Hokej.Net Logo

Wyświetleń: 10330

Wiceprezesi Ciarko PBS Bank: Trzeba przyjąć porażkę na klatę

2015-03-27 15:29:00

Rozmowa z wiceprezesami Ciarko PBS Bank KH Sanok Bartłomiejem Klimkowskim i Maciejem Bilańskim o nieudanym sezonie, przyszłości i polityce transferowej.


Jak się czujecie po tak nieudanym sezonie?

- Po porażce w półfinale odpowiadaliśmy, że tak samo jak Tychy przez ostatnie 10 lat - oczywiście bez urazy. Dzisiaj czujemy się fatalnie. O ile porażkę z GKS Tychy jesteśmy w stanie przełknąć, bo z punktu widzenia sportowego byliśmy po prostu słabsi, to o tyle porażką z Podhalem Nowy Targ jesteśmy zdruzgotani.

Dlaczego tak się stało?

- Na pewno każdy z nas gdzieś popełnił błąd, począwszy od działaczy przez szkoleniowców po samą drużynę. Trzeba przyjąć tę porażkę na klatę i wyciągnąć właściwe wnioski na przyszłość. Żal, tym bardziej, że staraliśmy się zapewnić tej drużynie wszystko co potrzebne.

Mówi się o złej atmosferze w szatni, która mogła być przyczyną tej porażki.

- Na co dzień w szatni przebywa około trzydzieści różnych charakterów. Są emocje, stres i presja. Zawsze będą jakieś nieporozumienia, to naturalne. Dochodziły do nas niejednokrotnie informacje, że w szatniach innych ekip też były problemy, ale to my wypadliśmy najgorzej.

Kibice mają zarzut, że to nie trener kompletował drużynę a działacze.

- Trener Miroslav Fryčer zarówno w tym sezonie, jak i w ubiegłym dołączył do nas z różnych przyczyn, gdy ta drużyna była już praktycznie skompletowana. Trzeba jednak zaznaczyć, że niektórzy zawodnicy nie pasujący do koncepcji trenera zostali pożegnani. Gdy zdobywaliśmy tytuł Mistrza Polski nikt nie miał o to pretensji. To szukanie dziury w całym, bo tak jak w każdym klubie rolą trenera było ustalanie składu.

Czy ostatnie transfery Konopki i Hogga były potrzebne?

W ubiegłym sezonie rzutem na taśmę ściągaliśmy Dantona i Bayracka, a jak się później okazało - było warto. Teraz liczyliśmy na to samo, tym bardziej, że drużyna przed lutową przerwą w rozgrywkach wyglądała nieciekawie. Co do Konopki, chłopak chciał pomóc, pokazać się w Polsce, na pewno nie przyjechał tutaj dla pieniędzy, bo nie byłoby nas stać na jego stawki. Wyszło inaczej, dzisiaj obydwa transfery należy ocenić negatywnie.

Zawodnicy z Sanoka niezbyt dobrze weszli w sezon, nie mogli od początku się odnaleźć i potwierdzić formy z poprzednich rozgrywek, stąd kolejne ruchy transferowe. Dlaczego tak się stało, mamy swoją teorię na ten temat, ale tak jak wspominaliśmy wcześniej, trzeba wyciągnąć właściwe wnioski, żeby takie sytuacje się nie powtórzyły.

Może warto grać swoją młodzieżą, a nie stawiać na przepłacanych obcokrajowców?

- Warto, ale wówczas musimy sobie jasno sprecyzować wszyscy cele, bez presji na wynik, cierpliwie czekając na efekty.

W ostatnim artykule redaktora Białońskiego pojawiła się kwota 6 milionów złotych, które zostały utopione w obecnym sezonie.

- Nie mamy ochoty komentować dyrdymałów tego człowieka. O takich pieniądzach możemy rozmawiać w perspektywie ostatnich dwóch sezonów.

Którzy z zawodników Was szczególnie zawiedli?

Nie chcemy tutaj personalnie wskazywać winnych porażki, nie o to chodzi, przegraliśmy wszyscy. Teraz trzeba na spokojnie wyciągnąć wnioski i przeanalizować sezon.

Kibice domagają się Waszej dymisji...

