Hokej.net Logo
SIE
31

To był ważny moment! Nieuznana bramka dla GieKSy. Wyjaśniamy [WIDEO]

Moment faulu Jeana Dupuy na Linusie Lundinie [foto: Klaudia Baron]
Moment faulu Jeana Dupuy na Linusie Lundinie [foto: Klaudia Baron]

Kluczowym momentem pierwszego spotkania półfinałowego pomiędzy GKS-em Katowice a Re-Plast Unią Oświęcim okazała się decyzja arbitrów z 36. minuty. Rozjemcy poniedziałkowego spotkania podjęli decyzję o nieuznaniu bramki zdobytej przez Christiana Mroczkowskiego.

W 36. minucie spotkania zawodnicy GKS-u Katowice zdołali wyprowadzić błyskawiczny atak z własnej tercji. Christian Mroczkowski lewym skrzydłem otworzył drogę do bramki Jeanowi Dupuy. Kanadyjczyk wykańczając akcję próbował zmieścić krążek przy krótkim słupku. Tam jednak czekał już ze swoim parkanem Linus Lundin, który nie pozwolił się zaskoczyć. Rozpędzony napastnik GKS-u następnie wjechał w szwedzkiego golkipera, zmuszając go do odkrycia prawego słupka. Spóźniony na wskutek kontaktu z rywalem Lundin nie zdołał podjąć skutecznej interwencji przy strzale Mroczkowskiego, który po chwili umieścił krążek w bramce.

Arbitrzy - po protestach oświęcimian - zdecydowali się na analizę wideo sytuacji, a następnie podjęli decyzję, że gol nie może zostać uznany z uwagi na umyślną inicjację kontaktu z bramkarzem ze strony Jeana Dupuy, który osłabił Linusowi Lundinowi możliwość swobodnego poruszania się.

Analizując samo brzmienie przepisów, jak i zapis wideo sytuacji, nie sposób nie zgodzić się z decyzją podjętą przez arbitrów spotkania.

PRZEPISY: 

SYTUACJA W MATERIALE WIDEO:

Czytaj także:

Galeria zdjęć

1/2 PLAY OFF GKS Katowice - Re Plast Unia Oświęcim 1-4 10.03.2025 r

Zobacz galerię

Galeria zdjęć

GKS Katowice - Re-Plast Unia Oświęcim 1-4 [10.03.25]

Zobacz galerię

Liczba komentarzy: 2

Komentarze

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zaloguj się do swojego konta!
Lista komentarzy
  • born-for-unia
    2025-03-11 18:11:39

    "Spóźniony na wskutek kontaktu z rywalem Lundin"

    Na skutek lub wskutek. Pozdrawiam

  • Ryszard Rr66
    2025-03-12 11:33:29

    atak kijem ze strony obrońcy w nogi spowodowało szerszą jazdę atakującego, za takie klepnięcie jastrzębie dostało karnego z toruniem

© Copyright 2003 - 2025 Hokej.Net | Realizacja portalu Strony internetowe