Hokej.net Logo

Stowarzyszenie Zawodników apeluje. "Rosjanie występujący w polskiej lidze to nasi koledzy"

Stowarzyszenie Zawodników wspiera rosyjskich zawodników grających w PHL.
Stowarzyszenie Zawodników wspiera rosyjskich zawodników grających w PHL.

Stowarzyszenie Zawodników Hokeja na Lodzie wystosowało oświadczenie, w którym sprzeciwiło się wykluczaniu zawodników pochodzących z Rosji z polskich rozgrywek. – Rosjanie występujący w polskiej lidze to nasi koledzy. Ani nam, ani tym, którzy proponują sankcje wobec nich nic nie wiadomo o tym, by zawodnicy ci wspierali putinowską władzę albo popierali rozpętaną przez tę władzę wojnę – czytamy w nadesłanym do nas oświadczeniu.

Kategorycznie sprzeciwiamy się sugestiom, by wykluczać zawodników pochodzących z Rosji z polskich rozgrywek hokejowych lub podejmować wobec nich jakiekolwiek retorsje na zasadzie zbiorowej odpowiedzialności.

Zdecydowanie popieramy zawieszenie reprezentacji i klubów rosyjskich w rozgrywkach międzynarodowych, dlatego, że drużyny te reprezentują rosyjskie państwo, organizacje i biznes sprzyjający rosyjskiemu rządowi, który dokonał zbrodniczej agresji na Ukrainę. Sankcje powinny też dotknąć indywidualnych zawodników, którzy z premedytacją wykorzystują swoją popularność i relacje z rządzącymi Rosją, by ułatwiać im utrzymywanie się przy władzy, która jest obecnie tak haniebnie nadużywana.

Ale Rosjanie występujący w polskiej lidze to nasi koledzy. Ani nam, ani tym, którzy proponują sankcje wobec nich nic nie wiadomo o tym, by zawodnicy ci wspierali putinowską władzę albo popierali rozpętaną przez tę władzę wojnę. Niewykluczone, że zawodnicy ci są takimi samymi, albo większymi przeciwnikami aktualnych rosyjskich władz, niż autorzy omawianego niemądrego pomysłu, albo że mają bliskich i przyjaciół w Ukrainie, o których bezpieczeństwo niepokoją się tak samo jak my.

Naszym przeciwnikiem jest autorytarny rosyjski rząd i jego poplecznicy i zwolennicy, a nie cały naród rosyjski. Odmienne przedstawianie sprawy i podsycanie niechęci pomiędzy narodami to działanie, na które liczą aktualne rosyjskie władze. Nie ma na to naszej zgody.

Liczba komentarzy: 46

Komentarze

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze. Zaloguj się do swojego konta!
Lista komentarzy
  • LukaszOsw
    2022-03-02 18:12:18

    Brawo!!! Zwykli Rosjanie nie są niczemu winni

  • szop
    2022-03-02 18:32:26

    słusznie

  • KuzynKSU
    2022-03-02 18:51:57

    Debilny pomysł. Karać ludzi za narodowość

  • newklakson
    2022-03-02 18:55:02

    Prawidłowe podejście do tematu

  • kesenda.
    2022-03-02 19:00:17

    Popieram 👍

  • Wowo1
    2022-03-02 19:03:56

    No no muszę pochwalić PZHL, co mi się rzadko zdarza.

  • Wowo1
    2022-03-02 19:07:06

    Oj to chyba nie PZHL tylko stowarzyszenie zawodników wystosowało list. A już myślałem...

