniowiec oświęcimian. - W pierwszej odsłonie zagraliśmy nieco ospale. Przełomowym momentem tego spotkania były bramki na 2:2 i na 3:2. Po nich zyskaliśmy pewność siebie. 

Na trybunach byliśmy świadkami gestu solidarności. Fani Naprzodu Janów przygotowali, a następnie wywiesili transparent o następującej treści: "Unia Oświęcim nigdy nie zginie. Nie monety, lecz wielka pasja!" 


Naprzód Janów – KS Unia Oświęcim 2:5 (2:1, 0:2, 0:2)
1:0 - Rafał Bibrzycki - Łukasz Sękowski (08:53),
1:1 - Patryk Malicki - Dariusz Wanat, Kamil Paszek (13:18),
2:1 - Adrian Parzyszek - Alaksandr Michiejenak (16:41, 5/4),
2:2 - Maciej Szewczyk - Radim Haas, Damian Piotrowicz (26:48),
2:3 - Artur Budzowski - Jan Daneček, Lubomir Vosatko (29:29),
2:4 - Maciej Szewczyk - Damian Piotrowicz, Radim Haas (48:29, 5/4),
2:5 - Artur Budzowski - Wojciech Wojtarowicz (50:00)

Sędziowali: Sebastian Molenda (główny) – Sebastian Adamoszek, Mariusz Smura (liniowi).
Minuty karne: 10 - 12.
Strzały: 37-35.
Widzów: ok. 700.

Naprzód: M. Elżbieciak – Kurz, Steigauf; Jakubik, Parzyszek (2), Michiejenak (2) – Vrána, Kosakowski; Stachura (2), Bibrzycki, Sękowski (2) – Krokosz, Sarna; Piper, Pohl (2), Ł. Elżbieciak - Lacheta, Vrana; Radwan, Rajski, Podsiedlik.
Trener: Waldemar Klisiak.

Unia: Fikrt – Vosatko (4), Bezuška; Adamus, Tabaček, S. Kowalówka – Gabryś, Modrzejewski (2); Wojtarowicz, Daneček (2), Budzowski – Popela (2), Gębczyk; Piotrowicz, Haas (2), Szewczyk – Paszek, Wanat, Malicki.
Trener: Josef Doboš.



Powrót

Komentarze:

