Hokej.Net Logo

Wyświetleń: 8281

Franzen i Piątek bez licencji?

2012-01-03 22:20:59

Szkoleniowcy Aksam Unii Oświęcim Charles Franzen i Tomasz Piątek nie otrzymali jeszcze polskich licencji uprawniających do pracy w ekstraligowym klubie.


- Dokumenty, które przekazali nam pan Franzen i pan Piątek nie określają ich stopnia trenerskiego. Liczymy, że do piątku dostarczą nam dokumenty, na podstawie których będziemy mogli precyzyjnie określić ich kwalifikacje - mówi Marian Pysz, szef Wydziału Wyszkolenia PZHL.

Z jego opinią nie zgadzają się obaj trenerzy. - Mamy dyplomy trenerskie nadane przez szwedzką i amerykańską federację. Przecież oba te kraje są członkami IIHF, więc nasze licencje powinny być respektowane w Polsce. To zamieszanie jest niepotrzebne - twierdzą zgodnie.

- Problem tkwi w tym, że Wydział Wyszkolenia nie potrafi dokładnie określić, jakich dokumentów od nas oczekuje. Obie plastikowe licencje, wielkości karty kredytowej ze stopniem trenerskim, znajdują się w hokejowej centrali. Czekamy przecież tylko na potwierdzenie naszych kwalifikacji - zwraca uwagę Tomasz Piątek, który z niedowierzaniem kręci głową. 

Dodaje też, że na podstawie tych samych dokumentów Charles Franzen, pierwszy szkoleniowiec oświęcimian, pracował w Rumunii, w Austrii i w Szwecji.

Czy Wydział Wyszkolenia próbuje się odegrać na oświęcimskiej Unii za nieobecność jej zawodników na zgrupowaniu reprezentacji? - Nie chcemy się mścić. Mamy jednak kilka zastrzeżeń, co do obecności kontuzjowanych zawodników na jednym z grudniowych treningów. Wydaje mi się, że z takimi urazami nie powinno się podejmować żadnego wysiłku - kończy Marian Pysz.



Powrót

Komentarze:

