Hokej.net Logo

Lekcja hokeja od Słowaków. Wysoka porażka Polaków

Polacy w rywalizacji ze Słowacją (foto: Hockey Slovakia)
Polacy w rywalizacji ze Słowacją (foto: Hockey Slovakia)

Reprezentacja Polski uległa w towarzyskim meczu reprezentantom Słowacji 1:6. Biało-czerwoni nie byli w stanie nawiązać równorzędnej walki z dużo wyżej notowanym rywalem, który był w stanie wykorzystać każdy błąd polskiej kadry. O losach spotkania zdecydowała już pierwsza tercja, po której Polacy mieli już czterobramkową stratę.

Od początku starcia Słowacy narzucili swoje tempo z którym Polacy kompletnie nie umieli sobie poradzić. Już w pierwszych minutach szybkie tempo Słowaków mocno dezorientowało biało-czerwonych. Już w 3. minucie uderzyli hokeiści reprezentacji Słowacji, jako pierwszy Regenda przełamał na raty Johna Murraya. Półtorej minuty później zrobiło się już 2:0 za sprawą Takáča, któremu udało się wykorzystać bierną postawę polskiej defensywy.

Słowacy nie zwalniali tempa i w 6. minucie grę w przewadze na bramkę zamienił Cehlárik dobijając strzał kolegi z linii niebieskiej. Po tych sześciu minutach biało-czerwoni nieco się obudzili i zaczęli śmielej postępować, to jednak nie przeszkodziło reprezentacji Słowacji w kolejnych natarciach., W 14. minucie uderzyli ponownie, tym razem bramkę dołożył Cingel.

Do końca pierwszej odsłony polscy hokeiści poskładali już obronne szyki i nie dopuścili rywali do groźnych sytuacji. Druga tercja miała podobny przebieg jak końcówka pierwszej odsłony. polacy kilkukrotnie bronili osłabienie i momenty dominacji Słowaków, ale tym razem robili to skutecznie.

Jeśli chodzi o ofensywę tu również sytuacja uległa poprawie, swoje dogodne szanse mieli Dziubiński i Zygmunt, jednak żadna z nich nie zakończyła się powodzeniem. Gospodarze też nieco zwolnili tempo co pozwoliło nam przed ostatnią tercją widzieć dalej wynik 4:0 dla Słowacji.

W trzecią tercję Polska weszła najlepiej jak mogła. Już w 28. sekundzie ostatniej odsłony ładną kombinację wykończył świetnie Grzegorz Pasiut i biało-czerwoni w końcu nabrali nieco pewności siebie. Dalsza część trzeciej odsłony była najbardziej wyrównaną częścią tego spotkania.

Niestety nie udało się Polakom utrzymać koncentracji do końca spotkania. W końcówce braki w koncentracji i proste błędy biało-czerwonych kosztowały ich kolejne dwie stracone bramki. Najpierw błąd defensywy wykorzystał po raz kolejny Cehlarik, a na 45 sekund do duży błąd Murraya na bramkę zamienił Hrivik i ustalił wynik spotkania na 6:1 dla Słowaków.

Słowacja - Polska 6:1 (4:0, 0:0, 2:1)
1:0 Pavol Regenda - Matúš Sukeľ (02:30)
2:0 Samuel Takáč - Marek Hrivík, Peter Cehlárik (03:39)
3:0 Peter Cehlárik - Marek Hrivík, Šimon Nemec (05:25, 5/4)
4:0 Lukáš Cingel - Mário Grman (13:02)
4:1 Grzegorz Pasiut - Patryk Wronka, Bartosz Ciura (40:28)
5:1 Peter Cehlárik - Andrej Golian, Marek Hrivík (55:17)
6:1 Marek Hrivík (59:15 - odłożona kara)

Minuty karne: 6-10
Strzały: 43-10
Widzów: 5149

Słowacja: S. Škorvánek - M. Ivan, M. Grman, S. Takáč, M. Hrivík, P. Cehlárik (2) - A. Golian, Š. Nemec, T. Tatar, L. Cingel, R. Lántoši - R. Petrovický, M. Bučko (2), P. Regenda (2), A. Tamáši, O. Okuliar - P. Bačík, A. Kudrna, M. Sukeľ, M. Faško-Rudáš.
Trener: Craig Ramsey