  • PYKI
    2022-03-02 19:30:57

    Prawidlowa reakcja

  • PEL52
    2022-03-02 19:35:06

    Zwolennicy putina nie potrzebuja jechac do Polski po jalomuzne,brawo stowarzyszenie

  • jack strong
    2022-03-02 19:59:45

    Widzę że tu są sami miłośnicy bratniego narodu radzieckiego bo w naszej drużynie gra trzeciorzędny bezrobotny hokejarz Wania Sasza czy Wowa . Jak pytałem białoruskich czy rosyjskich hokeistów o ich satrapów zawsze mówili: Łukaszenka jest dobry bo daje pieniądze na hokej, Putler jest ok lubi hokej. W czasie wojny każdy obywatel wrogiego państwa musi to odczuć bo to nie jest wojna CCCP z Ukrainą Rosja wypowiedziała wojnę całej cywilizacji zachodnie poradzi sobie z Ukrainą przyjdzie kolej na Litwę Łotwę Estonie a potem na Polskę. Wszystkie sankcje które zostaną zastosowane nie uderzają w Putlera on na pewno nie ucierpi one mają uderzyć w cały ten bandycki kraj we wszystkich obywateli może wreszcie się obudzą i doprowadzą do zmian. Są w tej chwili sprawy ważniejsze niż nasza zaściankowa liga na którą na mecze play off chodzi 500-1500 widzów

  • KOS46
    2022-03-02 20:13:09

    Brawo chłopaki! Jesteście mądrzejsi niż niektórzy decydenci. Na szczęście jeszcze nie wszyscy w tym kraju całkiem odjechali.

  • dzidzio
    2022-03-02 20:14:17

    ooo zdążyłem zapomnieć już o tym bycie jakim jest stowarzyszenie hokeistów. Fajnie że padła jasna deklaracja. Precz z absurdem i polityczną poprawnością!

  • parzyfans
    2022-03-02 21:08:51

    a ja uważam że dopóki zwykły lód nie dostanie kopa to nie wyrzuci dziada z kremla

  • WitekKH
    2022-03-02 21:09:13

    Tak tak głaskajmy Rosjan grających w naszej lidze; cudowni ludzie hokeja... Tragedia i ręce opadają.
    Skoro to naród "wyzwolicieli", to niech zrobią przewrót i wyzwolą swoją ojczyznę od jednego szaleńca.

  • Hasek64
    2022-03-02 21:19:40

    Wszystkie komentarze broniące kacapów pisane przez kibiców Unii Oświęcim :D przypadek? :D ładnie się wam [****] pali I piecze że wyrzuca wasze gwiazdeczki. Typowo po trupach do celu. A i uuu

  • ker100
    2022-03-02 21:32:34

    oficjalne deklaracje , negujesz wojnę , bombardowania niewinnych ludzi = ZOSTAJESZ
    jestes za agresja rosji na Ukraine = WYPIE.DALASZ
    nie potrafisz sie określić = tez WYPIE.DALASZ
    proste

  • ker100
    2022-03-02 21:33:49

    do LukaszOsw

    a zwykli Ukraincy sa winni , czemu

  • Gość GKS
    2022-03-02 21:50:39

    Byc może to są wasi koledzy ale wy ich kolegami już raczej nie jesteście. Oczywiście poza pozorami.
    Tak niestety od lat są wychowywani i jest im wpajana wyższość nad jakimiś Polakami, Rumunami o Ukraincach nie mówiąc.
    Temat ciekawy, zobaczymy w która stronę pójdzie.

  • Marco78
    2022-03-02 22:21:57

    Koledzy - kolegami, ale cały świat nakłada na Rosję przeróżne sankcje po to aby "zwykli" Rosjanie obudzili się i przejrzeli na oczy. Wydalenie hokeistów rus i blr z naszej ligi w ramach solidarności ze światem powinno być natychmiastowe!

  • KOS46
    2022-03-02 22:36:58

    Marco78 solidarność ze światem? A w którym kraju wydala się hokeistów ligowych, którzy reprezentują swoje kluby? Wskaż z której ligi? NHL jakoś tego nie zrobił i zapowiedział, że nie zrobi.

  • parzyfans
    2022-03-02 23:05:02

    WYPIER.. WSZYSTKICH RUSÓW !!! mam gdzieś że przegramy PO - tylko tyski GKS

  • rawa
    2022-03-03 00:04:09

    Zwykli Rosjanie, którzy gdzieś maja politykę, wojny i próbują zarobić na chleb. Nie uznaje żadnych polityków. Oni powinni sie sami napier….c w tych swoich wojenkami.