Cyrk na kółkach trwa...
No cóż już raz unia w histori wykręciła numer z epidemią drużyny byle tylko nie jechać na kadrę.Dlatego skończmy z tym cyrkiem z przyznaniem obywatelstwa Zatce i jego udziałem w kadrze. To jacy byli chorzy było widać w Sanoku(Puchar) i to tyle.
PZHL niech patrzy na siebie. Oczywista zemsta za turniej. Żeby tak w końcu odpowiednie władze zajęły się tym chorym związkiem, tak jak zajęli się piłką. Dopiero byłyby jaja.
nie mamy zastrzezen ale...
a co ma piernik do wiatraka?
co maja kontuzje (ktore byly lub nie) do licencji trenera? zenada
Czytanie ze zrozumieniem się kłania. 'Nie chcemy się mścić, ale...'
Jak nie mają licencji, to się posypią walkowery za mecze w których byli w boksie unii i tyle ;)
to jest zemsta za mecz Craxą że im uwagę zwrócili , a niech ten cały PZHL się nie ośmiesza bo .... zamiast 8 drużyn będą max 2 i będzie taka gra dziękuje
..przepisy nalezy przestrzegac ..czekam na walkowery
chyba tylko ty ...:)
A co na lodzie obawiasz się że twój klub sobie nie poradzi? W innych krajach licencje były respektowane ale oczywiście Polska to ewenement na skalę światową.
Nie będą nam psuć ligi trenerzy z Kanady czy Szwecji :-)
paszport polsatu maja - powinno wystarczyc na ta smieszna lige, pzhl sie kompromituje tylko, sponsora glownego nie ma ktorys rok z rzedu, Janow wykonczyli teraz sie czepiaja pewnie za to, ze Unia zwrocila uwage na zalosne sedziowanie..
Marianowi ząl bo jego papierami można się podetrzeć a plastikiem ... no cóż:)
Takim sposobem PZHL dazy do zniszczenia polskiego hokeja!!! jak juz komus zaczyna sie ukladac to trzeba go zaraz zniszczyc bravo bravo ....a pan Pysz ze swoimi trenerskimi licencjami i papierami nie potrafi ustawic, ulozyc zmotywowac druzyny dlatego mamy takie wyniki jakie mamy....czyli zadne
Dla mnie te licencje to bzdura, co oni kurs pilotażu lotniczego prowadzą ? Ok, trenerzy szkolący dzieciaki niech się wykazują dyplomami, ale pierwszoligowy klub może sobie zatrudnić i kucharkę na trenera drużyny, co komu do tego.
Podejrzewam, ze pzhl bierze kase za licencje, ktore wydaje i uznaje - ot po to te licencje :)
I co tyle czasu PZHL robił, że dopiero teraz się upomina... Bez przesady, zap... tam nie mają.
Mam pytanie w zwiazku z ta sprawa ,czy osoba trenera jest wogole konieczna do udzialu w rozgrywkach PLH,czy grajacy zawodnik z wieloletnim doswiadczeniem moze poprowadzic druzyne nie jako etatowy trener tylko zawodnik?O tym kto prowadzi zespol powinien decydowac zarzad,wlasciciel a nie goscie ktorzy sami maja problemy na tym polu.Podpowiedz zatrudnijcie pana Piatka jako... zawodnik ,masarzyste ...obojetnie byle by mogl stac w boksie razem z chlopakami i walcie idiotyzmy made in PZHL.
Witam jestem kibicem Podhala Nowy Targ chodze na mecze od kąd pamiętam od jakiś 20 lat a mam 26 oglądam hokej w każdym wydaniu ale tego polskiego już mam dosyć olewam tą śmieszną lige z jej śmiesznymi przepisami i z tym śmiechu wartym PZHL (państwo w państwie) zero sponsora przekupni sędziowie bez umiejętności itp itd bawcie się dalej w ten cyrk już be zemnie.... Koniec z polskim wydaniem czegoś co próbuje nazwać się ligą.... współczuje kibicom Unii dażyć sympatią Ich nie musze ale tego bagna mam już dosyć... pozdrawiam kibiców Hokeja tylko nie tego w Polsce bo tego nie można napisać z dużej litery
plastikowym licencją mówimy nie k urwa ale jaja
Nie chcą się mścić? hahaha...... jawnie szukają zaczepki żeby pokazać kto tu rządzi w lidze.Tylko kto jest bardziej skorumpowany to my wszyscy wiemy doskonale.CBA KONIECZNIE potrzebne , roz-*ić to PZHL i zabrać majątki i w przyszłym sezonie w samych majtkach na sektor L do młyna Unii tam się mogą wykazać. Żaden sport w tym naszym chorym kraju nie ma prawa bytu.