Polska: J. Murray (2) - B. Ciura, M. Kolusz (2), P. Zygmunt (2), G. Pasiut, P. Wronka - P. Wajda, M. Kruczek, A. Chmielewski, K. Dziubiński, M. Michalski - P. Dronia, A. Kostek, A. Łyszczarczyk (2), K. Wałęga, D. Paś - K. Górny, M. Bryk, M. Urbanowicz (2), F. Starzyński, I. Smal.
Trener: Róbert Kaláber

Czytaj także:

Liczba komentarzy: 68

Komentarze

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zaloguj się do swojego konta!
Lista komentarzy
  • wiemswoje
    2024-05-03 20:26:09

    Panie Kalaber z całym szacunkiem dla Pana. Oglądając u nas w Jkh Urbanowicza czy Starzyńskiego oni nie nadają się na elitę ! Brać młodych niech grają i może akurat któryś z nich się pokaże i pójdzie dalej. Osobiście nie rozumiem tych decyzji

    • boogerd
      2024-05-04 00:53:08

      masz rację.. Starzyński i Uranowicz nie nadaja sie na elitę

    • kaem-k1
      2024-05-04 09:12:34

      W reprezentacji Kanady będzie 9 zawodników którzy grali w WHL, lidze Krzyśka Maciasia, ale on jest zbyt słaby wg trenera żeby grać 2 czy 3 piątkę. Jeśli już to dostanie szansę w 4 żeby nie było, że go nie zabrał. Kolesiostwo, układy i promowanie swoich mam nadzieję, że kiedyś się skończy, ale dopóty dopóki trenerem kadry będzie trener klubowy to tak będzie.

  • fruwaj
    2024-05-03 20:27:18

    No cóż... Z taką grą nie widzę szans na utrzymanie. No ale tak to jest jak kadrę ustala się za zasługi a nie wg prezentowanej formy. Większość jedzie wyłącznie za zasługi po to żeby móc się na starość pochwalić że grało się w elicie... Dronia, Urbanowicz, Dziubiński, Łyszczarczyk i kilku jeszcze - co oni robią w kadrze z taką formą???

    • WojtekPodhale
      2024-05-03 22:52:27

      w pełni się zgadzam trener zabiera swoich żeby w cv mogli sie pochwalić że grali w elicie

  • krych
    2024-05-03 20:29:14

    Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego Jasiek bramkarz o słabej psychice i też nie porywającej formie ma z góry zapewnioną pozycję jedynki na bramce? Przecież Kalaber mówił że nie nazwiska będą grać...

    • Karol1964
      2024-05-03 21:04:46

      To że Jasiek ma kiepski sezon to było widać w lidze jednak z tym doświadczeniem powinien być brany pod uwagę jako rezerwowy za to Bryk,Kostek, Dronia, Dziubinski, Urbanowicz, Starzyński czy Pas są za słabi na grę w reprezentacji Polski to było dziś bardzo widoczne. W 14 min strata 4 bramek to zasługa niemrawej obrony i niezrozumienia się zawodników, faktycznie tylko pierwsza piątka grała przyzwoicie. Wszystko wskazuje na to że trener zabierze na MŚ swoich pupilów z JKH i kapitana który ma kondycję na niecałe 10 min gry.

  • Ryszard Rr66
    2024-05-03 20:31:36

    zagraniczni gracze osłabiają ekipę, a bramkarz to nie porozumienie, było w miarę dobrze przy awansie po co zmiany w formacjach tylko bramkarz do wymiany.

  • Lesiu Bejbe
    2024-05-03 20:37:29

    Co do bramkarzy, to widzialem mecz w Nottingham, smiem twierdzic ze Zabolotny jest lepszy niz ten caly "Murarz", juz o Fuciku nie wspomne. Dosc farbowanych lisow. Ten Fucik to 3 liga czeska! Na Elitę pojada dziadki pokroju Dziubinskiego, Pasiuta. Za awans do Elity rok temu. Maciarza odesla do Kanady i tyle. W Ostrawie bedzie dramat. Obym sie mylil. Pozdrawiam kibicow hokeja z calej Polski.

