Hokej.net Logo
SIE
31

Podhale bez licencji. Powód? Spore zaległości do zawodników

Konferencja PZU Podhale Nowy Targ (Foto: Maciej Zubek)
Konferencja PZU Podhale Nowy Targ (Foto: Maciej Zubek)

Kibice śledzący poczynania w TAURON Hokej Lidze, z pewnością zaobserwowali solidne transfery dokonywane przez szefostwo PZU Podhala Nowy Targ. Sęk w tym, że związkowi działacze wciąż nie przyznali im licencji, gdyż "Szarotki" mają spore zaległości finansowe wobec swoich byłych hokeistów i trenerów.

Wielu kibiców nie dziwi jednak fakt, iż niektóre kluby nie dostają licencji od razu, a mają z nimi spore problemy i dostają je "w ostatnim rzucie". W końcu taka sytuacja ma miejsce do roku z różnymi klubami. Nie inaczej jest w tym roku z PZU Podhalem Nowy Targ, które mocno buduje kadrę zespołu na zbliżające się rozgrywki i ogłasza co rusz nowych zawodników, co jednak nie zamyka problemów z wyrównaniem zaległości z poprzedniego sezonu.

Z naszych informacji wynika, że licencja nie została jeszcze przyznana przez zaległości do byłych zawodników oraz szeregu podmiotów. Wszystkich pensji za zeszły sezon nie mają wypłaconych m.in. Damian Kapica, Kevin Lindskoug czy trenerzy Sami Hirvonen i Rafał Sroka. Mający już dość czekania na swoją wypłatę pracownicy złożyli wnioski do komisji licencyjnej TAURON Hokej Ligi. Bez uregulowania tych zaległości nowotarżanie nie mogą otrzymać licencji. Nie ma też jeszcze porozumienia pomiędzy spółką a klubem młodzieżowym w Nowy Targu.

Kolejnym problemem jest jeszcze duża niewiadoma co do pozostania grupy PZU jako głównego sponsora Podhala Nowy Targ. Nowa umowa stoi pod znakiem zapytania, jednak w najbliższych tygodniach powinno się wyjaśnić czy państwowa spółka nadal będzie w nazwie podhalańskiego zespołu.

Próbowaliśmy skontaktować się zarówno wczoraj, jak i dzisiaj z prezesem KH Podhala Nowy Targ Mateuszem Gackiem, lecz ten nie odbiera od nas telefonu.

 

Czytaj także:

Liczba komentarzy: 39

Komentarze

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zaloguj się do swojego konta!
Lista komentarzy
  • emeryt
    2024-06-18 16:20:59

    trzeba szybko zorganizować tradycyjny pogrzeb,3man kciuki

  • Arma
    2024-06-18 16:22:22

    Kolejny pozew za szczucie, tym razem dla Seby.

    • PanFan1
      2024-06-18 21:52:47

      O ile zakład że wszystko się pomyślnie ułoży ???

  • zakuosw
    2024-06-18 16:23:11

    Co roku ten sam cyrk.
    Teraz jeszcze ogłoszenie wycofania się z rozgrywek, pilna sesja rady miasta pt. Ratujmy hokej w Nowym Targu, dotacja z miejskiej kasy i licencja na ostatnią chwilę. Szkoda w tym wszystkim tylko kibiców Szarotek, którzy w zeszłym sezonie udowodnili, że jak tylko jest potencjał w drużynie to będą ją wspierać.

  • Zaba
    2024-06-18 16:25:28

    Obstawiałem listopad, a tu czerwiec...
    Trzymajmy ludzi, którzy nie spłacają długów jak najdalej od hokeja... Z drugiej strony zastanawia mnie, co kieruje zawodnikami podpisujacymi kontrakty w takich klubach. Dlaczego maja przekonanie, iż mimo powszechnym jest, że w klubie nie płacą zawodnikom i pracownikom, to im na pewno zapłacą. Takie kluby, które mają zaległości wobec byłych zawodników powinny mieć absolutny zakaz zatwierdzania nowych zawodników. Mam tu na myśli wszystkie kluby, nie tylko NT. Umowy trzeba respektować!!!!

