Hokej.net Logo
MAR
20
MAR
22
MAR
25
MAR
26
MAR
27

Tyszanie lepsi o jednego gola! Rywalizacja w "Świętej Wojnie" na remis [WIDEO] [FOTO]

Radość Romana Szturca po zdobyciu gola (Foto: Polski Hokej)
Radość Romana Szturca po zdobyciu gola (Foto: Polski Hokej)

GKS Tychy w czwartym meczu półfinału play-off pokonał TAURON Re-Plast Unię Oświęcim 2:1 i wyrównał stan półfinałowej rywalizacji. Wicemistrzowie Polski mają czego żałować, bo stworzyli sobie wiele dogodnych okazji.

 

Gospodarze przystąpili do meczu w takim samym zestawieniu jak wczoraj. Z kolei Nik Zupančič po przegranym starciu zdecydował się dokonać kilku zmian w formacjach. Do składu wrócił Andrij Denyskin, który z powodu choroby opuścił trzy ostatnie spotkania. Rosły Ukrainiec zagrał w pierwszej formacji, a partnerowali mu Krystian Dziubiński i Pawło Padakin. Do drugiej został przeniesiony Erik Ahopelto, z kolei w trzeciej znalazł się Teddy Da Costa. 

Festiwal niewykorzystanych szans

Mecz jeszcze na dobre się nie zaczął, a goście już przez 94 sekundy grali w podwójnej przewadze. Był to efekt kary technicznej oraz wykluczenia Szymona Marca, ale biało-niebiescy nie wykorzystali tej dobrej okazji. To mógł być wymarzony początek spotkania dla ekipy z zachodniej Małopolski.

W pierwszej odsłonie oświęcimianie mieli więcej z gry, o czym dobrze świadczą statystyki. Sędziowie stolikowi zaprotokołowali 14 celnym uderzeń oświęcimian i tylko trzy tyszan. Na dodatek w 7. minucie sytuacji sam na sam z Tomášem Fučíkiem nie wykorzystał Sebastian Kowalówka, a tuż przed przerwą krążek po strzale Erika Ahopelto zatrzymał się na słupku.

Po przerwie obraz gry się nie zmienił. Groźniejsze akcje kreowali sobie oświęcimianie, ale sposobu na tyskiego golkipera nie znaleźli Krystian Dziubiński (dwukrotnie) i Michael Cichy. A okazje mieli naprawdę wyborne.

Dwa ciosy tyszan

Stara sportowa prawda mówi, że niewykorzystane sytuacje często się mszczą. Tak było również czwartkowego wieczoru. Przełomowa dla losów spotkania okazała się 37. minuta, bo to właśnie wtedy tyszanie objęli prowadzenie. Filip Komorski wygrał wznowienie, a Roman Szturc błyskawicznie uderzył z nadgarstka. Kevin Lindskoug nie zdołał zatrzymać tego strzału i na trybunach wypełnionego po brzegi “Stadionu Zimowego” zapanowała euforia. 

Tyszanie do ostatniej części gry przystąpili z jednobramkową zaliczką, którą szybko powiększyli. Już po 7 sekundach wykluczenia dla Filippa Pangiełowa-Jułdaszewa zdołali wykorzystać liczebną przewagę. Jean Dupuy fenomenalnie dograł do ustawionego przed bramką Bartłomieja Jeziorskiego, a ten nie miał większych problemów z tym, aby trafić do siatki.

Powrót z golem

Oświęcimianie po utracie drugiej bramki rzucili się do odrabiania strat. Sygnał do ataku dał Andrij Denyskin, który doskonale odnalazł się przed bramką i poprawił uderzenie Pawła Padakina. 

Biało-niebiescy po tej bramce nabrali wiatru w żagle i często zamykali rywali w ich tercji. Kolejne dobre trzy okazje miał Denyskin. W 51. minucie rosły Ukrainiec przestrzelił z bekhendu, chwilę później - po sprytnym zagraniu Padakina - nie zdołał zmienić gumy w krótkim rogu. Z kolei w 57. minucie popisał się indywidualnym rajdem i uderzeniem z nadgarstka. Tomáš Fučík efektownie złapał gumę do raka i zasłużył na porcję solidnych braw.

Na 42 sekundy przed końcem regulaminowego czasu gry trener Nik Zupančič przeprowadził manewr z wycofaniem bramkarza. Ale na niewiele się to zdało. Tyszanie przetrzymali trudny moment i wyrównali stan rywalizacji. Już w sobotę oba zespoły zmierzą się w Oświęcimiu.

GKS Tychy - TAURON Re-Plast Unia Oświęcim 2:1 (0:0, 1:0, 1:1)
1:0 Roman Szturc - Filip Komorski (36:35),
2:0 Bartłomiej Jeziorski - Jean Dupuy (42:18, 5/4),
2:1 Andrij Denyskin - Pawło Padakin, Filipp Pangiełow-Jułdaszew (48:45).