- Nikt z nas nie jest przywiązany do stołka, chętnie zwolnimy miejsce. Poświęciliśmy temu klubowi dużo czasu i zdrowia, niejednokrotnie kosztem rodziny, ale nie żałujemy tego! Czasami trzeba też od życia dostać porządny łomot, żeby stać się jeszcze silniejszym. Jak będzie wyglądał skład zarządu tego klubu, czas pokaże, pewne decyzje nie są zależne od nas.

Co dalej z hokejem w Sanoku?

- Hokej w Sanoku był, jest i będzie, w jakim wydaniu, okaże się w najbliższych kilku tygodniach.

Co z kierunkiem kanadyjskim, warto iść tą drogą?

- Uważamy, że dzięki Kanadyjczykom ta liga była ciekawsza. Pewnie nie prędko na naszych lodowiskach pojawi się taka perełka, jak Samson Mahbod, ale trzeba szukać dalej. Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to, że łatwiej jest namówić na grę w Sanoku Kanadyjczyka, Czecha czy Słowaka niż solidnego zawodnika z Polski.

 Czy zawodnicy i szkoleniowcy poniosą konsekwencje po tak słabych wynikach?

- Wszystko wyjaśni się na najbliższym spotkaniu Rady Nadzorczej, ale na pewno będą wyciągnięte wnioski z postawy drużyny.

Czy po takim sezonie można doszukać się kilku pozytywów?

- Udało nam się pozyskać kilku nowych sponsorów, to dla nas spory sukces. Mamy nadzieję, że zostaną z tym Klubem na kolejne sezony. Pod względem sportowym należy wskazać zwycięstwo w turnieju o Puchar Kontynentalny w rumuńskim Braszowie.

Jedno jest pewne - pomimo braku sukcesów kibice nie zawiedli.

- Byliśmy pod wrażeniem jak licznie kibice wspierali sanocką drużynę podczas turniejów w Braszowie i francuskim Angers. Oczywiście dziękujemy wszystkim kibicom, którzy dopingowali tej drużynie przez cały sezon. Dzisiaj nam wszystkim jest smutno, żal. Tym razem się nie udało, ale taki jest sport.



Powrót

Komentarze:

Z wieloma kwestiami można się zgodzić, jednak może oficjalnie dobrze to wygląda ale zbyt łagodnie jest na temat zawodników i trenera. To juz drugi raz gdy zawodnicy za nic maja pieniadze sponsorow i kibicow, olewaja wazne mecze, o medale. dla mnie to zwykle darmozjady bez honoru, teraz niech zarzad ma to na uwadze komu i jaki kontrakt proponowac i niech z lodu zbieraja kase a nie pewny kontrakt moze wtedy pokaza jaja i beda sie starac a nie czy sie siedzi czy sie lezy to sie nalezy... ten sam zarzut byl od lat w Tychach, tam cos zmienili w kontraktach i sie staraja!
Kwestie gry poszczególnych zawodników i ich wkładu co do jakościu gry powinno się chyba rozmawiać wewnątrz klubu. Co do kasy to zależy kto jest jakim zawodnikiem w Jastrzębiu poobcinali pensje o 25% a chłopaki i tak dalej gryzą lód
Chociaż nie jestem z Sanoka, to trzymam kciuki, żeby czasem sponsorzy wam nie odeszli - osłabienie kolejnego ośrodka hokejowego nie jest nikomu potrzebne. Może w przyszłym sezonie warto uzupełnić skład młodymi obcokrajowcami, którzy mają duże ciśnienie, żeby jak najwięcej grać a potem trafiać do lepszych lig?
Fajnie sezon wypunktowal p. Wojciech Świerkot, artykuł obok, 3 tercja.
raczej nikt normalnie myslacy nie domaga się dymisji vice prezesow, sa to przedstawiciele glownych sponsorow.W klubie potrzeba prezesa i dyrektora sportowego, tu widzialbym Tomka Demkowicza
Ja bym widział deho w tej roli ;) no ale jak kto woli
po sezonie 12/13 myślałem że zarząd wyciągną wnioski .... jak się okazało byłem w błędzie. Życze jak najlepiej ale radziłbym postawić troche inaczej akcenty w drużynie nie na ilość obcokrajowców a ich jakość.
Deho na prezesa KH Sanok !!! :))
Niektorzy sanoccy zawodnicy wyszli z zalozenia ze miejsce im sie nalezy z racji pochodzenia a obco zwyczajnie odpuscili,
Vice prezesi powinni zostac ale tym razem trzeba zaczac budowe od trenera i bramkarzy(Luba i Murray?).
Na pytanie jak się czujecie - odpowiadamy tak jak Tychy przez ostatnie 10 lat.!!! To jest szczyt chamstwa. Przypomnę, że Sanok obecny jeszcze mistrz Polski, nie tylko nie zdobył mistrzostwa Polski ale także Pucharu Polski i Super Pucharu czyli nic nie zdobyli. Po rundzie zasadniczej w pkt.kanadyjskiej w czołówce byli prawie sami Sanoczanie i co. Widać, że vice-prezesi nie mogą się pogodzić z porażką po fatalnym sezonie. A jak czytam, 'że porażkę trzeba przyjąć na klatę' to są tylko puste słowa, bo tą klatę trzeba mieć.
Ps. Wasze zachowanie z czwartego meczu, czyli 'chamstwo,bandytyzm i obrażanie się' będzie się za wami ciągnąć przez wiele lat, może nawet więcej niż 10 lat oczywiście bez urazy.
Prezio piep,rzy trzy po trzy.Ja jako Tyszanin od 10 lat czuje się zajebiście z tymi suksesami jakie odnosi GKS.(pewnie że niedosyt pozostał ,bo zawsze zabrakło tej wisienki na torcie)10 lat 9 medali kilka pucharów w tym na własnośc jeden.Więc nie rozumie o co temu knypkowi chodzi?Kompleks GKSu czy co.Człowieku chyba nikt w Tychach nie czuł się tak podle od 10 lat jak wy po tym sezonie.
Widać, że Sanoczanie 'minusują'
Dokładnie. Cebulactwo i brak klasy. Tak tylko można podsumować to co wyskrobali w swojej obronie działacze Sanoccy.
Porownanie do tego co zrobily Tychy przez 10 lat to oderwanie sie od odpowiedzialnosci za to co jest tu i teraz... , a jest zdymana robota. Szukanie usprawiedliwienia na zewnatrz jest co najmniej malo profesjonalne.Licze na normalne budowanie teamu w przyszlym sezonie
Kto się domaga dymisji wice prezesów ?Ja uważam że dobrze wypełnili swoje zadanie i zrobią to w przyszłym sezonie.
Jeśli zadaniem było zdobycie 4 miejsca to faktycznie dobrze wypełnili zadanie.
Gburów dwóch i tyle.

Niech sobie porównają sukcesy z ostatnich 10 lat i GKSu i ich drużyny... A potem się dziwisz na meczu, że banda cyrkowców na lodzie jeździ jak tam już od góry widac zadufanie...
Tym większe gratki dla Podhala za utarcie nosa pewniakom... Brak słów.
Głowy popiołem powinni sypać, a nie jeszcze zaczepki słowne... BRAK SŁÓW, BRAK AMBICJI... szkoda, że wczoraj nie ściągneli bramkarza - nowa taktyka w świecie hokeja : "na Fryczera i na Sanok"...

Brak słów... ale ośmieszajcie się dalej :)
jakbyś się dobrze wczytał to byś zrozumiał, że chodzi wyłącznie o złoto i przegraną walkę jeśli się ma taki cel. pamietaj złoto się zdobywa lub złoto się przegrywa, srebra się nie zdobywa! ale jak ktos chce czytac miedzy wierszami to bedzie sie czepial a tu chodzi oto ze Tychy maja budzet na zloto tak jak Sanok a nie moga tego zrobic bo brakuje tego czy tamtego, proste jak budowa cepa.
unkwist proszę cię . Na prawdę nie widzisz nic niestosownego w tym ,że swoje błędy tłumaczy się w idiotyczny sposób zwalając na inne kluby ?? Serio przypomina mi to dzieci w piaskownicy .
A i jeszcze jedno, bo nie doczytałem całego materiału. Vice-prezesi mówią, że łatwiej do Sanoka ściągnąć Kanadyjczyka,Czecha czy Słowaka niż solidnego zawodnika z Polski i jeszcze się dziwią. A mnie to nie dziwi, co zresztą pokazała drużyna z Sanoka.
Lepiej było obrać kierunek rumuński nie kanadyjski...Co to za kretyńskie pytanie?
No cóż, jacy prezesi taka drużyna.
Jeśli drużyna mająca najwyższy budzet w lidze 4 rok z rzędu, 2 razy nie wygrywa nawet brązu, nie powinna mieć moralnej odwagi porównywać się do klubu, ktory od ponad dekady nie schodzi z podium.