Chłopaki pokazują klasę, dlatego w niedzielę czas odwdzięczyć im się na trybunach. Pokażmy kulturalny doping godny tego klubu!!!!!!!!!!!
"Kulturalny doping, godny tego klubu" pokazaliście we wtorek z Tychami, bydło i tyle.
Jeżeli chodzi o mecz z Tychami to powiem tak kolego siara: przyganiał kocioł garnkowi.
Kolego Krych, kiedy byłeś w Tychach ostatni raz na meczu z Waszą drużyną. Zapytaj Karata czy rzeczywiście jest taki wulgarny doping z Naszej strony. Oczywiście zdarzają się sytuacje, sprowokowane przez zawodników, które powodują że przez chwile jest nerwowo na trybunach, ale to jest chwila, a nie tak jak u Was przez cały mecz.
Dokładnie Kuwejt wygrana nie podlega dyskusji, wygrali niech się cieszą to jest teraz ich dobry czas ale doping ..... dno.
W tamtym sezonie kolego kuwejt.
Ok, ale powiedz mi czy przez cały mecz jechaliśmy wulgaryzmami w Waszą stronę?
Krychu, Unia już nie robi na Tychach takiego wrażenia jak kiedyś. Nie ma takich napinek, to już nie to samo.
Natomiast u Was... To było żenujące.
Mario ja nie twierdzę że w Tychach jest b. wulgarnie ale jak się jest kibicem Unii to jest średnio sympatycznie. Fakt że kiedyś było gorzej zwłaszcza jak się jeździło na Tysovie. Poprostu nie rozumiem tego oburzenia kolegi siary. Wulgaryzmy zawsze towarzyszyły potyczką tych drużyn. Czego aczkolwiek nie popieram choćby z racji tego że staram się zaszczepić miłość do tego sportu moim dzieciom.
Krychu ja też uważam że taki doping nie sprzyja kibicom tej dyscypliny, która powoli umiera. Ale prawda jest taka, że do Was strach się wybrać z dzieckiem, choć raz byłem i powiem szczerze że miałem dusze na ramieniu. A wolałbym spokojnie obejrzeć mecz.
No widzisz Kuwejt ja mam podobne wrażenia po meczach u was
W Oświęcimiu kibice innych drużyn czują się swobodnie JKH czy ostatnio Orlika. Chodzą w koszulkach klubowych po całym lodowisku a u was?
Siara--> Mamy Wam bić brawo i dopingować? Przykro mi ale tak nie będzie. Już od dawna tak jest, że są przekleństwa i wulgaryzmy na trybunach, a zobacz ilu ludzi chodziło na mecze kilkanaście lat temu. Wniosek? Coś się komuś nie podoba, niech idzie na koszykówkę, siatkówkę czy inny sport gdzie nie ma przekleństw i wulgaryzmów. Ten kto ma hokej w sercu przyjdzie na mecz i będzie kibicował Unii bez względu na to czy są przekleństwa na trybunach czy nie. Tyle.
BIALO NIEBIESKI JEST NASZ SWIAT!!! Naprzod Janow szacunek! kto byl na wyjezdzie ten wie o co chodzi....
Zgadzam się
ale piszesz pierdoły wasza elka umie się zebrac na mecze z tychami osiem razy w sezonie i tyle i nie pier dol jacy jesteśie fajni dzieci z bierzmowania chodze na mecze od 92 i nieraz byłem na wyjezdzie a wy jak wam zawieje
O co kaman z tym szacunkiem? Jakieś szczegóły proszę :) Sympatia dla Unii była w Janowie od kiedy pamiętam.
https://www.facebook.com/Hokej.Net/photos/a.320815377937158.80303.124178514267513/1037403632944992/?type=1&theater
Brawo Unia! ;) Walczycie w tej trudnej sytuacji i należy się szacunek bo nie łatwo żyć w niepewną przyszłością ;) Jednak należy się też wszystkim kibicom z pozostałych klubów, którzy życzą nam jak najlepiej. Możemy się nie lubić, nawet nienawidzić ale fajnie, że gdy jednemu jest źle to drugiemu ciężko bez niego ;) Janów, Tychy, Cracovia, Sanok i inni... DZIĘKUJEMY!
A zwłaszcza cieszy,że gra młodzież, a i starsi wychowankowie nie zasypiają gruszek w popiele i nie liczą tylko na stranierich. Może jakiś chleb z tej mąki będzie. Amen.
Dokladnie jak prawisz :) mam wrazenie ze to naprawde zgrany i ambitny team a do tego budzetowy. Jestem pelen nadziei. Hej hej nasz KS !!!
Niezależnie od dalszych wyników w tym sezonie, nie pamiętam Unitów grających takim serduchem i zaangażowaniem, oby tak zostało do końca..
Sam mecz bez wielkiej historii, na pewno poziom nie powalał, w drugiej tercji po objęciu prowadzenia, ogromny napór Naprzodu, tylko Fiki wie jakim cudem prowadzenie zostało utrzymane:) Cała drużyna zasługuje na wyróżnienie, bo mimo że gra się nie układała, to wydarliśmy bardzo ważne zwycięstwo.. Zachowanie kibiców Naprzodu Janów TRZEBA pochwalić!! Wywieszona flaga, możliwość przyjazdu kibiców Unii i doping z jednej jak i drugiej strony zasługuje na wielki szacunek!!! Polski hokej dla kibiców!!!!
Jak was nie lubię, tak mam nadzieję, że nadal bedzie grać i istnieć. Nie stac polskiego upadającego hokeja na stratę kolejnej drużyny...