Sędziowali: Paweł Kosidło, Marcin Polak (główni) - Wojciech Czech, Wiktor Zień (liniowi).
Minuty karne: 8-6.
Strzały: 24-40.
Widzów: 2535.
Stan rywalizacji (do czterech zwycięstw): 2:2.
Następny mecz: w sobotę o 18:00 w Oświęcimiu.

GKS Tychy (2): T. Fučík - B. Pociecha, O. Kaskinen; O. Šedivý, F. Komorski, R. Szturc - O. Jaśkiewicz, O. Bizacki; M. Gościński, F. Starzyński (2), B. Jeziorski - A. Younan (2), A. Nilsson; C. Mroczkowski, A. Boivin, J. Dupuy - B. Ciura; J. Juhola, R. Galant, S. Marzec (2) oraz M. Ubowski.
Trener: Andriej Sidorienko.

Unia: K. Lindskoug - R. Diukow, A. Jerofejevs; A. Denyskin, K. Dziubiński, P. Padakin - F. Pangiełow-Jułdaszew (2), K. Jākobsons; E. Ahopelto, M. Cichy, A. Szczechura - P. Bezuška, P. Noworyta; T. Da Costa, Ł. Krzemień, S. Kowalówka - M. Noworyta; J. Sołtys, T. Laakso (2), D. Wanat (2) oraz A. Prusak.
Trener: Nik Zupančič

Galeria zdjęć

GKS Tychy - TAURON Re Plast Unia Oświęcim 2-1

Zobacz galerię

Galeria zdjęć

GKS Tychy - TAURON Re-Plast Unia Oświęcim 2:1 (0:0, 1:0, 1:1)

Zobacz galerię

Przeczytaj dodatkowo
Liczba komentarzy: 47

Komentarze

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zaloguj się do swojego konta!
Lista komentarzy
  • rawa
    2023-03-16 20:15:09

    Gratulacje Tyszanie!

  • rawa
    2023-03-16 20:17:51

    Godołech Ci Luque że bydzie 2:2 w serii po szpilach w Tychach. Teraz czas na wygrano za mostem.

  • piter
    2023-03-16 20:19:31

    Wygrana cieszy ale gra.... ło matko 🙆

  • KOS46
    2023-03-16 20:20:01

    Co tu napisać po takim meczu? Żenada. Oba wyjazdowe mecze przegraliśmy na własne życzenie. Wczoraj po 40 minutach byliśmy w szatni a dziś powinniśmy zamknąć mecz już w pierwszej tercji, podobnie zresztą, jak wczoraj po drugiej. Ciekawe czym hokeiści obu drużyn uraczą nas w sobotę?

  • Arma
    2023-03-16 20:21:18

    Człowiekowi się odechciewa kibicować i się przejmować. Graty za wyrównanie rywalizacji.

  • BOMBI TRĄBI NA TWOJĄ MATKĘ
    2023-03-16 20:22:20

    psim swędem się to udało! Dwa gówniane mecze, dwie wygrane. Cóż, czasem trzeba i tak. Oby w Oświęcimiu się coś ruszyło.

  • KOS46
    2023-03-16 20:27:21

    Dziś, to mi nawet serce mocniej nie zabiło podczas tego meczu, ale na sobotę, to celowniki trzeba nastawić lepiej, żeby nie skończyło się jak dzisiaj.

  • hubal
    2023-03-16 20:34:55

    przypominam to tylko sport , najpiękniejszy sport aczkolwiek potrafi ryć berety

  • Cola
    2023-03-16 20:36:43

    Ciężko cokolwiek napisać :(
    Chociaż z tak słabymi Tychami przegrać to też jest sztuka.
    Dobra reakcja drużyny po wczorajszej porażce. Dobra pierwsza tercja.
    Trener bodźcował, zmieniał piątki. Nie pomogło :(
    Można to było w sobotę zamknąć, a tak to trza za most jeździć.

  • fruwaj
    2023-03-16 20:40:31

    uffff... ciężko bo ciężko ale najważniejsze że do przodu. teraz trzeba spokojnie wyczekać i ukąsić w Oświęcimiu i będzie dobrze - dobra passa musi trwać. no przede wszystkim kar nie łapać i utemperować Tadka bo za dużo fika!!! sędziowanie tragiczne...

  • Spezza19
    2023-03-16 20:43:35

    Ciężko się to oglądało na prawdę. Cieszy fakt że stan rywalizacji wyrównany, bo gra pozostawiała wiele do życzenie.
    Jeśli w takiej dyspozycji jesteśmy w stanie wygrywać z Unią, to ich gra jest również przeciętna. Wszystko dalej otwarte w tej parze, sobota zapowiada się ciekawie.

    Czyżby powtórka z półfinałów 2015, gdzie podnieśliśmy się z 0:2 i przełamaliśmy Sanok na wyjeździe na 3:2.

  • Spezza19
    2023-03-16 20:44:51

    Ciekawostka - Unia na wygraną w PlayOff z Tychami czeka już prawie 20 lat! Ostatni raz w 2004 roku!