  • qwest
    2022-03-03 00:05:48

    W całym tym OŚWIADCZENIU chodzi oczywiście o to aby dokończyć sezon a nie o jakiś ruskich. Swoją drogą w obecnych czasach sportowiec to trudny i niepewny zawód. Wierzę że w przyszłym sezonie wrócimy do normalności czyli niestety do pracy u podstaw.

  • J_Ruutu
    2022-03-03 04:18:27

    "Ani nam, ani tym, którzy proponują sankcje wobec nich nic nie wiadomo o tym, by zawodnicy ci wspierali putinowską władzę albo popierali rozpętaną przez tę władzę wojnę. Niewykluczone, że zawodnicy ci są takimi samymi, albo większymi przeciwnikami rosyjskich władz, niż autorzy omawianego niemądrego pomysłu, albo że mają bliskich i przyjaciół w Ukrainie, o których bezpieczeństwo niepokoją się tak samo jak my." - genialne...
    Niewykluczone też że Sasza czy Wania zarabiający diengi w naszej lidze mają kolegów w ruskiej armii, "o których bezpieczeństwo niepokoją się". Niewykluczone również że głosowali na putlera w wyborach.
    Niewykluczone także że dostaną powołanie do ruskiej armii gdy ta za jakiś czas wjedzie "z misją pokojową" do Polski.
    Póki co żaden z nich nie potępił rosyjskiego bandyckiego napadu na Ukrainę. Unikają tematu jak ognia. Ale co tam, niech sobie grają, to przecież "nasi koledzy".

  • jack strong
    2022-03-03 05:39:25

    Rawa tu chyba portale pomyliłeś odnieś się może merytorycznie do treści artykułu zamiast swoje osobliwe teorie wygłaszać

  • LukaszOsw
    2022-03-03 06:49:28

    Ker100: niczemu i należy im pomóc, ale nie robiąc tego tak jak putin czyli odpowiedzialność zbiorowa i wszyscy rosjanie do jednego wora. Na granicy nikt ukrainca nie pyta czy wyrzeka sie bandery i upa i bardzo dobrze, ale tu jak widać konsekwencja tylko w jedną stronę...

  • jack strong
    2022-03-03 07:31:05

    Tak jeszcze Niemców pytajmy o Gestapo i SS a Szwedów o potop szwedzki. Pytanie jest fundamentalne: czy jesteś za tym żeby pobratymcy zbrodniarza wojennego Putlera grali w polskiej lidze czy nie

  • piter
    2022-03-03 08:06:26

    " To są nasi koledzy"
    Tak, tak też miałem kiedyś kolegę. Grałem z nim w piłkę, w hokeja, chodziłem na imprezy a potem bogu ducha winnemu gościowi wbił nóż w plecy.
    Co to za tłumaczenie że to koledzy.

  • LukaszOsw
    2022-03-03 09:22:46

    jack strong: a jaka jest różnica pomiędzy pobratyńcem putina a pobratyńcem bandery??? Tak jak pisałem, myślicie tylko w jedną stronę i to w dodatku z ograniczeniami.

  • J_Ruutu
    2022-03-03 09:57:04

    Łukasz osw - ty tak na serio???
    Komunisci nazywają takich jak ty "pożytecznymi id iota mi"
    Możesz być z siebie dumny, robisz putinowi propagandę za darmo.

