Hokej.net Logo

Sędziowski wielbłąd. Krążek zatrzepotał w siatce, a sędzia rozłożył ręce!

Sędziowski wielbłąd. Krążek zatrzepotał w siatce, a sędzia rozłożył ręce!

Wręcz niemożliwą decyzję podjął w ostatnim hicie kolejki TAURON Hokej Ligi sędzia główny Michał Baca. Oświęcimski arbiter w meczu ECB Zagłębie Sosnowiec - JKH GKS Jastrzębie rozłożył ręce, gdy krążek w prawidłowy sposób znalazł się w bramce!

Mowa tutaj o sytuacji z 50. minuty meczu. Wówczas przy wyniku 3:3 z dwójkową kontrą ruszyli sosnowiczanie. Michał Bernacki wyłuskał gumę w strefie neutralnej od Aku Alho i przedarł się za koło bulikowe, skąd zagrał do Jere-Matiasa Alanena. Ten natomiast nie zastanawiał się i od razu wystrzelił w kierunku bramki.

I tutaj następuje klu całej sytuacji. Otóż fiński napastnik posłał gumę do siatki pomiędzy parkanami Karolusa Kaarlehto. Krążek momentalnie jednak wypadł z bramki, co zmyliło dosłownie wszystkich, razem z arbitrem głównym, Michałem Bacą, który to rozłożył ręce i nie uznał prawidłowo zdobytej bramki.

Całą sytuację skomentował też na pomeczowej konferencji Matias Lehtonen, trener ECB Zagłębia Sosnowiec. Nie winił jednak w tej sytuacji sędziego z Oświęcimia, który to błędnie ocenił tę akcję.

– Pamiętam tę sytuację, ale dźwięk był tak czysty, że byłem pewien, że odbiło się to od słupka. W takim razie wygraliśmy 6:3. Kto by pomyślał? Tak bywa, to normalne. Jesteśmy tylko ludźmi. Wszyscy popełniamy błędy – skwitował.

Czytaj także:

Rozgrywki w skrócie

2025/26 - Ekstraliga: Regularny

Najbliższe mecze
Ostatnie mecze
Zobacz terminarz
Tabela
Lp. Drużyna GP GF GA GD P PIM
1. ECB Zagłębie Sosnowiec 16 68 36 32 35 202
2. JKH GKS Jastrzębie 16 49 33 16 31 147
3. KS Unia Oświęcim 16 64 41 23 31 161
4. GKS Katowice 16 48 34 14 31 252
5. GKS Tychy 16 57 38 19 28 98
6. KH Energa Toruń 16 72 55 17 28 129
7. BS Polonia Bytom 16 48 41 7 23 162
8. Comarch Cracovia 16 34 75 -41 9 207
9. STS Sanok 16 23 110 -87 0 122
Zobacz tabelę
Liczba komentarzy: 4

Komentarze

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zaloguj się do swojego konta!
Lista komentarzy
  • innuendo
    2025-11-06 11:41:30

    Trochę niefortunny tytuł, bo jakby zatrzepotał to myślę, że wątpliwości by nie było. Krążek uderzył w dolne obramowanie prawdopodobnie i wyleciał błyskawicznie. Nawet nasi hokeiści za bardzo nie protestowali.

    • Koszki
      2025-11-06 12:08:09

      Co nie zmienia faktu że sędzia ustawiony na lini nie powinien mieć żadnego problemu z pokazaniem bramki. Do tego zawsze może przerwać grę i sprawdzić jeśli nie jest pewny .
      Trybuny na łuku i za bramką widziały a sędzia nie ?
      Baca i wszystko jasne …

  • Beta
    2025-11-06 12:28:23

    trochę czasu minęło i już nie pamiętam dokładnie ale chyba wtedy komentator powiedział ze bramka zdobyta wysokim kijem

    • dzidzio
      2025-11-06 12:37:31

      Tak była i wyraźnie zresztą widać na zamieszczonym materiale sygnalizację sędziego.

© Copyright 2003 - 2025 Hokej.Net | Realizacja portalu Strony internetowe