  • peto72
    2024-06-18 16:29:54

    Wielkie nowe transfery a stare sprawy nie uregulowane brak słów bez komentarza

    • Cubix7
      2024-06-18 17:43:02

      Miałem napisać to samo
      Masz rację, pewien poziom to jednak trzeba reprezentować

  • hokejowyfanatyk123
    2024-06-18 16:45:41

    na grupach kibiców jedna wielka euforia i nic złego nie można powiedzieć na to, co się w klubie dzieje a dobrze dnie jest. Długi są i to pewnie nie małe a biorą się za nowe kontrakty. po sezonie znowu wyjdzie że kasa była na papierze i dług jeszcze większy

  • HokejfanNT
    2024-06-18 16:53:17

    Spokojna wasza rozczochrana...mowilem ze bedzie pogrzeb ...ale za chwilke bedzie bal....nie klikacie w reklamy to Seba musi puścić coś co bedzie sie klikać...z tego zyje.dojdzie zaległą kasa z PZU i wszyscy będą happy...gownoburza musi być i już

    • kłapek
      2024-06-18 17:50:21

      Dokładnie

    • emeryt55
      2024-06-18 18:39:59

      Tak sobie to tłumacz!!!

    • Zaba
      2024-06-18 21:30:55

      Ciekawe jakby Tobie pracodawca nie płacił, to też byś to nazwał gownoburza? Dlaczego zgadzasz się na to, że ktoś podpisuje kontrakty nie mając pokrycia na nie w budzecie? Tacy szemrani działacze, którzy nie ponoszą za to jakichkolwiek konsekwencji mają się dobrze i co więcej... mają poparcie u gadziewi...
      Tylko jak my chcemy oczyścić to środowisko z takiej patologi skoro przykład idzie z góry, a Góra pogrozi palcem i na koniec i tak wyda licencje.

    • szalnt
      2024-06-19 09:33:55

      @Zaba - a gdybyś Ty był pracodawcą, zatrudnił pracownika/zawodnika który w umowie ma napisane że ma grać a nie podpierać bramkę czy też siedzieć cały sezon na chorobowym to byś mu płacił tak lekką ręką ????
      Co do trenerów to uważam że należy się wyrównać zaległości ale Lindskuq a zwłaszcza Kapica to powinien jeszcze zapłacić Podhalu za leczenie bo leczył się za nasze a także moje pieniądze i grał chyba tylko w pięciu meczach B.U.C jeden wstyd się upominać o kasę ale wiadomo Wksmund to Waksmund

    • Zaba
      2024-06-19 09:43:43

      @szalnt.... Mam nadzieję, że pracujesz na swoim, bo w innym przypadku, jak rozumiem, jak juz zachorujesz i masz L4 to wówczas TY płacisz swojemu pracodawcy... Kiedy Wy w końcu zrozumiecie, że umowy należy respektować?
      Nie jesteś pewny danego zawodnika, zabezpiecz się w umowie tak, że możesz ja wcześniej rozwiązać... ale jak już masz z nim umowę, to Twoim zasranym obowiązkiem jest wywiązywanie się z niego i płacenie...
      Nie macie jak widać pojęcia o prowadzeniu jakichkolwiek biznesów... Zaszczepiona Wam postawa roszczeniowa sprawiła, że uważacie, że to Wam się wszytko należy, ale Wy już nic nie musicie...