    • MikiBąku
      2024-05-03 20:40:46
      10
      Zgłoś

      Bez przesady jak na nasze warunki to nie ma co sie klócic ze pasiut dziubinski czy 2 najlepszych bramkarzow z polski z polskim obywatelstwem maja nie jechac na mistrzostwa xd to ze bedziemy dostawac baty w 5 z 7 meczow na pewno nie jest niczym szczegolnym ja uwazam ze fucik jest pewniejszy niz murray ale to zeby nie brac najlepszych graczy ligi to bez przesady wezmiemy mlodych dostana 15-0 od stanow i w kolejnym meczu na lod nie wyjda

    • boogerd
      2024-05-04 01:16:04

      no mini bąku masz rację

  • J_Ruutu
    2024-05-03 20:37:44

    Ojtam zaraz, wysoka porażka.
    Jedną tercję zremisowalismy, jedną prawie wygraliśmy, jedynie ta pierwsza nam trochę nie poszła :)

    • StefanZenon
      2024-05-03 20:39:59

      tyle przegrac to jak wygrac ;)

  • Floro
    2024-05-03 20:38:52

    Panie Trenerze, proszę zajrzyj w głąb siebie…..Starzynski, Smal, Urbanowicz, Paś serio?! Weź Pan przebojowego Maciasia, pewnego i skutecznego Komorskiego, nieprzewidywalnego Kapice, bramkostrzelnego Krezolka…… daj już spokój chłopakom z Jastrzebia, zajęliście 4 miejsce a pół kadry od Was…

    • kaem-k1
      2024-05-03 20:56:54

      Daj spokój. On woli wystawiać miernych ale wiernych. W drużynie Słowacji najstarszy grajek ma chyba 33 łata a u nas 39, 38.37 to standard. Co Kalaber osiągnął wcześniej na wysokim poziomie? Nic!!! Ani nie grał ani nie trenował nigdy. Gość nie ma pojęcia o nowoczesnym hokeju!!!

    • boogerd
      2024-05-04 01:45:16

      Floro rewelacja co ty mówisz... mama nadzieję że trener , albo asystenci to przeczytają

  • Henryk1968
    2024-05-03 20:43:49

    Mistrzostwa świata elity nie powinny być nagrodą dla tych co awansowali w nottingham. W składzie powinni być zawodnicy w formie i w pełni zdrowi. Kalaber na siłe wciska zawodników z JKH

  • narut
    2024-05-03 20:44:59

    arcy Szanowni eksperci, fachowcy etc., pamiętajcie, że takich drużyn jak Słowacja - tj. grających na jej poziomie i wyższym, jest raptem 9, max 10.. a nie 20 czy 30... z resztą nasi są w stanie nawiązywać bardziej lub mniej wyrównaną walkę... to raz, dwa - zważcie że oni wystawili na prawdę skład jakiego dawno nie wystawiali, czyli z nhlowcami, podczas gdy my posłaliśmy w bój Smala, Urbanowicza oraz Starzyńskiego.. szkoda tej brami ostatnie Jaśka... nasi na początku usztywnieni i przestraszeni, im dalej w las tym było już zdecydowanie lepiej, pozdrawiam wszystkich zrównoważonych kibiców, którzy nie uprawiają malkontenctwa i nie sadzają się w roli super arbitrów hokejowych orzekających o beznadziei naszego hokeja narodowego, Polska (!)

    • narut
      2024-05-03 20:51:24

      ps. i nie znoszę wręcz słuchać eksperta Jacka Laskowskiego z tv, tego smęcenia .. wole słuchać sobie Słowaków i ich fajnego zrównoważonego komentarza..

  • Gość GKS
    2024-05-03 20:52:40

    Czy to już jest kadra która pojedzie na MS? Przecież połowa to obecni albo byli zawodnicy JKH. Czwartej drużyny ligi.
    Czy takie wnioski wyciągnął po klęsce w Sosnowcu Kalaber że trzeba grać swoimi? Jakieś zobowiązania?
    Co z Fraszko, Wanackim, Kapicą czy Komorskim?
    Kadra w głowie trenera zapewne ułożona ale jest jeszcze jeden mecz i słabsze ogniwa nie koniecznie przygotowane fizycznie i mentalnie na taką imprezę powinny odpaść. Nawet jak są z JKH