  • LukaszOsw
    2023-03-16 20:46:12

    Graty Tychy, jak się nie strzela mając tyle setek to nie wygrywa się meczu. Wszystko zaczyna się od nowa. Mimo wszystko wierzę że to my awansujemy do finału

  • KrisssK
    2023-03-16 20:54:55

    Po co wam to? Byliście w ubiegłym sezonie w finale i tylko wstydu sobie narobiliście. Teraz też tego chcecie... dajcie spokój. :)

  • Krynio1971
    2023-03-16 21:00:40

    Trener Sidorenko nie znalazł sposobu na Unię, sami na siebie znaleźliśmy pomysł aby przegrać te 2 mecz, mogło być b. dobrze, jest dobrze👍. Gdyby Rudolf był naszym treneiro, padłyby słowa: zdesydowaly indywidualnyi blendi.

  • Paskal79
    2023-03-16 21:06:08

    Dziś Unia dużo lepsza, Ale bardzo nie skuteczna,wieka szkoda że dziś porażka, ale sądzę że wygramy w Oświęcimiu choć mecz będzie ciężki gatunkowo musimy na maxa pomóc chłopakom i kibicować cały czas bo można ograć tyszan, choć to dobra drużyna

  • RafałKawecki
    2023-03-16 21:18:47

    No i proszę - drugi dobry mecz ! Mam nadzieję, kolejny już będzie słaby ;) Gratulacje Tyszanie.

  • Hokejowy1964
    2023-03-16 21:25:39

    Gratulacje Tychy !

  • Frasier
    2023-03-16 21:32:18

    Powalczymy jutro! - Nie będzie jutra,nie będzie jutra...(Rocky III) Ps Łi łi łi...

  • KuzynKSU
    2023-03-16 21:46:06

    Mam nadzieję że Radek znowu nie powie że byli zdecydowanie lepsi. Wygrali to Fakt

  • Slavomirio
    2023-03-16 23:05:39

    Brawo chłopaki brawo idziemy dalej

  • Slavomirio
    2023-03-16 23:06:49

    Hokejowy1964 dzięki jutro trzymam za was dalej

  • maślanka
    2023-03-16 23:27:35

    brawo gks! tylko wygrana w sobote w oswiecimiu! pozdro z krakowa

  • Slavomirio
    2023-03-16 23:43:12

    Brawo Roman Szturc inna piątka i chłop się odnalazł A ma dobre rzemiosło Roman tak dalej

  • Hokejowy1964
    2023-03-17 00:05:40

    Slavomirio jutro czeka nas kolejny , tak sądzę, wyrównany mecz. Wsparcie zawsze potrzebne, dzięki.

  • stary satyr
    2023-03-17 00:24:46

    Śmieszy mnie trochę ta euforia tyszan. Wczoraj zagraliście kilka minut w przewadze dobrze, dziś dzięki nieskuteczności Unii wygraliście. 40 do 25 w strzałach. Z taką gra to jest cud że ugraliscie dwa mecze. A czy na takim fuksie da się wygrać półfinał. Nie, nie da się. Jeśli gra GKS się nie poprawi to więcej takich wypadków nie będzie, zwłaszcza na Chemików. Tak czy siak mam nadzieję z że z tej pary będzie Mistrz.

  • kotlet83
    2023-03-17 06:01:24

    Nie Dla Dzbanow .Tak 1964 to do Ciebie

  • 99
    2023-03-17 06:54:03

    Mówicie, że Sidor nie znalazł sposób na Unię."stary satyr" a mnie śmieszysz Ty. Tychy zagrały dojrzały hokej, taktyczny, to było męczenie przeciwnika, rozbijanie akcji i wyczekiwanie właśnie okazji. Unia w 1 i 2 tercji na lodzie optycznie lepsza, szybsza, oddająca strzały ale co z tego w 3 tercji padli

  • WyrwiSzmat
    2023-03-17 08:44:01

    wiadomo co z Jakubem Bukowskim? bo w składzie nie ma go.

  • Wolfram
    2023-03-17 09:07:42

    @WyrwiSzmat
    Kuba wcina słonecznik na trybunach razem z Wróblem, Aronem i Jaśkiem
    https://gkstychy.info/wp-content/uploads/2023/03/20230315PF_LSAA137.jpg

  • KOS46
    2023-03-17 09:44:00

    @99 Co ty opowiadasz? Jaka taktyka Sidora? Te słupki, poprzeczki, zmarnowane sam na sam Unii czy niewykorzystane akcje dwa na jeden albo przewaga pięciu na trzech przez dwie minuty to taktyka Sidora? To nie żadna taktyka Sidora tylko nasz problem braku skuteczności. Jeśli uda się go rozwiązać i poprawić skuteczność w najbliższych meczach to nic tu nie pomoże taktyka Sidora.

  • stary satyr
    2023-03-17 09:56:58

    99 jakie rozbijanie akcji. 40 strzałów, 3 sam na sam, słupek. Przewaga cały mecz. Niemniej gratuluję zwycięstwa i do zobaczenia w sobotę.