    • szalnt
      2024-06-19 10:44:25

      @Zaba nie wiem czy znasz się lepiej na umowach itp. ode mnie ale jeśli promujesz nieróbstwo i cwaniactwo jakie tu reprezentuje Kapica to albo jesteś z nim spokrewniony albo nie znasz szczegółów tylko piszesz byleby przedstawić swój punkt widzenia.
      Jeszcze raz powtórzę - skoro jako kibic mam wpływ finansowy na takich zawodników jak Kapica to osobiście nie zgadzam się na to by dostał jakiekolwiek "zaległe" pieniądze bo już sam fakt że za moje pieniądze przyjechał się wykurować do Nowego Targu jest karygodny i świadczy o tym jaki to jest "pracownik".

    • kijek
      2024-06-19 23:48:56

      @szalnt a Kapica tam wparował z kałachem i kazał podpisać kontrakt? Czy może jednak to klub jemu go zaproponował? Jeżeli nie był pijany lub pod wpływam innych środków, stawiał się w miejscu pracy (no chyba, że miał zwolnienie, ale ktoś zabronił klubowi go przebadać?) to psim obowiązkiem klubu jest przynieść mu wypłatę w zebach. W kopanej Lech podpisał Golizadka, facet nie grał przez cały sezon i wiesz co? Szok i niedowierzanie - wypłacili mu cały kontrakt, co do złotówki. Nie podoba Ci się? To niech klub wprowadza klauzule - dostaniesz hajs jak strzelisz x bramek. Ciekawe kto coś takiego podpisze :D
      I tak, sport profesjonalny to jest zabawa dla bogatych a nie dla gołodupców.

    • szalnt
      2024-06-20 00:24:30

      @Kijek - gadasz jak komunista "czy się stoi czy się leży to wypłata się należy"
      Rozumiem że jeśli np. zatrudnisz robotnika do remontu łazienki i podpiszesz z nim umowę że zrobi robotę przez tydzień, przebadasz go czy jest zdrowy, a jak zacznie robotę w poniedziałek a we wtorek przybije se młotkiem palec i pójdzie na zwolnienie to ty mu w zębach w sobotę przyniesiesz wypłatę bo przecież tak było w umowie tak ???
      kapica oszukał Podhale !!! wiedział że chce się wyleczyć mimo wszystko to zataił bo niestety ze względu na Rodo nie musi CI ujawniać jakie ma schorzenia, Przy pierwszej okazji poszedł na chorobowe i operację a następnie na rehabilitację i jeszcze mu pieniądze z ZUSU/ubezpieczenia nie starczyły więc teraz chce żeby mu Podhale płaciło za to że przeleżał sobie sezon na łóżeczku. Nawet Kalaber się na nim poznał i do kadry go nie wziął. Karma go dopadnie wcześniej czy później B.U.C.A jednego i tego mu życzę. a Ty se pisz co chcesz.

    • kijek
      2024-06-20 01:07:58

      @szalnt nie rozumiesz na czym polega kontrakt sportowca, bredzisz o jakichś robotnikach itd. Udowodnij Kapicy, że coś zataił. Przed podpisaniem kontraktu klub ma prawo przebadać zawodnika, a bredzisz o RODO. Nie zrobili tego to niech bulą. Jakby Kapica grał sezon życia i w grudniu stwierdził, że chce odejść do Katowic lub Tychów bo dostanie więcej kasy i ma szanse na mistrza, to byś wył, że ma kontrakt. Nie spełnił oczekiwań to nie zapłacimy mu. Macie pecha, facet wygra w każdym Sądzie Pracy i będziecie musieli mu wypłacić albo naśle na was komornika.
      Zawodnik ma prawo doznać kontuzji, co nie zmienia jego kontraktu i obowiązku wypłacania mu pensji. Chyba, że kontrakt zawiera odpowiednie klauzule, które regulują taką sytuacje. Ale coś takiego to chyba tylko półmózg podpisze. Tak stanowi prawo, pogódź się z tym. Tak samo pracodawca nie może wywalić cię z roboty z dnia na dzień, chociaż z twoją logiką to w sumie czemu nie, nie spełniasz oczekiwań to won.