Tylko teraz - po części - dużo zalezy od WAS! Co mecz KOMPLET, pokażcie, że Unia jest ważna dla mieszkańców, wykupujcie bilety i chodźcie na mecze bez znaczenia na wyniki... Najlepszy sposób by pokazać co myślicie i wesprzeć klubową kasę ;) POWODZENIA !
Widzę że ratowanie Polskiego Hokeja zależy przede wszystkim od Nas Kibiców. To od Nas zależy czy ta dyscyplina przetrwa. Dlatego apeluję do Wszystkich Kibiców kochających hokej, ograniczmy emocje na meczach i szanujmy kibiców przyjezdnych, gdyż ich obecność wspomaga Nasze finanse. Prawda jest taka, że niejednokrotnie planowałem się wybrać z synem na wyjazd, ale miałem obawy co do zachowania kibiców. Panowie hokej umiera u Nas, więc ktoś musi nad tym zapanować.
BRAWO !
Napisze tak. Jestem kibicem Oświecimskiego sportu. Chodze na mecze Uni Oświecim oraz Soły Oświecim. Co łączy te dwa kluby? Na pewno nie daża sie sympatia ale łaczy ich sponsor firma kredyty-chwilówki. I tak panowie z elki przyłożyliscie sie do tego że taki sponsor wycofał swoją kase z Klubu Unia Oświecim a dlaczego? Ja rozumie wszystko ze kluby pilkarskie sie nie lubia i jezeli maja ochote obrażac klub Soły Oświecim to prosze bardzo ale jak mozna wymyslac przyspiewki o firmie ze sa lichwiarzami wyzywać firme od zlodzieji na meczach derbowych w Oswiecimiu??? Firma z Tychow sponsoruje klub z Oswiecimia a tu zero szacunku do firmy. Bravo panowie swoim zachowaniem na trybunach sponsorzy sami uciekaja a na meczu z tychami to przeklenstwa z waszej strony to kpina. Jak wy chcecie swoim zachowaniem przyciagac rodziny na trybuny jak kibice uni zachowuja sie karygodnie. Zamiast jechac z wulgaryzmami proponuje wymienic chociaz raz sponsorow zeby cala hala slyszala i podziekowac im za wklad jaki daja 
Pozdrawiam
Dostales odemnie minusa a wiesz za co? To Ci kolego krotko napisze . W naszych zylach plynie niebieska krew i kibicujemy tylko Unii nie zadnej smiesznej Sole ze swymi konfidencjonalnymi kibicami.A co do kredytow-chwilowek to jest firma zlodziejska ze zlodziejskimi procentami i tylko chore prawo pozwala jej funkcjoonowac na Polskiej scenie pozyczkowej. A co do ludzi z sektora L gdyby nie oni to na meczu bylo by jak na ping-pongu czy szachach a to jest H O K E J !!! A ze sa przeklenstwa? nie odpowiada to komus to moze sobie isc na koszykowke tam nie przeklinaja wiec wiecej szacunku dla tych co zdzieraja gardla i jezdza za Unia wszedzie -tyle odemnie bez odb.
HAHA co za * !!! Całe życie na kredycie chwilówkowy pasożycie !!! Soła to tylko rzeka w Oświęcimu ;)
Dajcie spokój z tymi chwilówkami, przecież powszechnie wiadomo jak dochodzą do kasy. Wcześniej czy później państwo to zwalczy. Za co tu im niby dziękować? Soła szybko się skończy. A Unia wierzę, że przetrwa.