  • 99
    2023-03-17 11:14:41

    Jakie 3 razy sam na sam? Raz jak już i jedne słupek, który bramki nie czyni. Dobrze w ilość strzałów, sytuacji sam na sam i słupkach Unia wygrała mecz. Po minie trenera Unia było widać bezradość tak samo po głowach zawodników Unii jak stracili gola. Cisnąć 2 tercje i nic z tego nie ma. Było widać że pomimo sytuacji jakie Unia tworzyła to Tychy miały ten mecz pod kontrolą. Rację na własnym lodzie może z tych sytuacji wpadnie wam więcej bramek.

  • eF
    2023-03-17 11:31:43

    uuuuu widzę, że hokejowi znawcy z 3 powiatów w formie. Wiem, że was dużo bo to słychać na meczach w Oświęcimiu (mała porada - jak wracacie z roboty w Tychach to macie dużo czasu na poczytanie o przepisach). A co do przebiegu meczu to już wam tłumacze - my tak chcemy grać, tak gramy i tak z wami wygrywamy. Sprawdźcie sobie ile meczów z nami wygraliście w tym sezonie gdy to my pierwsi strzeliliśmy bramkę. Może to wam uświadomi skąd takie nasze podejście do meczu. Pamiętacie mecz w Oświęcimiu w 40 kolejce? Unia - GKS 1:2, w strzałach 34:16. Szukajcie w tym dalej naszej słabości i pecha, a my robimy swoje. Ile mieliście sytuacji wczoraj przy 1:2, przedwczoraj przy 2:3? Słabiutko wyglądacie jak wam jakiś farfocel na początku meczu nie wpadnie i nie macie wyniku. To jest nasze granie, na tym polu mało kto nam w tej lidze dorównuje. Ma być efektywnie, a nie efektownie, tak się wygrywa serię w PO. Tak z nami odpadniecie.

  • sethmartin
    2023-03-17 11:33:04

    Pewnie dla kibiców oprócz wyniku liczy się artyzm, wola walki czy piękna bramka no..i wynik. A prawda (naga) jest taka!! Najważniejsze jest to kto strzeli o jedną bramkę więcej. I to nie tak jak w siatkówce, że liczy się ostatni punkt. Tutaj trzeba strzelić o tę bramkę więcej a krążek jest płaski i bramki są dwie. Wszystko jasne. Pozdrowienia dla liczących, że to ich drużyna strzeli to co da im zwycięstwo.

  • stasiu71
    2023-03-17 11:40:28

    KuzynKSU
    nie obrażaj Radka G. bo Jack daniels zwroci Ci uwage ze jedziesz po zawodnikach Gks-u:)))

  • eF
    2023-03-17 11:52:47

    Na osobny wątek zasługują wpisy o waszym pechu bo to już w ogóle jakiś wyższy poziom odklejenia. Wy w tej serii, w 4 meczach, zdobiliście całe 2 bramki które można powiedzieć, że były jako tako wypracowane i nie było tam masy przypadku i szczęścia (choć z kolei były nasze koszmarne błędy). Wpadają wam jakieś wrzutki, jakiś bilard przed bramką, Fucik bez kija, krążek nagle wam spada na łopatkę kija, strzały z gatunku tych nie do powtórzenia, sytuacje na granicy przewinienia. Wczoraj tego zabrakło i nagle macie problem. Dwa pierwsze mecze pokazały jak ważne są takie gole, a czwarty i końcówka trzeciego, że nie można na tym jechać bez końca. Fortuna kołem się toczy i jak nam taki mecz na farcie się trafi to wam prąd tak odetnie, że nawet Tauron nie pomoże. Żyjcie sobie w przeświadczeniu jacy my słabi jesteśmy, a my robimy swoje. Jest 2:2 po meczach wyjątkowo dla nas pechowych, to dobry punkt wyjścia, to dobrze wróży.

  • kłapek
    2023-03-17 12:25:20

    Prawda jest taka ze play offy wygrywa się dobrą obroną a nie tym kto ma przewagę . Unia dużo lepsza w ataku a stosunek bramek w tej parze 9-9

  • Vincent Vega
    2023-03-17 12:34:07

    @eF
    uuuuu, pan pracodawca strefowy się znalazł :D
    Tak gracie i tak wygrywacie, że jest 2-2 Grajcie tak dalej to zakończy się 4-3 ;)
    Jakie ma znaczenie ile było sytuacji przy takim czy innym wyniku? Mogło wpaść wcześniej i wtedy nie byłbyś taki kozak na klawiaturze ale nie wpadło więc jedziesz z jakimś elaboratem. Farfocle też są wynikiem pewnej wykonanej pracy i takie bramki wpadają zawsze, a szczególnie w PO jak drużyny mocniej pilnują defensywy. Zresztą sam sobie zaprzeczasz pisząc o farfoclach, a zaraz że ma być efektywnie a nie efektownie. 4 mecze, wszystkie na styku a Ty o farcie...wróż dalej tylko kulkę zmień ;)

  • Tyski Fan
    2023-03-17 13:10:14

    Panowie i co z tego że Unia dostanie się do finału jak i tak skończy się to jak zawsze.
    W końcu mara Tadka nie pozwala zapomnieć.