W Polsce z hokejem nie będzie nigdy dobrze, jeżeli te c.iule będą tam rozdawać karty. Ekrotha też się w taki sposób pozbyli, twierdząc, że nie posiada licencji PZHL. Szkoda słów na to co się dzieje. Witajmy PZHL gromkim JE..AĆ PZHL na każdym meczu!
Juz niedlugo zmieni sie prezes PZHL a wted padna wszystkie glowy ludzi odpowiedzialnych za ten caly cyrk w poklskim hokeju.
smieszny ten pysz. Niech lepiej idzie lowic ryby ten marny emeryt.. Caly ten pzhl to zenada
pan marian pewnie poszedł do bankomatu z tymi licencjami. bo miał nadzieje ze moze jakis prezent bedzie dla niego. juz nie dludo zdzisek pujdzie w odstawke to moze sie polepszy
W takim razie pozdrówmy w nowym roku pięknie na niedzielnym meczu z Craxą ...... PZHL i nieudolnego Pysza niech dalej się ośmiesza.
istne jaja po prostu pzhl sie msci na unii chca ja zniszczyc tak jak janow i teraz sie trenerow czepiaja!!!!!!!!
Pan M.Pysz z pewnością ma w porządku papiery,aby siedzieć na stołku na którym siedzi obecnie.Tylko ,że to nie oznacza,że jest odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu.Wręcz przeciwnie-jest jednym z najwiekszych nieudaczników w PZHL a jeśli chodzi o światowy hokej to trudno znaleźć bardziej niekompetentnego szefa wyszkolenia(czy odpowiednika tej funkcji)-dotyczy to też krajów,które jeszcze stoją w hokeju niżej od nas.
Jestem bardzo ciekawy, co kibice Unii mieli by do powiedzenia, gdyby chodziło o trenera Sanoka. Pewnie by już żądali oddania Pucharu
Za przeproszeniem w d@pe wsadz sobie puchar. Chodzi o to że te ćwoki z pzhl każdą drużynę mogą wsadzić na taką minę bez konsekwencji.Niewiadomo co wymyślą do końca sezonu i kogo bedą gnębić.
Czyli potwierdziło się to o czym Panowie Marian, Wiktor i Stanisław rozmawiali podczas śniadania przed finałem PP w Sanoku. Jak to wtedy określili to nie są licencje tylko certyfikaty.
Jak kolego już przedstawił rozmowa odbyła się przy śniadaniu przed finałem w Sanoku byliśmy gościnnie i mieliśmy przyjemność spać w tym samym hotelu co familia Pyszów którzy w towarzystwie redaktora Stanisława S. poruszyli temat niejasnej sytuacji licencyjnej naszych trenerów. Krystek ale z Marianem to się to chyba jakoś załatwi bo przecież na schodach wieczorem po półfinale to jak starzy znajomi pogadaliśmy sobie:))))))
Ot caly kochany PZHL. To juz nie jest smieszne, to jest zalosne...
3Majcie sie Unici nie dajcie sie tym dziadom pzhl pzhl J...ć J...ć pzhl
w najgorszym razie będziemy mieć 4 trenerów:)
Tego się już nawet nie chce komentować. Niech dadzą walkowery, albo lepiej przesuną Unię do II ligi. W przyszłym roku upierd@la STS czy JKH, zobaczymy kto podpadnie? Jedynym wyjsciem jest utworzenie zawodowej ligi i odcięcie się od PZH.u.j.e.Lu
Ja tez jestem za tym :) wlasna zawodowa liga --> tyle ze to trzeba kasy kasy i jeszcze raz kasy ... a kasy ni ma!!! juz kilka lat z rzedu byly tykie plany klubow ale zawsze ktos sie wylamal...
Albo niech Malopolska zagra w 2 lidze Slowackiej... Slask w 2 lidze Czeskiej i to tez bedzie koniec pzhl :)
Popieram. Byłoby super. I zorganizować coś w rodzaju Pucharu Polski pomiędzy polskimi drużynami
Fajnie że kibice Unii i GKS zgodzili się wreszcie w jakiejś kwestii. Teraz kluby płacą składki na te świn.ie przy korycie. Tak by płaciły na coś konkretnego. Sędziowie na umowie o dzieło by się starali, bo teraz są bezkarni. Gdyby się znalazł sponsor tytularny dało by się coś takiego rozkręcić, bez zbędnych układów i kolesi.