  • Wowo1
    2022-03-03 10:05:49

    Skoro kibicom drużyn mających w składzie sporo Rosjan, zależy na kontynuowaniu rozgrywek bez wykluczania zawodników, powinniśmy zrobić tak:
    Anulować wszystkie rozegrane mecze drużyn w których składach wystąpił co najmniej 1 zawodnik z Rosji lub Białorusi.
    Wtedy okaże się, że każda drużyna z extra-klasy użyła takiego gracza i anulujemy wszystko. Sezon zostanie nierozstrzygnięty. Kibice Katowic na pewno się ucieszą i przyjmą taką propozycję solidaryzując się z Ukrainą,a Kluby pozbędą się kontrowersyjnych graczy. Będziemy mogli spokojnie ogolić się przed lustrem patrząc na swoje odbicie.
    Decydujmy razem, wszyscy wspólnie.
    Katowicom na rękę by było, gdyby wywalić Rusków, bo mają tylko 1. , a Sosnowiec,Unia, Toruń i Cracovia musiałaby wywalić 1/3 składu.
    Łatwe zwycięstwo co................................... ?

  • jagr_68
    2022-03-03 10:12:08

    Przykro mi to mówić, ale Ci koledzy muszą teraz wracać do Rosji i aktywnie uczestniczyć w obaleniu swojego wodza, który nie cofnie się przed niczym, jesteśmy w przededniu III wojny światowej, jak myślicie, że jak Putin teraz ma się wycofać ? Historia pokazuje, że opętanego szaleńca nie da się zmusić do kapitulacji. Jeśli nie zrobią to sami Rosjanie, to Putin użyje broni nuklearnej.
    Hokeiści nie są niczemu winni, ale mają moralny obowiązek uchronić świat przed zagładą, a tylko odwaga i bunt społeczeństwa Rosjii temu może podołać.

  • jack strong
    2022-03-03 10:14:44

    LukaszOsw w myśl twojego rozumowania to mieszkańcy Oświęcimia są winni holocaustu w kopiejkach ci płacą ?

  • LukaszOsw
    2022-03-03 10:40:57

    jack strong: mojego toku myślenia??? Chyba se jaja robisz. Przecież to Ty cały czas myślisz właśnie w ten sposób. Ja nie mam nic do rosjan normalnie pracujących u nas i mieszkających tu od lat, nie mam nic do uchodźców z ukrainy, pomagam im jak mogę. A przykłady o banderowcach były tylko po to by pokazać właśnie schemat Twojego myślenia i były skierowane w formie pytania retorycznego.
    Agresorem jest putin i jego świta i należy z nim walczyć, a nie szkalować niewinnych normalnych ludzi. Tak właśnie robi putin...

  • KOS46
    2022-03-03 10:50:03

    rawa - mimo, że Ty z Katowic a ja z Oświęcimia, w pełni się zgadzam.

    jagr_68 Jeśli 68 to Twój rocznik, to odpowiedz na pytanie czy Ty aktywnie obalałeś komunizm w Polsce narażając życie, czy czekałeś aż rządy w ZSRR przejmie ktoś pokroju Gorbaczowa, który rozpocznie "pieriestrojkę". A tak dla przykładu w 1968 roku wojska polskie wraz z ruskimi przywracały porządek na rozkaz Breżniewa w Czechosłowacji. Ciekawe ilu wtedy było w Polsce odważnych do wywalania sportowców z klubów, za to, że byli na wojskowych i milicyjnych etatach. Co więcej… kibicowaliśmy z całych sił wojskowymi, milicyjnym i górniczym klubom budując przy okazji potęgę Związku Radzieckiego. Widać, wniosków z historii nie wyciągamy żadnych a odwaga wśród Polaków wyraźnie potaniała.

  • jack strong
    2022-03-03 10:50:41

    Putin z Ławrowem biegają z kałachami po Ukrainę wszyscy pozostali Rosjanie są super na czele z oświęcimski hokeistami

  • LukaszOsw
    2022-03-03 10:53:10

    J_Ruttu: proponuję ze zrozumieniem poczytać moje posty, ze zrozumieniem, a nie czepiać się pytania retorycznego, kontekstu też nie znasz.
    Powiem wprost bo większość ma problem z czytaniem i rozumieniem tego co się czyta.
    Za wpojnę odpowiedzialny jest putin i jest świta, a nie zwykli rosjanie. Ukraińców należy wspierać jak tylko się da ,co sam czynię bez