Panowie sanoccy napinacze, to nie wy sprowadziliście Mehboda a tylko podkupiliście go Katowicom. Za to wy sprowadzaciliscie takich zawodnikow którzy znani są jedynie z tego, że polują na kości młodych polskich zawodników a gdy ktos posle im bodiczek, chowają się za sędziami a swoją bojaźn tłumaczą złamanym małym palcem. Wstyd i hanba dla klubu, który zatrudnia ludzi pokroju Danton, Bayrack czy ten ostatni z zakazem gry za oceanem.
Noi widzisz pomyliłeś się:)
piszesz w drugim zdaniu o swoim klubie, który od ponad dekady nie schodzi z podium. A pamiętasz sezon 2011/2012? to ci przypomnę, Sanok zdobył majstra a twoj gks nie awansował do półfinałów, nie załapał się do play-offów, był na 5 miejscu w lidze.
Słabą masz pamięć.
Nie wiem skąd masz takie informacje, że Sanok ma największy budżet, jakby Filipiak, dałby trochę więcej na hokej Cracovii to pasy przebiłyby Sanoka budżet kilkakrotnie. Dlaczego? dlatego, że Filipiak jest w setce jak nie wyżej wśród najbogatszych polaków. On nie ma milionów, on ma Miliardy.
Póki co jeszcze jesteście słabsi jakościowo od Sanoka w medalach i to Sanok jest ciągle jeszcze aktualnym mistrzem Polski. Jak będzie w najbliższej przyszłości, czas pokaże.
kamis zlituj sie.. Gratuluje, znalazles jeden sezon, kiedy GKS nie mial medalu.. No szacun.. A teraz wymien, w ktorych sezonach przez ostatnie 10 lat Ciarki jak na to patrze Sanok nie mialy medalu.. Albo nie- wymien te 2 razy, kiedy mialy.. Bedzie szybciej..
nawet Unia Oswiecim, ktora tak wysmiewacie miala wiecej medali.. Zyjcie dalej w swoim swiecie cudownej druzyny, zawodnikow, atmosfery itd. itd... Tylko idzcie grac do MOL czy gdzies bo jak sam v-ce prezes powiedzial macie tak super ze nikt z polakow nie chce u was grac.. Szacun
blehh
rozczaruje Cie ale w tym sezonie mielismy budzet napewno nie wiekszy niz Tychy
hehe, mnie niczym zaden sanocki juz nie rozczaruje. Budzet Tychow znam bardzo dobrze, o budzecie Sanoka slysze z rozmowy z zawodnikami. Dutka i paru innych nie k*a sie, ze u Was dostaja wiecej niz gdzie indziej.

Kamis, jakby prof. Filipiak dał.... no wlasnie, JAKBY DAŁ. Jakby tyskie dało to tez mielibysmy budzet jak kluby w NHL. Ale NIE DAJĄ.