Z tym że Soła szybko się skończy to bym nie przesadzał. Ma już ponad sto lat i jakoś trwa;) Co do K.Ch to Unii potrzeba kasy i to jest najważniejsze! Tychom jakoś nie przeszkadza aspekt moralny tejże firmy- grunt że dzieli się łupami;)
Teraz ja Ci coś powiem kolego UNITA666, jak chcesz sobie poprzeklinać to w domu, albo na placu... wyjdź i sobie gardło zdzieraj, ale na meczu ma być kulturalny energiczny doping, do tego nie potrzebne są Twoje bluzgi... nigdy nie sprowadzimy ludzi na halę dopóki będzie dominowało takie rozumowanie jak Twoje, przy nim będzie trochę chłopa, które nie płaci za bilet a lubi sobie poprzeklinać. Chcesz ratować klub i wspomagać go, zachęć swoim zachowaniem i postawą do kibicowania i przychodzenia na hokej ludzi, którym animozje kibiców są zbędne do życia.
O czym wy piszecie ludzie. Co was interesuje na czym i jak sie dorabia firma. Najwazniejsze ze czlowiek z tej firmy nakladal na Oswiecimski hokej a wy kibice tego nie potrafiliscie uszanowac. A teraz placzemy ze w klubie kasy nie ma porazka. Unita ty dalej nie rozumiesz mojego przekazu i nie zrozumiesz chyba. Skoro piszesz ze przeklenstwa sa i byly to po co piszecie o pelnej hali w niedziele,po co maja ludzie brac rodziny chyba po to zeby tam nie wrocic juz nigdy, a jak ludzi nie bedzie to kasy w klubie nie bedzie ale ty tego nie rozumiesz. Ja kibicuje uni sole ale dzieki takim ludziom jak ty z takim podejsciem oswiecimski hokej traci kolejnego sponsora.Gratulacje idzcie pod synthos albo pod urzad miasta. Bravo
davsnow z kulturą kibicowania masz rację, ale z tym sponsoringiem przeginasz, pieniądze z krzywdy ludzkiej nie mogą służyć do czyszczenia sumienia
Szanuj sponsora swego bo nie będziesz miał żadnego. ....z tym że Chwilówki to licha mogę się zgodzić ale nikt nikogo nie zmusza by się tam zadłużać
UNITA666 jak ograniczonym trzeba być, żeby w tragicznej sytuacji finansowej swojego ukochanego klubu wypowiadać się w taki sposób o jego sponsorze (jakikolwiek by nie był)? Przecież to jest niedorzeczne. A wkwestii dopingu. Jeśli uważasz, że ktoś krzyczący "Oświęcim, jazda z ku.wami" zasługuje na szacunek bo zdziera gardło to muszę Cię zaskoczyć. Na ostatnich MS w Krakowie węgierscy kibice pokazali jak się zdziera gardło. Ale zakładam że nie słyszałeś bo tam przecież nie było darmowych wejściówek. Ponadto będąc na meczu z Orlikiem rzuciła mi się w oczy jedna rzecz. Powiedz mi ilu członków tej szanownej oświęcimskiej grupy dopingowej miało na sobie barwy klubowe? Szczerze, naliczyłem jakieś pięć zakapturzonych osób. Doping pełną parą.
pewnie ze pojdziemy a Ty tam bedziesz? szczerze w to watpie kolego davsnow
Kibice Janowa