    • Gość GKS
      2024-05-03 21:13:12

      Co w kadrze robi Kostek? Chłop pół sezonu leczył kontuzję wrócił na koniec PO rozegrał 3-4 mecze i kadra na MS?
      Bez przygotowania, ciągłości meczowej. Po kwalifikacjach IO w Sosnowcu Kalaber przyznał się do złych powołań. Zawiodło wielu. Zawiódł Wałęga ale dla tego że Kalaber powołał zawodnika po kontuzji bez przygotowania. I teraz to samo z Kostkiem? Tylko dla tego że gra w JKH? W Sos-cu z Dronią grał Wanacki i jako nieliczny nie zawiódł wręcz rozegrał świetny turniej, ciągnął grę, strzelał bramki. Czołowy obrońca K-wic dzisiaj siedzi i ogląda mecz w TV. Trudno znależć w PLH lepszego obrońcę od osłabień i gry destrukcyjno -defensywnej. To na tym ma polegać myśl nowych powołań selekcjonera że bierzemy swoich po kontuzji? Naprawdę? O powołanych napastnikach doprawdy już mi się nie chce wypowiadać.

  • danielos8
    2024-05-03 20:56:24

    Murarz to powinien przestać gwiazdorzyć i pilnować bramki nie wprowadzał spokoju tylko raczej zamieszanie tymi wyjazdami z bramki. Gdzie jest Fraszko czemu nie grał z Pasiutem, znają się na pamięć. Co się dzieje z Łyszczarczykiem??? Ogólnie wyszli jak na ścięcie, z takim nastawieniem, brakiem odwagi niewiele zdziałamy. Dobrze że trochę się ogarnęli daje to jakąś nadzieję, ale bzdurne kary znowu dały znać o sobie. Kiedy zagramy optymalnym składem i formacjami, mamy się zgrywać na mistrzostwach???

  • manek 1906
    2024-05-03 20:58:50

    Panowie nie oszukujmy się, to że gramy w elicie to tylko przypadek, bo ruskie wojują. Nie oczekujmy wynikow z niczego, elita to nie nasza liga, za wysoki poziom. O potrzebie szkolenia, odbudowie polskiego hokeja to chyba nie warto pisać. Wszyscy wiemy w czym problem.

    • Lesiu Bejbe
      2024-05-03 21:17:21

      Dobrze powiedziane. Miejmy madzieje, ze tegoroczne wystepy w Elicie, bada kolem zamachowym dla zmian w polskim hokeju.

  • gem
    2024-05-03 21:04:29

    Czyli elita czaterii hokeja na Hokej.Net myśleli że my będziemy z drużynami z elity pykać sobie jak w dywizji 1 z Rumunią.
    Głowa boli przypominają mi się kopacze co awans to już wszyscy wychodzimy z grupy wygramy w 1/8 i już mamy szansę grać o medal a jak się zawsze kończy.

  • Setunia
    2024-05-03 21:05:59

    Niestety Murrey nie dawał pewności obrońcom , szczególnie na początku meczu i końcówce .Machanie rękami przy każdej akcji nie pomaga , to nie PHL . Bramkarz ze słabą psychiką. Kaliber ma nad czym myśleć. Piękna bramka Pasiuta , cudownie to zmiescił.

  • szop
    2024-05-03 21:08:31

    brak braci Maciasiów brak Tyczyńskiego Krężołka Kapicy to BARDZO DUZY BLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  • mario.kornik1971
    2024-05-03 21:08:33

    Marey qut!

  • szop
    2024-05-03 21:09:10

    i na sam koniec 3 bramki Jaśka

  • NASA
    2024-05-03 21:12:24

    Co do personaliów, ok, można dyskutować, ale....czy niektórym "kibicom" czasem się niektóre klepki w główkach nie odkleiły? Wy chcecie aby Polska jak równy z równym grała z takimi ekipami jak Słowacja? No śmiechłem:) Drużyna, która jeszcze niedawno grała na poziomie 3 ligi światowej ma grać o majstra? Haha, dobre. Chłopaki mają cel, utrzymanie a to oznacza że nastawiają się na dwa mecze w których można powalczyć a cała reszta jest na naukę i żeby nie zbierać wielkich cięgów! Jeżeli ktoś uważa inaczej to niech sobie prześledzi zeszle lata w elicie (Brytyjczycy, Węgrzy, Słoweńcy, Włosi). Dziękuję, dobranoc.