  • LukaszOsw
    2022-03-03 10:57:48

    ...bez względu na zaszłości z historii.
    Jak ktoś mówi, że tym popieram putina to sory ale chyba nie mamy o czym rozmawiać. I jeszcze jedno. Proszę pomyśleć czy to wasze "usuwanie" normalnych rosjan z wszelkich dziedzin i ogólnie z PL nie jest mu na rękę. Nie dostarczacie mu czasem argumentu o rusofobii itp??? Jak będzie o tym mowił do narodu że polacy mszczą się na rosjanach to nie zdobędzie czasem większego poparcia? Nie oczekuję na to od Was odpowiedzi tylko przemyślcie sobie co piszecie i czytajcie ze zrozumieniem

  • J_Ruutu
    2022-03-03 11:00:03

    Brawo "pożyteczni id io ci" putlera. Zróbcie sobie screeny swoich mądrości to może wam jeszcze order da.

  • LukaszOsw
    2022-03-03 11:09:37

    No tak. Zero argumentu. Typowy bełkot. Szkoda na was czasu...

  • jagr_68
    2022-03-03 11:17:40

    LukaszOsw nie mieszaj historii z rzeczywistością, możemy wpominać banderowską przemoc, jeśli chcesz się zatrzymać na historycznych zbrodniach ukraińskich, to nie mamy o czym rozmawiać. Pewne rzeczy ludzkość musi oddzielić grubą kreską, inaczej pokazujemy taką samą nienawiść jak Putin. Wciąż nie dochodzi do CIebie że Putin zagroził bronią jądrową i problem jest taki, że rzeczywiście jest zdolny jej użyć jak Hitler czy Stalin w przeszłości niszczyli wszystko co mogli w swojej nienawiści. I sianie strachu, że Putin dla swojej propagandy użyje tych hokeistów nie ma znaczenia, gdyż rosyjska propaganda tak ogłupiła swój naród, że oni już są całkowicie zindoktrynowani. Jedynie opór tych ludzi, którzy widzą prawdę może coś pomóc. To bardzo trudne niestety jak pokazuje historii i tak jak przytoczyłeś dotyczy również naszego narodu.

  • rawa
    2022-03-03 11:21:53

    Ruutu, ktos kto stawia na pierwszym miejscu Polske zamiast Ukrainy w ktorej buduje sie tozsamosc narodowa oparta na banderyzmie, dla ciebie jest putinowskim pozytecznym i d i o t a. Ale kim ty jestes? Moze usraelskim? Roznica zadna bo ani jedno ani drugie nie jest dobre dla Polski.

  • rawa
    2022-03-03 11:21:55

    Ruutu, ktos kto stawia na pierwszym miejscu Polske zamiast Ukrainy w ktorej buduje sie tozsamosc narodowa oparta na banderyzmie, dla ciebie jest putinowskim pozytecznym i d i o t a. Ale kim ty jestes? Moze usraelskim? Roznica zadna bo ani jedno ani drugie nie jest dobre dla Polski.

  • jagr_68
    2022-03-03 11:24:09

    ja też jestem z Oświęcimia i całkowicie jestem za zerwaniem kontraktów z Rosjanami. Moim zdaniem jak każdy rosyjski obywatel, odpowiadają za wybranie Putina i odpowiadają za decyzje o ludobójstwie których dopuszcza się ich władza. Jest też ich całkowitym obowiązkiem, aktywna walka z tą władzą w sposób wymierny, jeśli są przeciwko tej wojnie. Setki ludzi siedzi w areszctach w Moskwie, jakoś się nie bali. Ryzykują życiem. Bogaci, wpływowi Rosjanie, ludzie sportu, nauki i kultury muszą w Rosji wziąć odpowiedzialność za to, są głosem narodu.