    • szalnt
      2024-06-20 10:26:08

      @KIjek - Ty masz na drugie kapica czy co?
      Piszesz jakbyś znał wszystkie szczegóły a znasz się w ogóle na rekrutacji ? na przepisach RODO itp. ?? i nie pisz że zatrudnianie sportowca to co innego.
      Nie wmawiaj mi tez że sportowca przy zatrudnieniu wysyła się na badania które na przykład stwierdza schorzenie kręgosłupa itp. bo to bzdura i zazwyczaj kończy się na ankiecie którą sportowiec wypełnia (no może w takiej Barcelonie czy Realu takie badania prowadzą ale nie w THL).
      Każdy pracownik i sportowiec jak chce to zatai takie schorzenie i nic na to nie poradzisz. Więc nie ośmieszaj się bo więcej rekrutacji w swoim życiu przeprowadziłem niż Ci się wydaje i akurat te przepisy znam dość dobrze.

    • szalnt
      2024-06-20 10:30:23

      @Kijek i jeszcze jedno - nie strasz sądem pracy bo historia leczenia takiego pracownika/sportowca może być ujawniona na polecenie biegłego, prokuratury itp. Dlatego też zatajanie schorzeń i innych przypadłości jest akurat karane i jeśli wyjdzie że leczył się już w tej sprawie i mimo wszystko to zataił to żaden sąd pracy mu nie pomoże.

    • kijek
      2024-06-20 16:58:32

      @szalnt odpowiedź na dole komentarzy.

  • agiejkin1
    2024-06-18 18:18:22

    Może pierwsze sprawdźcie w jakim stanie klub zostawiła pani Natalia i pan Zdzisław i kiedy powinni poprzednicy złożyć papiery o dalszej współpracy z PZU a kiedy złożyli je obecny zarząd dlatego są opóźnienia a umowy z MMKS nie podpiszą bo niema z kim wybory wkrótce

  • hubal
    2024-06-18 18:27:22

    dużo ich tam przy tym stole

  • Mario71
    2024-06-18 18:30:44

    W tym kraju wszystko jest od d... strony. Trzymam kciuki za kibiców szarotek bo za tych co nie potrafia zarządzać nie ma co trzymać...

  • szop
    2024-06-18 18:32:41

    a wiec wszystko po Góralsku :)

    • kłapek
      2024-06-18 20:04:14

      Był czas przywyknąć przecież

  • beny77
    2024-06-18 18:33:48

    Zamki na piasku

  • Tomunio82
    2024-06-18 20:29:41

    Jak ktos kto Ma 22mln dlugu moze wymagac by drugi nie mogl miec np, 50k? Sanok Ma 700k, potrzebuje 2mln i tez wystartuje w THL...
    Ludzie.... To jest smrodek jakich Malo.
    Jesli chcemy mocnej ligi, to zostaja 4, max 6 druzyn bez dlugow i u nich w sumie bedzie 10 reprezentantow. Gdzie znalesc reszte?
    To bedzie trwac jeszcze bardzo dlugow, i tylko dlugi, dlugi, dlugi.
    Sebastian... Ale ze Ty dales sie podpisac pod artykulem Zubka??? Nie wierze....

    • Damian03
      2024-06-18 21:04:02

      Otoż nie, problemem jest wasza mentalność i zbyt wielka duma żeby grać na poziomie na który pozwala wasza sytuacja finansowa. Wieczne granie na kredyt i potem zdziwienie w połowie sezonu że pojawiają się problemy z płynnością, bo wyniki nie takie a sponsorzy na indywidualnych kontraktach mają problemy co do gry potencjalnych "gwiazd". Ludzie nie cisną was, bo życzą wam źle, tylko widzą co się u was robi od lat i wiedzą do czego taka polityka prowadzi. Jakoś Jastrzębie to przykład że można i może często Kalaber narzeka na "możnych ligi" ale traci zawodników, bierze następnych i w czołówce się trzyma. A wy przepłacacie za zawodników, którzy nie wiedzieć czemu mieliby "umierać" za Podhale, pomijając wychowanków, chociaż i tutaj te powroty nie rzadko kończą się klapą.