    • Arma
      2024-05-03 21:17:56

      Bramkarz : 37 lat
      Obrona : 39, 36, 36, 35, 35, 35
      Atak : 37, 36, 38

      Grajków 30-31 lat nie wymieniam bo pograją z trzy, cztery sezony jeszcze. Cała reszta kończy karierę po Elicie. To 10 osób, kto tam się ma uczyć i wyciągać lekcje skoro za miesiąc mają zjazd do bazy ? Jak chcemy by się uczyli to niech wyjedzie paru młodszych którzy za niedługo będą musieli stanowić o sile repry a nie staruszkowie którzy potrzebują Elity by podbić kontrakt w klubie obecnym albo przyszłym

    • Floro
      2024-05-03 21:22:32

      Wiadomo ze nie! Nie zagramy jak równy z równym z żadną z tych druzyn z która nam przyjdzie grać na Mistrzostwach. Dziś mogliśmy przegrać nawet 10:0 ale żeby było widać iskrę, zgranie jakieś poświęcenie….. zaraz jedziemy na największa imprezę hokejowa Świata na której nie byliśmy ponad 20 lat….. a wyglada to jakby Trener sprzedawał miejsca w kadrze w zamian za zagranie w Jastrzebiu albo aby kilku zawodnikom zakończyć miło reprezentacyjna karierę….. do składu nie dając zawodnikow którzy maja zajebisty sezon - stad myśle ta cała frustracja w komentarzach i nie tylko.

    • Lesiu Bejbe
      2024-05-03 21:25:47

      Nie chodzi o to, ze mamy z nimi grac jak równy z równym! Ale zeby dac ograc sie mlodym chlopakom, zeby mial kto awansowac znow do Elity, za rok gora 2 lata, zeby nie trzeba bylo czekac, ponad 20 lat, zeby poczuc te emocje. Dobrze wiemy gdzie jest nasze miejsce, ale grajmy najbardziej optymalnym skaldem. To nie jest marudzenie i narzekanie!

    • Setunia
      2024-05-03 21:41:07

      Nikt nie oczekuje że będziemy grać jak równy z równym z takimi zespołami jak Słowacja , ale pewnych błędów można było uniknąć. Murray swoje wybronił i pięknie, ale 3-4 bramki jego , i to machanie rękami na wszystkie strony i ustawianie się niemal na buliku , odsłonięta bramka to młyn na wodę dla takich drużyn jak SVK

    • NASA
      2024-05-03 21:47:38

      Powtarzam, o personaliach można dyskutować i tutaj pełna zgoda, ale nie wymagające nagle cudów! Młodzi mają się ogrywać? A widzieliście ich na treningach? Może jeszcze to nie to i te dziadki nawet na jednej nodze są lepsi? Niech młodzi udowodnią swoją wartość, bo za przeproszeniem, w poprzednich towarzyskich tego nie zauważyłem i wtedy można ich wciskać za Pasiuta, Dziubińskiego i innych. Za chwilę ktoś napisze, mamy ME w piłce, niech nie powołują Lewego, bo stary, a wezmą za niego perspektywicznego młodziaka bo może z niego coś będzie. Zejdźcie na ziemię. Podsumowując, utrzymanie w elicie to i tak utopia, ale nic innego nam nie pozostaje jak trzymać kciuki ( w eliminacjach do IO Białoruś i Kazachstanu też lekceważyli Polskę)!

    • RECplayer
      2024-05-03 21:48:48

      jak już mówiłem kiedyś, w reprezentacji Polski panuje nacisk na trenera, nie on decyduje kto pojedzie a kto nie, to widać po wyborach "starej gwardii" zamiast "młodych wilków".

    • Lesiu Bejbe
      2024-05-03 22:45:47

      Dobranoc!

    • KuzynKSU
      2024-05-04 06:18:20

      10/10. Koniec komentarza

  • Henryk1968
    2024-05-03 21:42:14

    Niestety tak to wyglada, ze Kalaber sam siebie zagonił w kozi róg i teraz nie wie jak z tego układu klubowo-reprezentacyjnego wybrnąć, bo ich forma jest daleka od zadowalającej.

