Hokej.net Logo
SIE
31

Jest decyzja PHL w sprawie protestu mistrzów Polski! "Wynik utrzymany"

Jest decyzja PHL w sprawie protestu mistrzów Polski! "Wynik utrzymany"

Szefostwo spółki PHL oddaliło protest GKS-u Tychy. Oznacza to, że nie dojdzie do powtórki czwartego meczu półfinału play-off. Marta Zawadzka, prezes i komisarz PHL, utrzymała wynik spotkania 3:1 i wskazała, w którym momencie sędziowie popełnili błąd. W rywalizacji jest zatem remis 2:2.

Przypomnijmy, że w 52. minucie sędziowie sygnalizowali karę dla zawodnika „Pasów”. Gumę wprost na łopatkę kija Jasona Seeda wybił Damian Kapica i gra w tym momencie powinna zostać przerwana. Sędziowie spóźnili się z gwizdkiem i Christian Mroczkowski trafił do siatki.

Arbitrzy najpierw uznali gola, a następnie po konsultacjach zmienili decyzję. To nie spodobało się trójkolorowym, którzy zdecydowali się złożyć protest.


Zdjęcie

Czytaj także:

Liczba komentarzy: 0

Komentarze

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zaloguj się do swojego konta!
© Copyright 2003 - 2025 Hokej.Net | Realizacja portalu Strony internetowe