  • eF
    2023-03-17 13:32:17

    @Vincent Vega
    2:2 jest tylko dlatego, że wam się wyjątkowo fartownie ułożyły 2 mecze. Więcej, wam się fartownie przez 40 min układał mecz który przegraliście... 5:2. Czyli radzimy sobie z wami mimo, że trochę brakuje tego szczęścia. Masz racje, takie bramki padają w PO, tylko teraz nam wszystkim wyjaśnij czemu tylko wam? Czyżby trochę więcej szczęścia? Pewnym wyjaśnieniem jest wasz styl gry w ataku - czyli wrzucanie z każdej pozycji krążka przed naszą bramkę. Jest to jakaś taktyka ale nie na dłuższą metę, co pokazał choćby wczorajszy mecz. My nie liczymy tak bardzo na to jak i od kogo krążek się odbije. Możesz sobie to prześledzić na powtórkach z naszych bramek gdzie decydowały głównie nasze umiejętności, a nie element przypadku. Jak to za mało to posłuchaj co mówią nasi zawodnicy, oni z nas wszystkich mają najlepszy pogląd na to co się działo na lodzie. To nie wstyd wygrać po meczu gdzie się miało więcej szczęścia, wstydem jest pisać, że było inaczej.

  • KOS46
    2023-03-17 13:54:46

    Jeszcze przed meczami w Tychach znawcy zza Wisły pisali "Unia słaba, my jeszcze słabsi"... teraz zrobiło się 2-2 i nagle urośli jak Feniks z popiołów mówiąc o przemyślanej taktyce Sidora, świetnym planie itp. Może jakaś tam racja jest, ale przyznać to mogę dopiero po czterech takich wygranych. Na razie traktuję to jako nasz wypadek przy pracy. Zespoły prezentują inny styl gry, Unia ma dużo większą siłę rażenia, Tychy grają bardziej defensywnie. W Tychach zagraliśmy mało skutecznie, zdecydowały detale. Przewagę pięciu na trzech przez dwie minuty nawet grając przeciw defensywie mistrzów świata należało wykorzystać, dwa na jeden też. Problem leży w głowach naszych zawodników. W sobotę będzie się działo...

  • Vincent Vega
    2023-03-17 14:16:44

    @eF
    Ty dalej o szczęściu. To przeanalizuj twarde dane, a te są takie: Strzały Unia - GKS 31:28, Unia - GKS 32:39, GKS - Unia 36:24, GKS - Unia 24:40
    Gdyby np. wczoraj wpadło to co obiło metal lub 1 na 1 to dziś byłaby inna dyskusja. Ja to nazywam brakiem skuteczności, a ewentualnie fart to miał GKS, że to nie wpadło. Żeby była jasność, uważam to za normalne że tak się dzieje. Przy bardzo wyrównanym poziomie decydują detale jak np. 2 bramki zdobyte w przewadze, które odwróciły mecz przedwczoraj, a z którymi Unia ma duży problem. I też byłaby inna dyskusja gdyby tych kar zawodnicy nie zrobili. To jak wpada krążek do bramki nie ma znaczenia. Nikt się nie odsuwa jak leci w sieć, trzeba na to solidnie zapracować. Ten strzał trzeba oddać, ktoś tam musi stać żeby się od niego odbiło...jeśli ktoś liczy tylko na piękne gole po szybkich, składnych akcjach to kończy sezon w lutym. Poza tym jest jeszcze gra obronna istotniejsza niż atak w PO.

  • Cola
    2023-03-17 16:46:10

    a mi sie podoba, ze ktoś wyzej wyczytal cos z miny trenera Unii :))))))))))

  • sethmartin
    2023-03-17 16:54:12

    znowu tylko o farcie albo niefarcie. ważne co w sieci

  • sethmartin
    2023-03-17 16:59:44

    Po meczu dzwoni prezes do trenera:
    Noo jak tam???
    Panie przezsie zagraliśmy fantastyczny mecz!!!
    Super....ale jaki wynik?
    Panie prezesie 9 słupków, 6 razy sam na sam 4 razy do pustej!!
    To super!!! no ale jaki wynik
    Ech!!! pechowo przegraliśmy.....0:9

  • mar62
    2023-03-17 23:15:33

    strzały 127-127
    bramki 9-9
    ci zza mostu(unia ) twierdzą że oni przegrali bo byli zajebiście nieskuteczni w tych czterech meczach !!!