  • LukaszOsw
    2022-03-03 11:35:09

    Jagr68 napiszę po raz ostatni bo dalej widzę że nie rozumiecie tego co czytacie. Pomagam Ukrainie bez względu na zaszłości historyczne to po pierwsze, po drugie nigdzie nie pisałem o banderowcach poza jednym PYTANIEM RETOTYCZNYM nawiązującym do wypowiedzi kogoś innego.
    A teraz do Twojego wpisu. Owszem historię należy oddzielić grubą kreską i masz z tym rację, żyjemy teraźniejszością. Wytłumacz mi tylko skoro sam poruszyłeś ten temat jak ma się obecie bohater ukrainy pkrzyknięty patronem roku?? To tylko historia czy teraźniejszość?
    Moje zdanie wyjaśniłem, ja pomagam każdemu kto pomocy potrzebuje bez względu na narodowość, wyznanie itp.

  • piter
    2022-03-03 11:37:59

    Czytając komentarze wszystkich obrońców biednych rosjan jestem niestety przekonany że znów zachód przegra i ugnie się przed putinem. I znów to rosja będzie dyktować warunki i wyznaczać granice. Mam tylko nadzieję że tym razem w planach nie mają Polski. No ale przecież ważniejszy jest medal jakże prestiżowej ligi na świecie.