Jestesmy slabsi jakosciowo od Sanoka ? To juz są zarty. Tylko sanocka mentalnosc stawia 2 medale złote wyzej od 15 innych. Proponuje ci zatem poszukac o klasifikacjach medalowych wg. standardów swiatowych, nie sanockich.
blehh tak jak wszyscy u nas w Sanoku są wkurzeni, to nawet nie zdajesz sobie sprawy.Najgorsze jest to,że sami sobie zepsuliśmy drużynę pod sam koniec sezonu.Jeśli chodzi o budżet z tego sezonu to Wy macie chyba jednak najwyższy,a jeśli chodzi o światowe standardy w klasyfikacji medalowej,to chyba nie masz racji.tytułów Nazwa klubu Lata triumfów
19 Podhale Nowy Targ 1966, 1969, 1971, 1972, 1973, 1974, 1975, 1976, 1977, 1978, 1979, 1987, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 2007, 2010
8 Unia Oświęcim 1992, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004
7 Legia Warszawa 1956, 1957, 1959, 1961, 1963, 1964, 1967
6 Polonia Bytom 1984, 1986, 1988, 1989, 1990, 1991
5 Zagłębie Sosnowiec 1980, 1981, 1982, 1983, 1985
5 Cracovia 2006, 2008, 2009, 2011, 2013
3 Górnik Katowice 1958, 1960, 1962
3 GKS Katowice 1965, 1968, 1970
2 KH Sanok 2012, 2014
1 KTH Krynica 1950
1 GKS Tychy 2005.To wziąłem z neta i jednak złote medale są najważniejsze co wcale nie znaczy,że jesteśmy szczęśliwi z tego powodu,że drugi raz w ciągu 4 lat olali nas kibiców sprowadzeni zawodnicy czy to Kanadziory czy Kolusz,Odrobny,Malaś,Dziubiński Mojżisz itd. Każdemu w Sanoku żal tych straconych dwóch brązowych medali.
A i jeszcze jedno odnośnie zawodników którzy polują na kośći.W Tychach też paru by się znalazło-Guzik,Pociecha i wisienka na torcie niejaki łagodny baranek Bagiński.Uwierz mi to samo czujemy widząc na lodowisku Bagińskiego jak Wy Dantona.Pozdrawiam
Uważasz że Danton jest przyczyną porażek. A ją uważam że ten zawodnik wniósł do ligi wiele kolorytu a i umiejętności czysto hokejowe ma wysokie.
ZT jeżeli chodzi o umiejętności abecadła hokejowego Dantona to się zgodzę. Ale w innych sprawach ten zawodnik jest niestety obciążeniem dla całej drużyny.
Bono niby w jakich sytuacjach? Danton to jeden z najrówniej grających w tym sezonie zawodników Sanoka i dodatkowo jeden z najbardziej walecznych. Potrafi grać na emocjach kibiców i zawodników czego przykładem jest to, że jest tak znienawidzony przez wszystkich kibiców, ale robi to celowo i jest w tym dobry. Ani razu nie dostał kary meczu i nie osłabił drużyny w najważniejszych momentach jak co poniektórzy. Mam nadzieje, że zobaczymy go również w przyszłym sezonie w naszych barwach.
1. Do wiceprezesów raczej pretensji kibice nie mają. Rok temu się "udało" a w tym sezonie już nie. Przy tym sposobie budowania drużyny kiedy buduje się ją praktycznie od zera to i tak sukces, że dwa złotem medale zostały zdobyte.
2. Teraz jest dobry moment aby zmienić filozofię budowania drużyny. Mamy dobre drużyny juniorskie. Może trzeba dać szansę młodym chłopakom. Zmniejszyć budżet i dać szansę młodym graczom wspartym 5-6 dobrych graczy zagranicznych plus starsi Sanoczanie (Rąpała, Biały, Wilusz, Strzyżowski, Kostecki itp.).
3. Gdybym był sponsorem to bym tak zrobił ale nie jestem więc kto bogatym zabroni :) Jak jest parcie na złoto u sponsorów to nic nie zrobisz bo trzeba wtedy budować drużynę zdolną do walki o złoto.
4. Patrząc na ten sezon to widać, jest teraz że drużyna nie "zaskoczyła" a i bramkarz w najważniejszych momentach jej nie pomógł.
5. Dać szansę naszemu bramkarzowi.
6. Modlić się aby Ciarko i Bank i reszta sponsorów dalej wspierała drużynę :) a i miasto dalej utrzymywało lodowisko. Bez tego mamy II ligę. Bo I-wszej nie będzie.
jeden kamyczek do tego ogródka. Wszyscy tak bardzo podkreślają, że nasi wychowankowie za mało grali i trzeba było na nich stawiać. Zauważcie, że to nie byli ci sami zawodnicy co w zeszłym sezonie, większość kompletnie bez formy. Poziom trzymali jedynie Rąpała i Kostecki reszta bardzo przeciętnie stąd też gorszy wynik, gdyż w zeszłym sezonie ich wkład w mistrzostwo był bardzo duży.
Proponuję wszystkim napinaczom tu obecnym zająć się swoimi klubami. Pozostałym dziękuje za dobre słowo. Sponsorom też dziękuję, Prezesów popieram, jeszcze nie raz pokażą co potrafią.