Wypowiedz się o hokeju!
Shoutbox
  • sethmartin: kosy kosami a wulgaryzmy i chamstwo idzie w świat reklamując tyski hokej
  • fruwaj: rozumiem mieć kosę ale nie zaczyna się dopingu od jazda z k....
  • Figowiec22: 10/10
  • Tyski Fan: Oczywiście że tak ale tej kwestii niestety nie przeskoczymy.
  • emeryt: wie ktoś dlaczego w czechosłowacji mozna sobie chodzic w obcych barwach spokojnie po lodo,mozna stac po piwo czy inno kiełbase i kulturalnie dyskutowac o rywalu?
  • fruwaj: zamiast wspierać swój klub tylko bluzgamy na przeciwnika
  • Tyski Fan: Niechaj pan nieudolny prezes z brzuszkiem zainteresuje się gdzie rozprowadza bilety
  • Figowiec22: dzisiaj też chodził gosc w innych barwach spokojnie sobie pił piwo
  • sethmartin: chce gość z dzieciakami poglądać hokej a mieszka w np. Lublinie. Siada przed tv i szybko wygania dzieci bo brrr. On nic o kosach nie wie!! chce oglądać widowisko sportowe
  • fruwaj: marne pocieszenie że w Katowicach będzie jeszcze gorzej
  • emeryt: wśród wielu ga.moni tzw kibicowskich skala jest jedna,kto sie kogo boi,kto przed kim uciekał,jakies zgody,jakies układy...wielu z nich marna wiedza nt swojego klubu,marna wiedza kto gra że juz o historii klubu nie wspomne
  • emeryt: i czy sie to komus podoba czy nie-na koszykówce siatkówce czy recznej tego niema i to oni maja sponsorów ligi i to oni sa pokazywani w tv...
  • fruwaj: władze ligi też nie pomagają jak choćby nie dali walkowera jak kibole katowiccy wpadli do boksu drużyny gości rozwalając pleksy bo skakali i kopali jak małpy
  • fruwaj: święte słowa eme
  • emeryt: fruwaju kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamieniem...na kazdym lodowisku mozna zaobserwowac tego typu zezwierzęcenie
  • Tyski Fan: Dokładnie
  • sethmartin: dziwne....siatka, kosz czy ręczna włąśnie. kontak boisko widownia znacznie bliższy a zachowania inne.
  • emeryt: niech ga.monie tez maja świadomośc że miejsce w którym obecnie znajduje sie polski hokej to tez ich wina
  • rawa: Chcemy hokeja tvp, rozwoju polskiego hokeja wiec musimy to kibolstwo tepic. Mnie jako GieKSiarza nie interesuja ich kosy. Chcialbym zeby Kato mialo nowe lodo 5tys, zeby ludzie z dzieciakami mogli isc spokojnie na mecz. Chcialbym zeby na meczach byli goscie. Niby potepiacie ta kopana patologie ale sami zachowujecie sie momentami jak oni. Po co te wyzywanie od cyganow, dzbanow itd. Jak chcemy odbudowac hokej w Polsce to musimy zaczac od szacunku do samych siebie.
  • Tyski Fan: No przecież u nas na koszu jest super atmosfera
  • Tyski Fan: Rawa wystarczy iskierka i leci
  • Figowiec22: i100 osób na widowni?
  • fruwaj: Tyski bo kibolka nie uznaje koszykarzy za prawdziwy GKS Tychy i całe szczęście
  • Tyski Fan: Niestety jesteśmy samicami Alfa i naprawdę wiele nie trzeba
  • Tyski Fan: Kurczę tego akurat nie wiedziałem
  • rawa: Tyski Fan ale nawet tutaj dajemy sie podpuszczac napinaczom.
  • Tyski Fan: Samcami
  • Tyski Fan: Masz rację
  • Tyski Fan: Ja też święty w tej kwestii nie jestem
  • sethmartin: A kto to niby jest GKS TYCHY??? Miasto odstawi finanse , firmy się wycofają i co?? Dadzą kasę ci to tak wyśpiewują GKS to myyyyy!!!
  • Tyski Fan: Myślę że całe pokolenie musi minąć żeby to zmienić
  • Figowiec22: nie
  • sethmartin: równowaga i wzajemny szacunek jeśli ktoś wie co to szacunek np. dla innych kibiców
  • Tyski Fan: No chyba wszyscy pamiętamy czasy 5 ligi kopanej i GKS Tychy to tak naprawdę my kibice
  • Arma: Myślę że wpadacie w pułapkę sentymentu wobec dyscypliny. Oglądacie hokej lata, zaczynaliście kiedy dyscyplina była w innym miejscu i były inne relacje między kibicami. Tak się składa że parę lat temu zacząłem kibicować i chodzić na mecze i nawet nie wiedziałem na czym polega hokej ale słyszałem wiele opowieści o tym jak się robiło porządek z kibicami albo o burdach x lat temu. Nie miałem dobrego podejścia chociaż by do kibiców Tychów a byłem wtedy gówniarzem który nie wiedział nic.
  • Tyski Fan: Przecież trzeba usiąść przed finałem Play Off i pogadać z osobami decyzyjnymi o tym że to jest reklama dla naszego miasta i klubu.