Wypowiedz się o hokeju!
Shoutbox
  • Marios91: Może Michał Kusak by do nas przyszedł, młody perspektywiczny, w dodatku wychowanek, a w dodatku potrzebujemy młodzieżowca
  • Marios91: wybaczcie za powtórzenie
  • Paskal79: No Diukovem Jakopson rozmowy trwają.....
  • uniaosw: W kuluarach aż huczy..
  • emeryt: ciekawe czy zostanie Adrian Prusak,moim zdaniem bardzo niedoceniany grajek-zadaniowiec...zawsze ambitny i dynamiczny,do presowania rywala jak znalazł...ale ja sie tam nie znam ,ja jeno tylko zwykły celebryta z sb
  • J_Ruutu: A baba z targu pojechała na elitę.
  • emeryt: Rucie dokładnie,babsko ma swoje stoisko z przekąskami
  • emeryt: jak bedziesz to powiedz że od eme to dostaniej cos specjalnego spod lady
  • Młodziutki: Ciężko będzie obronić tytuł mistrza bo nie mamy Polaków którzy coś grają a my niestety średniaków a Polacy muszą być w składzie
  • Młodziutki: Mam nadzieję że D.P. Przyjdzie
  • emeryt: trzeba dbać tych których sie ma...albo sobie wyszkolić
  • WojtekOSW46: Niech Beza składa wniosek o obywatelstwo
  • narut: ciekawe jak dzisiaj Łotysze się zaprezentują, dla nich, jak i zresztą dla Niemców to mecz o 6 punktów. Może być bardzo bardzo ciekawe spotkanie. Trzymam za Łotyszy
  • narut: obie drużyny biją się o 1/4.. i mają coś do udowodnienia po średnim dla każdej z nich starcie
  • narut: a tak poza wszystkim - to nasza rep. najwyraźniej lubi grać z drużynami poradzieckimi, dlatego, o ile sił do tego czasu starczy, jest nadzieja w meczu z Kazachstanem, co złego to to, że na ten moment to my będziemy musieli od początku ich atakować..
  • Paskal79: D.P wątpię
  • Paskal79: Myślę że Prusak zostanie.....
  • uniaosw: A może P.Z lub K.W 🤪
  • narut: ciekawe czy dzisiejszy mecz się odbędzie.. zamach na Fico, premiera Słowacji miał miejsce, jest podobno ciężko ranny..
  • uniaosw: K.M widziany na finale PO u nas tik tak
  • emeryt: nawet stał w boksie u boku Pana Surykatki
  • Stoleczny1982: 1-0 Niemcy
  • narut: Niemcy dziś są lepszą drużyną, choć Łotwa ma swoje szanse...
  • JustARide: 2-0
  • JustARide: I realized that we are not going to make the quarterfinals sometime in the 2nd period in the game against France. We are just not playing as well as last year.
  • JustARide: I still had a hope that they can somehow turn it around, but I was 90% sure that they wouldn't be able to.
  • JustARide: At least we won against the 4th basket teams. 2 more years and we will be in the Elite for 30 consecutive years.
  • Stoleczny1982: 30 years? lol
  • JustARide: Yes, we got back to the Elite division in 1997
  • JustARide: And that's despite us having to start from group C, despite having multiple NHL players on the roster
  • JustARide: And we have never been relegated. Came close only once.
  • JustARide: But during these almoust 30 years, we have played in quarterfinals only 4 times and medaled only once.
  • Stoleczny1982: Thought you meant 30 years going forward, would have been a bold statement.
  • hubal: a miało być z Gebelsami o utrzymanie
  • Stoleczny1982: Gebelsi to tak graja w kratke, pewnie nas zlekcewaza
  • narut: oni się spięli na Łotwę jak Francja na nas.. a Łotwa jakoś tak bezbarwnie gra.. nie takiego meczu się spodziewałem..
  • Andrzejek111: Łotysze nieprzypadkowo stracili po punkcie z nami i z Francją.
  • narut: ciekawe czy ten dzisiejszy mecz z nami się odbędzie, piszą tu i ówdzie, że stan Premiera Słowacji Fico po zamachu na jego życie jest krytyczny..
  • Stoleczny1982: To Slowacy beda grac z jeszcze wieksza motywacja, trudno mecz sie zapowiada
  • Giovanni: Słowacja naszych pociągnie 5:0
  • narut: nie wiem tylko czy to czas w przypadku Słowaków na takie sportowe emocja, zabawy i rozrywki.. ta sytuacja stanowi jednak poważniejszą przesłankę aniżeli większa sportowa motywacja do gry..
  • Giovanni: Ja pamiętam zastrzelenie Pima Fortuyna w Holandii
  • narut: tak - "ultraprawicowego" działacza o niestandardowej orientacji sexualnej.. mniejsza o to - o w każdym bądź razie chyba nie był Premierem jak Robert Fico..
  • Giovanni: Nie był ale potem wybory w NL zamieniły się w kondolencje i Lista Pima Fortuyna wygrała wybory
  • Giovanni: Fico to onuca Putina
  • Giovanni: 71 letniemu zamachowcowi nie spodobała się pewnie jego polityka i tyle w temacie