to co wyprawiają nasi działacze w tym roku to jest niewiarygodne za zgodą prezesów....to sa słowa waszego byłego trenera Fryczera w rozmowie w Krakowie tuz przed PO....mówił to odnosnie sprowadzenia Konopki do Sanoka...tak jakby przewidział cała sytuację
Fryczer miał na prawdę drużynę z potencjałem, ale tego nie wykorzystał. Drużyna w pewnym momencie wyglądała fatalnie pod względem fizycznym i takie są fakty! To była jedna z głównych przyczyn porażki. Sanoczan odsyłał na trybuny a później bezczelnie mówił, że na trybunach siedzą lepsi od Hogga i Konopki. Nie wypromował żadnego z młodych zawodników. Szukajmy dobrego szkoleniowca nr 1, który da szanse młodym, podniesie ich poziom!
Ale to Demkowicz przygotowywal druzyne do sezonu wiec dzieki niemu wygladala fatalnie.. Jak jest tak duzo "gwiazd" w szatni to ciezko o kolektyw i atmosfere.. I nie pierwszy raz zawodnicy rzadza druzyna a nie trener..
"Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to, że łatwiej jest namówić na grę w Sanoku Kanadyjczyka, Czecha czy Słowaka niż solidnego zawodnika z Polski." - To akurat nie jest najdziwniejsze. Wtajemniczeni ponoć wiedzą dlaczego.
Konrad wszystko się zgadza, to samo napisałem wyżej.
Tak, wystarczy włączyć mapę Polski i zobaczyć gdzie leży Sanok i ilu ma mieszkańców.
wiedza dlaczego, zapewne tak jak w krynicy czyli trzeba przepłacać a pozniej zmieniac 10 razy klub, doprowadzic do likwidacji i powracac zeby nie placic dlugow, to jest mysl krynicka, najlepsza! skonczony hipokryta.
Oj TyskiBrowar, chyba jednak pokazujesz prymitywizm umysłowy, zapewne taki sam jak ci gracze z Polski co do Sanoka nie chcą przyjść. Co ma do rzeczy to, gdzie leży miasto i jak jest duże, chyba że ktoś zamiast skupiać się na grze, szuka nocnych rozrywek. Polacy nie chcą grać w Sanoku, bo mają za duże wymagania finansowe. W Popradzie był KHL choć miasto było niewielkie, w Czechach i na Słowacji generalnie hokej jest w małych ośrodkach i nikomu to nie przeszkadza. Tylko w Polsce wielkomiejskie obyczaje, a słoma z butów......
Bzdura. Akurat do Sanoka ida ci, ktorzy mają za duze wymagania finansowe vel Dutka, Zapała czy Strzyzowski. I wlasnie ze wzgledu na połozenie geograficzne Sanoka i specyfike miasta, zawodnicy dostają większe apanaże niz dostaliby gdzie indziej. Wasi dzialacze o tym wiedzą i nie k*ą sie z tym.
tu nawet słowo "kryć się" jest cenzurowane...
Od 1928 roku KTH zmieniło nazwę zespołu seniorów po raz czwarty. Do tej pory z "KTH" w nazwie.
Przegrać wszystko o stawkę w tym sezonie to była sztuka z takim składem.Zaczęło się od Superpucharu.....a skończyło na 4 miejscu w lidze....niewiarygodny
a wygrana w PK w turnieju w Braszowie??
ciekawe czy twoje tychy(celowo z małej litery) przejdą nawet ten etap rozgrywek( o ile zdobędą mistrszostwo )
Nie zrób kupy w pieluchy ze złości dziecko. Ile macie z PK ?? Jakie korzyści odnieśliście?? Możesz pisać Tychy z małej litery. Dużo prostaczków tak robi :)
kamis, o ile sie orientuje, to Bogdan jest kibicem Cracovii :) Jezeli sie myle, to przepraszam.
kamis po pierwsze ja nie jestem z Tychów,a po drugie jak mozna sie cieszyc z wygranej w Braszowie to jakgdyby odpowiednik 2 rundy kwalifikacyjnej do ligi europejskiej w piłce nożnej,lepiej o PK nie pisz bo tam wynik Sanoka potwierdził tylko cały ten sezon a porazka z Belfastem grającym na 3 piatki to nawet dla mnie było juz za duzo /tu kibicowałem Sanokowi/,paradoksem jest tez to ze jeden z najlepszych zawodników Pietrus raz wystepował w 1 piatce a w nastepnym meczu w 4 piatce,wszyscy wiemy ze hokej nie lubi takich rotacji,wygląda na to ze to bardziej prezesi ustalali skład a nie trener
Bogdan jak mozna walic tak w wała zeby dostac walkower w play off
renegat to z Cracovią był precedens tak się stało i klub wykluczyli podobnie jak z Legia w piłce,natomiast z Sanokiem to nie jest precedens tylko już niewiarygodna sztuka z takim składem nie zdobyć ani Superpucharu Polski/to jeszcze mozna wytłumaczyc decyduje 1 mecz/,ani Pucharu Polski/tu tez decyduje 1 mecz/ ale nie zdobyc nawet medalu! szok
Za 23 godziny trzeci mecz finałowy a składu sędziowskiego jeszcze nie znamy. Czy to jest jakaś tajemnica?
19:29 podali skład sędziowski w końcu
Panowie vice prezesi ...najlepiej to ściągnijcie bramkarza .Hahahah