    • Tomunio82
      2024-06-18 21:22:25

      Damian, to grajcie sobie w czworke i jaki Problem?
      Jastrzebie niema lodowiska z wymogami a licencja jest...
      Jesli by Podhale mialo grac w mhl to lepiej niech wogole zniknie...

    • szop
      2024-06-18 21:23:32

      kolega powiedzial Nam co wiedzial i znow zapewnil ze zle Nam nie zyczy nic ino podziekowac :)

  • Andrzejek111
    2024-06-18 22:05:17

    Tomunio, ale mnie ubawiłeś. Albo gracie w THL albo wcale? Klub który nie spełni wymogów nie powinien dostać licencji na grę w ekstraklasie. Nie pozwala góralska duma na grę w MHL? To możecie jeździć do Popradu na hokej.

  • Andrzejek111
    2024-06-18 22:09:51

    Żadnej litości dla niespełniających wymogów licencyjnych. Bez wyjątków. Od teraz. Inaczej nigdy się nie skończy to coroczne dziadostwo. Nie ma kasy, nie ma grania.

    • Tomunio82
      2024-06-18 23:04:49

      Andrzejku, Dobrze mowisz, ....tylko zle zeby skladasz. 😂😂😂🤣🤣

    • Keszyk
      2024-06-19 07:29:27

      Dokładnie tak nie ma litości teraz tylko jeszcze papa Jastrzębie i Sanok ale czekaj jak tu taką ligę oglądać

    • szalnt
      2024-06-19 09:40:40

      Tak jest ! Sport tylko dla bogatych !!!!
      Zabrać stypendia, zlikwidować szkoły sportowe - nie stac cie to zapie...dalaj u niemca na szparagach ale kradnij pod blokiem.
      @Andrzejek ile Ty masz lat ?

    • szalnt
      2024-06-19 12:01:20

      @Keszyk - spokojnie, zawsze można się przerzucić na 5 lub 6 ligę piłki kopanej :))). Tu się dopiero dzieje, a mecze zapierają dech w piersiach. Ostatnio czytałem że nawet zawodnik opluł sędziego. Albo że do 4 ligowej drużyny wciągają zawodnika z ameryki południowej - no normalnie liga open

  • szop
    2024-06-19 07:13:15

    nie ma co Podhale sie klika :)

  • kijek
    2024-06-20 15:41:51

    @szalnt śmieszny jesteś, nikogo nie interesuje, że klub wydmuszka nie ma kasy na przeprowadzenie badań. Newsflash - to nie jest domena gigantów pokroju Realu lub Barcelony, Legia i Lech w kopanej też robią takie magiczne rzeczy. Ale jak dla kogoś wydanie 20K PLN to jest majątek to niech może zajmie się sportem amatorskim.
    Rekrutacje w Biedronce lub do sprzedaży oscypków to nie to samo, co podpisanie kontraktu z profesjonalnym sportowcem. Może i zrobiłeś więcej ale na jakie stanowiska?
    Ty jesteś głupszy niż ustawa przewiduje :D Teoretycznie - Kapica leczył się w prywatnej klinice w Czechach. I jeżeli nie powie gdzie to ten biegły może go w trąbkę cmoknąć i spytać czy mu się podobało :D Poza tym to klub ma mu udowodnić, że coś zataił? Rozumiesz deklu pojęcie przewlekłego schorzenia? Rozwalone kolano, ścięgno, które można poskładać przewlekłym schorzeniem nie jest.
    Ankiety - [****], to naprawdę jest amatorski sport :D

© Copyright 2003 - 2025 Hokej.Net | Realizacja portalu Strony internetowe