  • J_Ruutu
    2024-05-03 21:55:05

    Fachowców co niemiara, jak widać.
    Moim skromnym zdaniem Kalaber ma za zadanie utrzymać się, a nie "ogrywać młodych". I z tego tylko będzie rozliczany.
    A do walki o utrzymanie potrzebni mu są zawodnicy którzy będą grać to co on wymyśli. Tylko tyle i aż tyle.
    Reszta wyjdzie w praniu, więc bez sensu jest teraz na kimkolwiek psy wieszać

    • Lesiu Bejbe
      2024-05-03 22:26:34

      To tymi emerytami sie nie utrzymamy, bo nie dadza rady kondycyjnie! Nastepnego awansu, pewnie nie dożyje. Ekspercie!

  • Super Mario
    2024-05-03 22:16:27

    Pierwszy mecz będzie podniecenia że gramy w elicie , drugi będą mieć doła że przegrali pierwszy, w trzecim będzie wyrównany ale przegrany , potem dwie banie ,z Niemcami już siły nie będzie a z kazachstanem o honor .

  • WitekKH
    2024-05-03 22:19:16

    Słowacja, jak i znaczna część pozostałych ekip z Elity są poza zasięgiem biało-czerwonych. Sam awans był majstersztykiem i cały czas powtarzam, że obecna pozycja seniorskiej kadry jest ponad stan! Przykre, smutne, ale prawdziwe. Zawodnicy, w większości bardzo doświadczeni (także wiekowo), wykorzystali swoje last pięć minut, Kalaber świetnie w Nottingham to poukładał i jakimś cudem się udało, na szczęście.
    To co ugrają w Ostravie i jakimś cudem się utrzymają, będzie mega niespodzianką.
    Kibicuję bardzo reprezentacji, ale jestem też realistą.
    Mówicie o dawaniu szans młodym?Promować to się można w lidze (O sic! Mamy ligę open, gdzie lepiej grać dziadkami ze wschodu czy południa niż ogrywać młodych Polaków, choćby w czwartych piątkach). Młodzi z U20 czy U18?To jeszcze długo nie ten poziom mentalny i sportowy.

  • Goldi19!
    2024-05-03 22:22:11

    Jeśli Kalaber nie zmieni podejścia co do powołań, nie zacznie powoływać tych którzy faktycznie na to zasłużyli to mam nadzieję że to będzie jego ostatni turniej jako trener reprezentacji

    • danielos8
      2024-05-04 00:13:34

      Tylko utrzymanie go obroni jeżeli się uprze przy oczywistych nazwiskach.

  • Landes
    2024-05-03 22:23:07

    chyba kilka marud wydało zaskurniaki na bilety i teraz się zorientowali, że nie prezentujemy jeszcze poziomu Kanady :) "bierzmy młodych" - hahaha, tych co balansują między 3 a 4 poziomem w u20

  • WitekKH
    2024-05-03 22:35:35

    Mówicie, że selekcjoner bierze do kadry zaciąg z JKH. Przez ostatnie dwa lata Kalaber jak nikt inny wycisnął z powołanych reprezentantów maxa; sam kręciłem głową widząc powołania choćby dla Horzelskiego, Kostka czy Michalskiego. A ci gracze w kadrze zawsze się bronili. Takich przykładów jest więcej...
    Nie ma co marudzić, trzeba zakasać rękawy i czekać na ewentualny cud w Ostravie, wspierając przy tym naszą kadrę.

  • J_Ruutu
    2024-05-03 22:39:35

    Redakcjo, skąd wam się wziął ten Skorvanek na bramce u Słowaków??? Rozumiem raz się pomylić i poprawić, a wy ponawiacie błąd.

  • piottter
    2024-05-03 22:45:37

    A ja sie ciesze ze pojedziemy do Ostravy a reszta czyli wyniki to... no coż nie ta liga :)

  • Paskal79
    2024-05-03 23:13:00

    Panowie Elita to jest coś co nam się przydarzyło ponad stan, udało się i to już jest sukces,nasze miejsce realnie jest poziom niżej,ale kto nam może zabroni marzyć o utrzymaniu! W Elicie możemy spróbować powalczyć z dwoma może trzema drużynami,w reprezentacji muszą być doświadczeni i młodzi a od tego jest trener by to poukładać, Słowacja to dla nas,, kosmos '' hokejowy a co do personaliów zawszę będą różnice zdań..... Pamiętajcie Polska ma pewnie ok 40 zawodników na poziomie reprezentacji,a młodzi za to że są młodzi mają grać.....!? I z Duńczykami też będzie bardzo trudno....