życzę 9 medali w 10 najbliższych latach...tylko prawdziwych medali, nie z ziemniaka jak w tym sezonie ..
Zaczyna się... "Sanok Użyj Acze to wybielacz nad wybielacze" przyśpiewka na przyszły zeson!
Jacy q..wa wszyscy zatroskani Sanokiem, jak wszyscy wszystko wiedzą, ja pitolę. Przywalili się do słów o tychach i to dla nich najważniejsze. Odwalić się od nas !! Won na swoje podwórko hipokryci. Sanok zalazł za skórę to Sanok trzeba zniszczyć. Tak to wyglądało, chociaż trochę w tym pomogliśmy. Lobby tysko-krakowskie robi wszystko żeby nas zgnoić razem z tym Białońskim, Jobczykiem, Samolejem, Stebleckim czy słynnym Mario, którym Sanok nie leży od dawna. Walcie się na drzewo, damy sobie radę. Dzięki SPONSORZY za wszystko, prosimy o dalsze wsparcie naszej dyscypliny w Sanoku.
Zgadzam się z Tobą. Odkąd w Sanoku pojawiła się kasa wszyscy ujadają. Nie będę tu wymieniał wszystkich eventow i panów ktorzy to czynią. Więc drodzy ujadacze czas wrocic na swoje podworko i zajac sie swoja budzetowa kasa.
Och jaką to wszyscy krzywde wam robię,ojojoj.A wy takie bidule ojojoj. No myslał by kto.Aż dziw bierze że żaden z was biedaków nie doszedł do wniosku za co większość hokejowego społeczeństwa was nie trawi?
co do słow na temat tych to przecież cała prawda... budżet maja wiekszy niz sanok i to nie przez jeden rok na przestrzeni 10 lat sanok zdobyl o wiele wiecej co do szydery z obcokrajowcow przeciez to nie ejst wina nasza ze takie odlamki a nie inne graja u nas w kraju tlyko wina naszych super grajkow z reprezentacji a dokladniej to w ktorym miejscu jest polski hokej zaden dobry grajek nie przyjdzie tu grac bo pozniej sie juz ciezko stad wybic a poziom naszej ligi to tragedia dopuszczac do ligi katowice czy w tamtym roku sztuczny twor krynice to pokazuje tylko profesionalizm wladz pzhl szkoda tylko ze jak inne kluby mialy kase to jakos nie przypominam sobie szczegolnej napinki kibicow z sanoka pod tym kontekstem co nas hejtuja jeszcze jak bysmy mieli najwiekszy budzet w kraju to spoko ale u was w tychach na sama druzyne seniorska samo miasto daje tyle co my mamy od sponsorow plus to co daja wam sponsorzy to za ta kase powinniscie zlozyc druzyne na miare czeskiej extraklasy a macie tak samo odpady z zagranicy jak i my tyle ze dolozyliscie ejszcze za krocie kilku polskich grajkow tyle w temacie
Co to za logika żeby mieć samych np. Czechów. ....ja nie chce takiego GKSu
Ile macie medali MP ....ile pucharów. .. jesteście klubikiem z 3 letnim przebłyski em w swojej historii,który się już nie powtorzy. ..teraz już tylko medale z ziemniaka.....Hehe