    Że nie życzymy sobie takiego zachowania itp
    Wszystko idzie załatwić ale u nas każdy sobie
  • sethmartin: mam swoje lata i szkoda mi zdrowia. pozdrawiam normalnych i życzę naszym walki i jeszcze raz walki a części tzw.kibiców....nic nie życzę.
  • LukaszOsw: Wiele zaszłości jest na lodowiskach. W ostatnich latach na loko w Oświęcimiu widziałem grupki kibiców Sanoka, Jastrzębia, Torunia, Podhala czy Sosnowca. Wszyscy w barwach. Nikt nikomu nic nie robił, co więcej robili sobie fotki z naszymi kibicami pijąc wspólnie piwo. Wiadomo że w hokeju czasem emocje są ogromne ale powinno się nad nimi panować i nie przenosić ich z lodu na trybuny.
  • fruwaj: znam kilku chłopów z Oświęcimia - super goście z Karatem na czele. To dla mnie wzór kibica i takich bym sobie życzył u nas
  • Figowiec22: sethmartin Tobie też dużo zdrowia pamietam z bramki i z mikrofonu
  • sethmartin: dzięki i pozdrawiam
  • Figowiec22: szacunek za te lata
  • MORBIT: Chodzę na mecze Katowic. Wszyscy wokół wiedzą, że jestem tyski. I nie ma z tym problemu. Pogadamy sobie, powrzucamy na wesoło od dzbanów i cyganów. Oglądamy razem mecz. W tamtym roku w półfinałach miło się na przerwach dyskutowało. Katowiccy, tyski i oświęcimscy. Można ? Można.
  • fruwaj: a przychodzisz w mundurze czy bez ;)
  • emeryt: Morbicie ok ale na bardziej masowo skale to nie przejdzie,wiele zależy tez od przebiegu spotkania,jesli prym wiodo goscie to wizytacja na danym lodowisku moze skończyc sie dośc przykro
  • fruwaj: nie wierzę że gdybym do Kato przyszedł w tyskich barwach wyszedłbym cało...
  • MORBIT: Samobójcą nie jestem;)
  • fruwaj: no właśnie ;)
  • emeryt: nie znam za bardzo historii układów kibicowskich w Czechach ale może wiecie czy takie zgody na meczach to dawna utarta historia czy oni tez zmagali sie kiedyś z patologio na trybunach?
  • Figowiec22: MORBIT mieszkasz na balbinie?
  • emeryt: w Trincu byłem 2x w życiu nawet nie pamietam dobrze tego co działo sie na lodo jak tej otoczki na trybunach,tej tolerancji i fajnej atmo na trybunach i w kolejce...po piwo z kibicami gości
  • emeryt: nie obrażajmy sie na tv,zróbmy porządek we własnych kuwetach a przyjdzie taki dzień że i o hokeju w tv sobie przypomno
  • hanysTHU: Ale szali Jebat Vitki z fakersami we Trzyńcu nie widzieli,co?
  • hanysTHU: Frydek też się lubi z Havirzovem
  • botanick: A Żwirek z Muchomorkiem..
  • emeryt: czarne owce zawsze się znajdo hanysie,liczy sie trend
  • MORBIT: @ Figowiec: mieszkam 20 lat w Katowicach
  • Figowiec22: ok
  • hanysTHU: Gucio z Mają
  • hanysTHU: Teklę omijają xd
  • Frasier: Morbit, podpisuję się pod Twoim komentarzem. Na półfinałach momentami też była jazda na rywala, ale ci chłopcy po 4 latach rozruszali całą halę i atmosfera była jak za dawnych lat. "Nic się nie dzieje" chciał śpiewać każdy. Niestety finał został zepsuty przez kibolów piłkarskich wraz z wodzirejem, który na twarzy (hm?) ma wręcz wypisaną nienawiść do przeciwnika z Katowic. Jedyne co zrobili to obrażali rywali, zepsuli atmosferę całej hali, zniechęcili dzieci i zabrali bilety hokejowym k
  • Frasier: kibicom, którzy minutę po 13 już nie mogli kupić biletów,bo te byly rozprowadzone wsrpd piłkarskich tzw. kibiców
  • PanFan1: Drobne szczegóły, ale przecież w każdym finale o to właśnie chodzi, 4:0 - tak myślę że będzie, po trzech meczach w półfinale (gieksa v pasy) napisałem, tu gra mistrz .
  • Frasier: Ale wcześniej pisałeś, że Cracovia w drodze po mistrzostwo odda góra jeden mecz w całych plejofach ;)
  • Luque: Żeby zrobić to o czym marzycie potrzeba by stworzyć kluby hokejowe o innych nazwach, które nie są kojarzone z piłką nożną, tylko wtedy już nie będzie takiego dopingu itd.
  • botanick: Jedno miasto,jeden klub GKS Tychy,mam nadzieję że mroczne czasy wynalazków typu Sokół czy Tysovii już minęły bezpowrotnie.
  • botanick: Tymczasem gratulację dla Polonii Bytom za MP juniorów.Może w następnym sezonie Polonia PHL?
  • Ligota_GKS: Nie wiem czy wiecie, ale na przełomie lat 80/90 (nie pamiętam dokładnie) mieliśmy z Tychami tzw. zgodę kibicowską;)