  • Mario999
    2024-05-03 23:35:55

    Nie wiem o co tu chodzi ale po pierwsze zawodnicy już wiekowi mają względy u trenera.. a on nie bierze na mecz takich gości jak Macias K Krężołek Komorski ta trójka razem ma więcej bramek strzelonych jak dwa pierwsze ataki w dzisiejszym meczu ;) ( no nie wliczając Wronki bo on co roku robi liczby na polskich lodowiskach)

  • Unior
    2024-05-04 00:11:47

    Zbiór staruszków z miasta Pruszków.

  • Mariusz78PL
    2024-05-04 00:18:37

    Widzę, że co niektórzy tu piszący naprawdę wysoko odlecieli. Jeszcze przed chwilą graliśmy na peryferiach hokeja, a tu lament, że przegraliśmy 6:1 z Słowacja. Cieszmy się, że po strzeleniu szybkich 4 bramek Słowacy spuścili z tonu, a i nasi zaczęli troszkę lepiej grać. No niestety, ale wiadomo było, że w nadchodzących mistrzostwach będziemy dostawać łomot, a mecze o wszystko będą z Francja i Kazachami. No może jeszcze w pierwszym meczu, jakaś tam szansa może i jest, ale musimy zagrać bardzo dobrze, bez głupich błędów, a niestety popełniamy ich sporo, no i trzeba liczyc na to, że Lotysze nas w jakiś tam sposób zlekcieważą :) Zgadzam się co do jednego, że jacy ci młodzi którzy są obecnie w kadrze by nie byli, to powinni jechać na te mistrzostwa. Przecież to jest przyszłość naszego hokeja, a gdzie mają zbierać doświadczenie jak w nie w takich turniejach?

  • Slavomirio
    2024-05-04 01:56:55

    Napisze tylko tyle gdzie Fraszko Kreżołek Wanacki Komorski Maciasie obydwoje ....

    • Spaghetti
      2024-05-04 07:44:18

      No przecież wiadomo, że Fraszko pojedzie , że Wanacki pojedzie. Jeszcze z Danią zmieni skład i zagrają pozostali zawodnicy. Myślę, że właśnie dał pograć tym, którzy mogą na te mistrzostwa nie pojechać.

  • KuzynKSU
    2024-05-04 06:22:49

    Koszulkę meczową mam bilety na dwa spotkania mam. Jadę i będę się cieszył nawet porażkami.

  • Setunia
    2024-05-04 07:11:34

    No i jeszcze te koszulki - Westminster Polska.Co to [****] jest. Czy u nas nie może być normalnie....ech

    • danielos8
      2024-05-04 08:05:24

      Napis Westminster większy niż Polska, naprawdę przegięcie.

    • Unior
      2024-05-04 16:00:03

      Reklamodawcy płacą za każdy 1 cm2 reklamy?

  • staatys
    2024-05-04 09:01:45

    Dziwne te komentarze. Dlaczego najważniejszy od ponad 20 lat turniej reprezentacji miałby służyć ogrywaniu młodszych zawodników. Niektórzy mieli szanse wcześniej i jednak sztabu reprezentacji (a nie tylko R. Kalabera) do siebie nie przekonali. Jakie doświadczenia mogą zebrać z wysokich demotywujących porażek?
    Aż mnie skręcało kiedy porównywałem grę Słowaków i Polaków. Ale cóż, taki jest świat hokejowy. A to, że Polska jest w takim a nie innym miejscu jest winą i nas kibiców. Kiedy wreszcie zrozumiemy, że los ukochanej dyscypliny zależy od nas? Kiedy trybuny będą miejscem ludzi radosnych ciszących się widowiskiem, a nie szydzących, wulgarnych, złych? Tych drugich żadna telewizja nie będzie pokazywać i w ten sposób mody na hokej nie będzie. Te wszystkie lata po upadku komuny zostały zmarnowane. Pozostaje brać przykład z siatkówki i czekać kolejne kilkanaście lat, a niektórzy nie mają tyle czasu.