i bardzo dobrze ..... Mieliście głowy wysoko uniesione....upadek jest tym bardziej bolesny...
pisze o ostatnich latach baranie a biorac pod uwage ze kasy macie wiecej to szydere mozna zrobic z was i oby sie ciagla jeszcze po tym sezonie jak zlota nie bedziecie miec
zip a ty co skarbnik Tyskiej Spółki że wiesz ile to Wielkie Tychy mają kasy?
A jeśli nawet mają większy budżet to nic tylko się cieszyć.
Jak czytam tu posty to mam wrażenie że piszą tu ludzie z podstawówek .Po pierwsze Sanok tak blado wypadł w tym sezonie bo po primo drużyna nie przepracowała okresu letniego należycie tak jak to było rok do tyłu ,po drugie słabszy bramkarz ,po trzecie za duże wypłaty na kontach zawodników bez walki na lodzie a powinno by odwrotnie ,po czwarte niesportowy nocny tryb życia przez niektórych zawodników za przyzwoleniem kibiców którzy to poklepywali ich po plecach i robili z nich bogów ,po piąte w klubie nie rządzili prezesi tylko redaktorzy wiadomego portalu taka jest prawda o Sanockim klubie wiec musi się to zmieni
a co to tyle szczekaczy z wiadomego miasta...temet ich nie dotyczy a ujadaja jak bure suk.
Tak, tak panowie wiceprezesi, ściema przed wszystkim a jak było tak i jest :)
https://www.youtube.com/watch?v=EqrgMi8nTGw
Mario i o czym to świadczy.Tam......... nigdy nie było normalnie
moim zdaniem za duzo osobowosci za malo gry zespolowej? brak dobrego organizatora i Konopka ...nie potrzebne zamieszanie i mieszanie piatek w play off poza tym nie wiem czy to mozliwe ale nie sadzicie ze bariera jezykowa moze stanowic problem w druzynie ??? nie sadze ze wszyscy mowie po angielsku,dochodzi czeski ,slowacki ,rosyjski i polski ...za duzo
Sanok dokonał niemozliwego nic nie zdobył na polskim podwórku z takim składem w sezonie2014/15,to jest sport i tak sie zdarza.Działacze zadaja sobie pytanie co zrobili żle? Odpowiedz jest prosta nic nie zrobili zle tylko im nie wyszedł wynik sportowy....to jest sport i 100% faworytów nie ma.Bo dróżynę mieli na medal,jak się niestety okazało na papierze...
ale nic tak pewnie nie boli jak przegrana z Tychami....
Druzyna nie byla odpowiednio przygotowana fizycznie, bylo to widoczne od poczatku sezonu. Chyba zaden hokeista nie lubi "suchego" treningu, ale niestety to podstawa i daje efekty w sezonie. Mozna tez przesadzic i "przetrenowac" chlopakow... tutaj kontrole nad caloscia powinien miec jeden trener... i choc rotacje trenerskie w ubieglym sezonie powiodly sie tak tutaj juz bylo nieciekawie... Od dluzszego czasu czuc bylo trarcia i niedomowienia na lini zarzad/prezesi - trener. Ze szczatkowych nieoficjalnych informacji jakie do mnie dotarly oraz na podstawie nielicznych wywiadow wyraznie widac, ze Trener nie mial do konca wolnej reki... Problemem mogl byc fakt, ze w druzynie bylo zbyt wielu indywidualistow, kazdy chcial grac swoje... Niezrozumiale bylo dla mnie chocby przeniesie Pietrusa z pierwszej do ostatniej piatki... oraz kilka innych manewrow, chocby Konopka w skladzie jako tako a juz tym bardziej w piatce z Sinaglem i Vozdeckim... Co do ostatniego uwazam, ze zawodnk ten nadal ma potencje i naprawde dobra technike, ale jego gra i zachowanie jest dla mnie odzwieciedleniem tego co dzieje sie w druzynie - jesli on gra nerwowo, popelnia "juniorskie" bledy i lapie kare za kara to znak, ze z cala druzyna dzieje sie cos niedobrego... I bramkarz... Najgorszy moze nie byl, ale do Jaska (z poprzedniego sezonu) mu daleko... Kropka. Oby przyszly sezon byl dla nas laskawszy i oby prezesi wyciagneli wnoski... Pozdrawiam wszystkich normalnych ;)
Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zarejestruj się.

UWAGA! W związku wejściem w życie z dniem 25 maja 2018r. nowych regulacji prawnych opartych o treść ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) aktualizacji uległa Polityka Prywatności Hokej.net.

WAŻNE! Nasza strona wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Stosujemy je w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb użytkownika. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane na Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących tzw. „ciasteczek”. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
V