również popieram, przecież to są jakieś jaja, już lepiej utworzyć własną ligę albo przyłączyć się do słowackiej.
Trzymajcie się Unici, pozdrowienia z Janowa nie dajcie się wykończyć tym dziadom!
POWIEM TAK CZEPIAJĄ SIE BO NAM DOBRZE IDZIE W LIDZE A TAK CHCA WPROWADZIC ZAMIESZANIE PEWNIE GRANIE BEZ TRENERA ŻLE WPŁYNIE NA DRUZYNE I TEGO CHCA . BANDA DEBILI CYRK JAK NIE WIEM
cyrk trwa nadal i trwać będzie jeśli nadal tacy ludzie będą rządzić polskim hokejem. * z tej Warszawy w końcu
A po co mieli grać w kadrze zawodnicy Unni? Każda kadra grała w eksperymentalnych składach. I dla kogo dla pysza? buhahahaha.Naturalizowć dwie piątki dwie z Polaków i może coś z tego by było. Zmienić pysza leśnego dziadka dać kogoś konkretnego kogoś kto ma pjęcie co dzieje się w nowoczesnym hokeju. Zmienić cały pzhl bo tam to układy są znacznie większe jak w pzpn.Wypipszyć wszystkich trenerów z sms-ów dać zagranicznych z wiedzą.Bo pózniej grają lewusy do lat 20 i zajmują 4 miejsce w trzeciej lidze światowej śmiech i kpina
naturalizować Tabacka dać w końcu obywatelstwo M.Zatko Rziha chciał też grać spętać Vozdka poszukać dobrych gości z korzeniami polskimi z za oceanu , a w między czasie pracować z młodzieżą dając im trenerów z zagranicy chodzby z Czechów czy słowacji. Najlepiej z Rosji czy Kanady.Taką drogą poszła Szwajcaria i jak teraz grają a też kilka lat temu byli na dnie jak my. A przy pzhl-u idziemy coraz bardziej na dno. Bo liczy się kasa prostactwo i obłuda a nie dobro hokeja.
To nie pilka nozna hokej ma swoje przepisy co do zawodnikow z 'korzeniami' ---> mianowiecie jak byz znalazl zawodnikow z polkimi korzeniami nawet takich co by juz mieli podwójne obywatelstwo (polskie) to zeby gral w naszej kadrze muisieliby miec udokumentowane 2 letnie wystepy w polskiej lidze CO JEST NIE MOZLIWE|!!!
Pysz ogladaj nieedzielny mecz Unai-Cracovia. Napewno bedzie i o tobie ty wynajeta przez szwadron unicestwienia polskich klubow hokejowych swi. nio. Zapamietamy ci to. Juz cie lubimy na minus
Czepiają się trenerów a nie patrzą na to jak poziom podnieśli z dnia na dzień i to z dobrem dla kadry patrząc w przyszłość.
Przecież wasi olewają kadrę
Pysz i pzhl na kopalnie a nie do hokeja
PZHL wezcie przestancie sie osmieszac chcecie sie na nas tylko zemscic za to ze wam zwróciliśmy uwage ze nie potraficie sędziowac
Jeśli posypały by się walkowery dla Unii, w co wątpię to Unici powinni wycofać się z rozgrywek ligowych całkowicie.Niech leśne dziady niszczą dalej resztki pozostałych drużyn w kraju,a wkońcu i sami skończą na kupie gnoju.
Do betonów z pzhl w formie ostrzeżenia:http://www.dailymotion.com/video/xagu2m_wyprowadzenie-sztandaru-ostatniego_news
Oni też myśleli że są ponad prawem czekam taką akcje z pzhl.
rozp..... ić pzhl z tego syfu to zasiada za stołkami i wybrać nowe władze
Przyznam szczerze że nie wiedziałem że byle Marianek dostał taki etacik w związku.Ciekawe czy czuje sie spełniony ... LOL
Pewnie wali Niemca po hełmie co wieczór przed swoim marnym lustrzanym odbiciem.
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zarejestruj się.

UWAGA! W związku wejściem w życie z dniem 25 maja 2018r. nowych regulacji prawnych opartych o treść ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) aktualizacji uległa Polityka Prywatności Hokej.net.

WAŻNE! Nasza strona wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Stosujemy je w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb użytkownika. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących tzw. „ciasteczek”. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
V