  • Unior: Studiował orbanistykę.
  • rawa: Narut wygrana Francji z Nami i lanie Łotyszy przez Niemiaszków to jest po prostu pragmatyczne myślenie. Tego nam Polakom brakuje.
  • narut: Giovanni - ogląd świata to ty masz pogłębiony jakiś...
  • narut: rawa - brakuje bez 2 zdań..
  • narut: niemniej co jak co ale Łotwie nie przystoi brać takie baty od kogokolwiek, od kogokolwiek...
  • Giovanni: Mam pytanie do expertów Czy jakaś ekipa awansuje do PHL z 1 ligi ?
  • narut: co teraz czuć muszą Łotewscy kibice, którzy tyle kilometrów lecieli, wykosztowali się, czekali tyle miesięcy na ten turniej..
  • Simonn23: U20 ma grać cały sezon podobno
  • Simonn23: Znowu będzie po 100 kibiców na takim spotkaniu i wyniki 10:0. Szkoda pieniędzy
  • Giovanni: Polonia Bytom powinna grać
  • emeryt: U20 ma grać zasadniczy
  • Arma: Będzie pogrom za pogromem ale jak się centrala uparła to niech mają
  • emeryt: połowa z tych u20 to beda fajtłapy ,znajomi wujków,ojców,działaczy
  • emeryt: bo skoro brakuje na rynku chłopaków do gry w thl to kto tam bedzie sie ślizgał...
  • emeryt: kluby napewno swoich zawodników nie oddadzo
  • Arma: Dużo powie trener o tym u20 w lidze, jak będzie znowu jakiś karierowicz bez sukcesów to to nie ma sensu
  • Obserwator6619: Czytalem,ze mecz moze sie nie odbyc,gdyby premier Slowacji zmarl...
    Mam nadzieje,ze wyjdzie z tego,czego mu zycze.
    Pozdrawiam
    Wieczny fan Edmonton Oilers
  • Stoleczny1982: Lyszczarczyk poza skladem dzis, ciekawe
  • Prawdziwy Kibic Unii: Co byscie Panowie nie wymyslili to centrala ma to gdzies oni naprawde sa najslabszym ogniwem zero pomyslu zero wiedzy o nowoczesnym hokeju a wiec zero madrych rozwiazan z ich strony a jeszcze jak kasa nie leje sie strumieniami jak w pzpn to juz wogole tacy ludzie sa tylko figurantami w garniturach ewentualnie bez
  • kunta: Dobry wieczór. Dzisiaj ze Słowacją, a kiedy to "pykamy" Niemców???
  • Beta: 18.05 godz 16:20
  • szop: fatalna sprawa z tym premierem trzymam za Niego kciiuki
  • PanFan1: Kurde co ta Łotwa dziś odiiiiibała ?
  • emeryt: pociś Polska pociś x 3 .
  • Andrzejek111: Tak jest. Strzelać celnie, bronić szczelnie.
  • kiliczawa: Ma ktoś linka do transmisji meczu?
  • fruwaj: https://livetv.sx/pl/eventinfo/205824895_soowacja_polska/
  • fruwaj: Bryk się zagapił...
  • Obserwator6619: https://strims.in/SlowacjaPolska.php
  • szop: czemu my nie gramy cialem ?
  • Obserwator6619: @szop, ogladales SVK-USA?
    Slowacy ich dosc mocno zjechali cialem...Dlatego Polacy nie fikaja:-)))))
  • fruwaj: na mój gust teraz błąd Kolusza...
  • Zaba: Maciaś gra
  • Zaba: Ciałem
  • PanFan1: bo nie umimy, bo u nos za to kara i pani Marta sie za to smarko Szopie ;)
  • Obserwator6619: Blad,nie blad,dzis lomot! Niestety
  • PanFan1: Dwie sztuki przyjęte, teraz możemy zacząć coś grać :)
  • szop: oprocz Maciasia oczywiscie reszta jak zbite psy
  • Zaba: Urban tez daje rade
  • szop: nie w tym meczu
  • 1946KSUnia: Trochę jak jeźdźcy bez głowy z tymi karami w tych MŚ. Jeszcze w tercji ataku....
  • fruwaj: niestety najsłabsi jesteśmy w obronie ale przecież u nas praktycznie sami emeryci w defensywie grają więc co się dziwić...
  • Luque: Chyba dobrze że broni Fucik
  • fruwaj: póki co żadna brama nie idzie ja jego konto Luq
  • szop: nawet bardzo gra elegancko
  • Luque: Trzymać ten wynik, strzelić fuksa i zobaczymy co się może wydarzyć
  • szop: gramy gramy i kibicujemy
  • narut: no i nie jest źle, dziś mimo wszystko lepiej się prezentują, są żywsi jacyś.. i o to chodzi,
  • Luque: Oni też wkońcu się mogą trochę zmęczyć i złapać chwilę zadyszki
  • hubal: tempo szpilu naszych przerasta
  • szop: to tez ludzie
  • 1946KSUnia: Gramy dużo lepiej niż wczoraj, ale brakuje mi takich klarownych sytuacji jakie mieliśmy choćby z Szwecja i Łotwą. Albo za mało przyciskamy Słowaków, albo po prostu są bezbłędni w tym meczu w obronie
  • hubal: mamy starą drużynę
    niestety by grać w elicie musimy naturalizować młodych , chcących grać dla Polski
  • szop: tam sa ludzie co sledza Nasze mecze
Tylko zalogowani użytkownicy mogą korzystać z Shoutboxa Zaloguj się!
© Copyright 2003 - 2024 Hokej.Net | Realizacja portalu Strony internetowe