    • Lesiu Bejbe
      2024-05-04 09:36:01

      Ja bym bardziej winil PZHL i prezesów klubowych, za zly stan polskiego hokeja. Pozdrawiam.

  • manek 1906
    2024-05-04 09:31:57

    Kibicuję chlopakom i życzę jak najlepiej. Przytrfil nam się awans i wielu z was ma rację co do skladu. Obawiam sie że cud jaki nam się trafił w meczach z Kazachstanem, Bialorusią może się nie powtorzyć. Oby te mistrzostwa byly nadchnieniem dla różnych środowisk do pracy w odbudowie tej naszej ukochanej dyscyplinie.

  • PanFan1
    2024-05-04 09:39:59

    Jestem niemal pewien że dziś paru z tych "doświadczonych" otrzyma od sztabu wilczy bilet, pozwolono im się zmierzyć z klasowym rywalem, żeby później i oni i hokejowa brać nie gęgali za nimi iż nie dano im szansy, tenże słowacki rywal uświadomił ich że przy trzecim meczu w takim tempie, to oni przedwcześnie rozstaną się z tym światem, że o wynikach nie wspomnę. Myślę że był to mecz na złapanie pokory i przyznanie się przed samym sobą że już się nie nadaję, peselu nie oszukam, 3-4 lata temu byłbym jeszcze w stanie uciągnąć ten wózek, ale dziś już nie. Obym się nie mylił i oby o to tak naprawdę chodziło w tym meczu.

  • PanFan1
    2024-05-04 09:40:00

    Jestem niemal pewien że dziś paru z tych "doświadczonych" otrzyma od sztabu wilczy bilet, pozwolono im się zmierzyć z klasowym rywalem, żeby później i oni i hokejowa brać nie gęgali za nimi iż nie dano im szansy, tenże słowacki rywal uświadomił ich że przy trzecim meczu w takim tempie, to oni przedwcześnie rozstaną się z tym światem, że o wynikach nie wspomnę. Myślę że był to mecz na złapanie pokory i przyznanie się przed samym sobą że już się nie nadaję, peselu nie oszukam, 3-4 lata temu byłbym jeszcze w stanie uciągnąć ten wózek, ale dziś już nie. Obym się nie mylił i oby o to tak naprawdę chodziło w tym meczu.

  • Oilers
    2024-05-04 09:52:24

    Czemu mecz z klasowym rywalem rozgrywamy tak naprawdę za pięć dwunasta?, i to jeszcze z ekipą z którą sie zmierzymy za 2 tygodnie.
    Zamiast zorganizować dwumecz z Niemcami, albo z jakąś ekipą rozgrywającą mecze w Pradze.

    • narut
      2024-05-04 11:36:36

      z Niemcami też gramy, a oni dziś z Francją grają...z którą też gramy..

    • J_Ruutu
      2024-05-04 16:59:18

      A ty sądzisz ze klasowi rywale to stali w kolejce żeby z nami zagrać???
      Nasi wzięli co się dało i tyle. I tak dobrze że ze Słowacją i Danią udało się mecze dogadać.

  • Uruk_Hai
    2024-05-04 18:36:42

    No cóż. Frycowe trzeb było zapłacić. Paś problemy z kontrolą krążka i to duże. Urbanowicz już co miał zrobić dla polskiego hokeja to zrobił. Starzyński kiepski. Ale martwi mnie Murrey. Trzy bramki jego. Trzy sytuacje spreparował sobie sam na szczęście bez konsekwencji. Mrożenie krążka w połowie tercji? Przy jego temperamencie kary dla Polski pewne! Mam nadzieję że z Danią zagram Fucik i to on będzie nr 1. Zaobolotny nr3? Na pewno zasługuje? No i jeszcze jedno na koniec. To co Valtonen ustawił w grze obronnej w meczu z Kazachstanem przy Kalaberze poszło w pi...u. Ale chłopakom szacun za walkę nie podawać tylko strzelać jeżeli marzymy o pozostaniu z elitą.

© Copyright 2003 - 2025 Hokej.Net | Realizacja portalu Strony internetowe