jesteście wspaniali!
"Nie zginęłaś i nie zginiesz, póki ciągle jeszcze płynie w nas niebieska krew..."
do UNITA666, jestes pewnie chopakiem z eLki ? pokazalicie jak dokladacie sie na oswiecimski okej przychodzac na 3 tercje za darmo, pozdro i jak najmniej przeklenstw.
eLka niech pokaże lojalność względem klubu najpierw przy kasach
A ja napiszę odnośnie kibiców Elki... Śmieszy mnie Wasze zachowanie na fb, jak teraz się spinacie na niedzielny mecz... Czemu się tak nie spinaliście na niedzielny mecz z Orlikiem tylko woleliście jechać na klase A w kopaną... Mogliście już wtedy wesprzeć klub, ale lepiej wpaść na 3 tercję za darmo :-) wiecie dobrze, że przez ostatnie lata w kasie klubu się nie przelewa, Wy zamiast wspierać klub, zażądaliście biletów po 5 zł, żenada... Za wspaniałych czasów Dworów nikt nie miał takich żądań i przychodziło się, żeby wesprzeć klub... w zeszłym roku jak często była zapełniona chociaż do połowy ten wspaniały sektor? Rzadko byliście, a wtedy już źle działo się w klubie... Jak sponsor ma wejść w wydawanie na klub, gdzie co chwile są wulgarne przyśpiewki z Waszej strony, przez co rodzice nie chcą przychodzić ze swoimi dziećmi i trybuny umierają? Zastanówcie się nad tym...
Ps. Chodzę na mecze od lat 90-tych, nigdy nie miałem żalu czy Unia grała na wysokim poziomie czy niskim, nigdy nie miałem klubowi za złe że są takie ceny biletów!
Bravo bravo kolego masz racje
tak tak niektorym z was sie w glowie nie moze pomiescic ze kibice jezdza wspierac swych przyjaciol i na hokeju i na pilce ! lepiej przyjsc zezrec popkorn ze juz nie wspomne o nie ktorych ile trzeba ich prosic zeby dupsko ruszyli przy fali lub wspolnym dopingu...wielcy kibice
Teraz sobie przypomnieliście o chłopakach z Kęt a na C od lat byli.Może was kręci jakaś tam liga buraczana ale niektórych nie interesuje kopana.Kiedyś ludzie z Brzeszcz chodzili na hokej a na kopaną do Chorzowa,a teraz na Wisłę i nigdy nikomu to nie przeszkadzało.Teraz chłopcy co chodzą na Wisłę mają wyj...ne na wasz sektor tak jak i chłopaki z Bierunia.A jak chcesz się wyszaleć to 19 będziesz miał okazje na meczu w Brzeszczach.
Graty dla hokeistów za walkę i kibicom Janowa za wsparcie :-)
unia1946 masz rację, POWTÓRZĘ TO JESZCE RAZ NAJPIERW LOJALNOŚĆ PRZY KASIE, potem na języku
Masz racje firma zeruje na ludzkiej glupocie ale jest wiele roznych firm podobnego typu ktore laduja w sport pieniadze i nikt na to nie patrzy tylko bierze i kase i sie cieszy
Szacun dla chłopaków !
Jeszcze jedno. ...na Klęczara też wylewano pomyje i wszyscy wiemy jak się to skończyło. ...czy chociaż raz elka krzyknęła ...Adam Klęczar Adam by połchtać jego ego.....dziś wszystko w rękach prezydenta więc może warto by było krzyknąć coś by go zachęcić (bez względu na to kto jaką opcje polityczną popiera bo sport jest ponad podziałami)
..i na Boga mniej przekleństw bo w najbliższym czasie będą nas odwiedzać ludzie z kasą
..
Chyba nie muszę pisać o co chodzi
To miało być wyżej
Zgadzam się z niektórymi komentarzami. Naszym "kibicom" brakuje kultury, oni nie wiedzą co to doping. Niestety to co tutaj napiszemy nic nie zmieni, bo ci "kibice" są niereformowalni. Zawsze podziwiałem doping prawdziwych kibiców z Jastrzębia, którzy do nas przyjeżdżali na mecze. Wynieśli to z rozgrywek siatkarskich. Właśnie takiej atmosfery oczekuje na naszej hali. Przyjdą całe rodziny i będzie miła atmosfera. Niestety to chyba marzenia ściętej głowy.
kolego redgar-hokej to nie siatkowka juz wielokrotnie to pisalem! Przyjda cale rodziny....i co? one beda spiewac i dopingowac Unie? Nawet jednej piosenki by nie znali-taki by byl doping jak dla naszych hokeistow w KRK na MS i to tyle w temacie
Kolego UNITA666 przez rok chodziłem na mecze NHL i było na każdym 20 tys ludzi. Przez cały sezon nie usłyszałem ani deka dopingu poza GO FLAMES GO!!! czasami. Przychodziły całe rodziny, żeby oglądać mecz. Wiesz dlaczego przychodziło tyle ludzi, bo była kultura!!!!! Jeśli byłoby takie chamstwo jak u nas to na drugim meczu już ci kibice co rzucają przekleństwami by mieli dożywotni zakaz chodzenia na mecze.