  • born-for-unia: Dzisiaj mecz spuszczonych głów. Zgadzacie się z Rudolfem, że nie powinno to być grane?
  • KOS46: Powinny być grane. Mamy coś jednak do udowodnienia i mam nadzieję, że to udowodnimy, a poza tym to gra o podium MP, chyba, że sami mamy to w głębokim poważaniu i tak chcemy budować prestiż polskiego hokeja pokazując, że nie ma znaczenia medal MP.
  • emeryt: pytanie pomocnicze...a gdyby o walki o 3 miejsce stanęła ekipa Sosnowca albo Torunia?
  • emeryt: KOS ale my już nie musimy nic udowadniać,koń/sezon jaki jest każdy widzi
  • KOS46: Rudolfowi się punkt widzenia zmienił... on kilka razy już walczył o brąz i wtedy uważał to za sukces... prześledźcie jego trenerską karierę sprzed Cracovii (trenował KTH, Polonię, Tychy) - wtedy brązy, które zdobywał były sukcesem
  • born-for-unia: My też mieliśmy brąz po siedmiomeczowej batalii z Jastrzębiem i to był sukces. Teraz przy formule best of three to prestiżu wielkiego nie ma. Bardziej chodziło mi o to, że może na przyszły sezon dać dwa brązy, albo medal lepszemu po zasadniczej, wtedy rośnie prestiż sezonu regularnego
  • born-for-unia: Poza tym np takie mało prestiżowe rozgrywki o Puchar Stanleya nie grają o trzecie miejsce ;)
  • uniaosw: Ktoś wie czy Padakin już dzisiaj zostawia sprzęt w Krakowie?
  • hanysTHU: https://zrzutka.pl/valhalla-cup-2023
  • emeryt: uniaosw a pamietasz może jak to było z Philipsem...?
  • PanFan1: @Fraiser - tak pisałem że Cracovia zdobędzie mistrza i że odda góra trzy mecze rywalom w drodze do tytułu, ale nie zakładałem - a pewny jestem że nie tylko ja, bo postawa gieksy w PO jest dużą niespodzianką nawet dla wielu kibiców jej samej - że Gieksa tak odpali, pisałem też po drugim meczu półfinału że to będzie długa i wyrównana rywalizacja i że w tej parze gra przyszły i obecny mistrz, to też mi pamiętasz ❓
  • Hokej_Fan_GKS_TYCHY: Ligota GKS to nie do końca było tak jak piszesz. Część od nas jeździła do was za co musieli później przepraszać. Byłem na tym wyjeździe na którym przepraszali.
  • Frasier: Panie Fanie, mam nadzieję, że pomylisz się też tak jak z tą Cracovią :)
  • PanFan1: obaczymy, ale przypuszczam że wątpię 😉
  • uniaosw: Eme pamiętam no i ?
  • emeryt: no i chyba Cie to nie dziwi
  • emeryt: rozmawianie z zawodnikami jeszcze w czasie trwania rozgrywek
  • uniaosw: Kompletnie nie dziwi bo tak każdy robi
  • uniaosw: Tylko trochę słabo dawać swoje namiary Sidorowi podczas trwania półfinałów, po sezonie ok
  • uniaosw: Pewnie napisałem za dużo ale dla mnie i tak jest po sezonie więc co to za tajemnica żadna, chyba że nagle zostanie
  • unista55: @uniaosw - a co w tym dziwnego? (o ile to prawda), przecież od X lat tak się robi. Końcówka sezonu = początke negocjacji, niezależnie od tego, czy play-offy jeszcze trwają.
  • unista55: To tak jakbyś miał normalną pracę, z umową do końca kwietnia i oczywiste, że rozmawiasz, wysyłasz swoje CV do innych pracodawców, mimo, że pracujesz nadal w obecnej firmie.
  • Hokejowy1964: I takim to sposobem mecz o 3 miejsce nie zmieścił się w ramówce tvpis bo kopaczy do 21 lat pokazują.....mają w rzyci hokej , z wielką łachą pokazują Finały , które w żaden sposób nie były reklamowane.....lepiej pokazać piłkę wodną i hokej.....podwodny - noż k..... mać !!!
  • hubal: kiedy leci hokej podwodny ?
    chętnie luknę
  • emeryt: radakcjo prosimy o wyniki oglądalnosci pierwszego finału phl...moze wtedy 1964 przestanie beceć
  • Unikatowy99: Hubal uważam że wygraliście z nami po to aby sięgnąć po mistrza
  • hubal: 99 finał trwa , dzieki za wsparcie
  • Luque: Hokejowy nie płacz, mecz o 3 miejsce to taki medal z kartofla nie praktykowany prawie nigdzie...
  • gieksa76: Dzisiaj final pocieszenia wielkich drużyn z Małopolski. Odpowiednie drużyny w odpowiednim miejscu.
  • szop: gieksa76 odpusc zlosliwosci pozdro
  • szop: to marna prowokacja :)
  • unista55: A niech się cieszy sukcesem Katowic, wszystko szybko mija...
Tylko zalogowani użytkownicy mogą korzystać z Shoutboxa Zaloguj się!
© Copyright 2003 - 2023 Hokej.Net | Realizacja portalu Strony internetowe