Pamiętaj jeśli 5 osób mówi ci, że masz ogon to się przynajmniej obróć i sprawdź czy go masz.
UNITA666 są ludzi do których normalny świat nie przemówi, ponieważ są zbyt ograniczeni w swoim światku, prezentujesz właśnie taką postawę... Ty nie jesteś w stanie pojąć tego, że dopóki nie będzie Twoich pioseneczek w kulturalnej wersji, nie będzie pełnych trybun, bo tacy jak Ty odstraszają sponsorów, kibiców zainteresowanych sportem nie Twoimi utarczkami słownymi z policją czy przeciwnikiem... zrozum normalni ludzie mają w dup... Twój świat, przychodzą popatrzeć na hokej, a nie dźwigają tyłków do fali bo nie chcą się identyfikować z kimś takim jak Ty... a już rozumowanie, że jak hokej to muszą być kur... i wyzwiska szufladkuje Ciebie i Twoje wypowiedzi bardzo nisko... ale trzymaj się swego... niech dalej będzie bydło, swojaki przychodzące na trzecią tercję za free, Unia zawsze będzie przecież w Twoim sercu, prawda? Tylko póki co poza słowami nie widzę żebyś chciał dać coś od siebie dla klubu, wspomóc go... świat poszedł do przodu kolego i wszędzie na świecie na hokeju jest jak to mówisz jak na siatkówce czy koszu... więc zamiast pisać smęty tutaj, rusz tyłek np. do Czech i zobacz, że świat jest daleko przed Tobą
Pisanie że to hokej nie siatkówka może by miało sens jak by byli kibice przyjezdni to niech pokazują chociaż jak ostatnio byli kibice z Jastrzębia jak to nazywają pikniki to nie mieli za wiele do pokazania.Nikt tu nie pisze że ma być jak w kościele bo to nie osiągalne ale hokej to nie piłka.
Tommaso-ja nie krytykuje Twojej postawy na meczach wiec Ty nie krytykuj mojej. To tak na przyszlosc.Caly czas piszesz o pelnych trybunach? To zadam Ci tylko jedno pytanie i szczerze odpowiedz-jak Unia byla na fali i mistrzostwa zdobywala to niby przeklenstw i wulgaryzmow nie bylo??? Pewnie napiszesz ze nie w takim stopniu jak teraz ale juz od finalu z Janowem byly -moze faktycznie nie bylo tyle ku...w ale zawsze szczegolnie gdy przyjezdzaly inne ekipy wyzwiska byly.
UNITA666 Drogi kolego proszę Cię o ponowne przeczytanie ze zrozumieniem mojego wpisu... zrozum,
że czasy, kiedy było na wydarzeniach sportowych po Twojemu minęły bezpowrtonie. Tak więc, albo podążasz za światem, albo tracisz się w niebycie.
Jeśli nie idzie słownie podam Ci przykład... spójrz proszę, jak kiedyś wyglądały mecze piłkarskiej ekstraklasy,
to był włąśnie taki melanż na trybunach z "urwami", możliwością wpierdzielu itd, a teraz spójrz jak jest obecnie, porównaj sobie poziom chamstwa,
który spadł niebagatelnie, porównaj statystyki frekwencji na trybunach, budżety klubów (wzrost liczby sponsorów), poziom transmisji tv itd.
Popatrz ile jest pełnych rodzin na meczach... jeśli tego nie widzisz, nie dostrzegasz różnicy, nie ma o czym dyskutować.
Zostań w swoim zamkniętym światku. Pamietaj tylko, że to od Ciebie również zależy i na Tobie spczywa odpowiedzialność, aby przyciągnąć
całe rodziny na mecze i żeby przyszli sponsorzy. Potrafisz udźwignąć tą odpowiedzialność? Wznieść się ponad te wyzwiska?
Czy ludzie przychodzący na mecze Unii i nie przeklinający, nie wyzywający przeszkadzają Ci? Odpowiedz proszę... myślę że nie.
Osoby chamskie przeszkadzają natomiast im... I teraz, zadaj sobie pytanie, których jest więcej i kto musi się dostosować
dla dobra klubu.
Unita, a ile niby wsparło nas przyjaciół Kęt we wtorkowym meczu z Tychami?? Czemu nie wywiesili swojej sektorówki jak w meczu z Orlikiem gdzie weszli za darmo na trzecią tercje? Spinasz się tylko na klase A i V ligę i tyle masz do powiedzenia w tym temacie :-)
Ty nie musisz chodzic na mecze na mecze a klasy nikt Cie nie prosi ja chodze -a wiesz czemu? Odpowiedz jest bardzo prosta bo tam gra moja UNIA .bez wzgledu w ktorej lidze! A co do Ket to zapytaj ich sam.W tylu przyjechali w ilu mogli i tyle w temacie dzis tez beda na pewno a ilu to jest 2 rzedna sprawa wazne ze sa.
Panowie nie ma sie juz co spinac czy bede kibice czy nie w jakich ilosciach itp. Kolega unita666 nie rozumie waszego przekazu no to jest kibic z elki a my normalni ludzie jestesmy kibicami z roznych sektorow. Oni zyja swoim zyciem swiatem i nie rozumieja tego, ze na lodowisku na tysiac ludzi moze znalezsc 3 potencjalnych przyszlych sponsorow ktorzy po takim a nie innym meczu wola dac na a-klasa kopanine kase a nie na ekstralige hokeja. Ja wybieram sie dzis z cala rodzina na mecz ale jak bedzie hamstwo i bydlo to wyjde po pierwszej tercji.
Ludzie, siedziałem lata na elce, teraz na b. Nie ma znaczenia który sektor, bo przekleństwa lecą z każdego sektora, KAŻDEGO! Co to za bzdury o potencjalnych sponsorach na trybunach. Siedzi taki janusz na meczu i myśli hmm nie ma bluzgów, może sypne im milion... Zarząd szukał sponsorów i o podpisaniu umowy decyduje masa zmiennych i różnych zależności, a nie czy są przekleństwa. Argument, ze na meczach byłoby więcej ludzi gdyby nie bluzgi jest poroniony, chory i głupi. Jak są wyniki to od razu widać wiecej ludzi na meczach i nie ma znaczenia, że ktoś przeklina. Dużo też macie zarzutów do elki, nie mówie ze są idealni ale bez nich jak wygląda mecz? Na prawde wole mecz z tysiącem osób i zeby było glosno niz 3k ludzi i cisza.
Niestety widać, że nie masz pojęcia o marketingu sportowym i budowaniu wizerunku przedsiębiorstwa... i tego w jaki sposób w biznesie dobiera się parterów, a zwłaszcza w co wkłada się kasę. Żadna firma nie chce się kojarzyć z chamstwem...więc chora i poroniona jest Twoje zaściankowe myślenie. A skoro ludzie piszą Ci, że nie przychodzą, bo nie trawią bluzgów to przyjmij to pokornie do wiadomości. Jest część którym to nie przeszkadza, a część która ma tego serdecznie dość i nie przychodzi.
Na frekwencję składa się także wiele zmiennych...
Na Twoja logikę to 90% polskich klubów hokejowych i 100% piłkarskich nie miałoby sponsorów bo kibice przeklinają :D To jest biznes, gdyby każda kolejka była w tv lub nawet skróty w wiadomościach byłoby dużo łatwiej o sponsora.
"Ty nie jesteś w stanie pojąć tego, że dopóki nie będzie Twoich pioseneczek w kulturalnej wersji, nie będzie pełnych trybun"
Taa jasne, a dziś było 2k ludzi na meczu :D Naprawde mam głęboko w d ze paru płaczków nie przyjdzie bo bluzgi lecą, na ich miejsce przyjdzie 30 którzy bedą chcieli zobaczyć drużynę w formie.
Po tej dyskusji całej należy ludziom ograniczonym myslowo pozostawić ich świat... ważniejszy jest ich chu..du.. A na z myślenia kamieni kupa. Jedyni placzkowie tutaj to Ci lamentujacy ze muszą powyzywac bo nie dociera ze mozna inaczej.
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zarejestruj się.

UWAGA! W związku wejściem w życie z dniem 25 maja 2018r. nowych regulacji prawnych opartych o treść ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) aktualizacji uległa Polityka Prywatności Hokej.net.

WAŻNE! Nasza strona wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Stosujemy je w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb użytkownika. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących tzw. „ciasteczek”. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
V